2,4 TD 85 KW chip? víte o něčom?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

2,4 TD 85 KW chip? víte o něčom?

Příspěvek od Flery » 20. 11. 2004 12:13

koukal sem že na tenhle motůrek mají chipy na 25 koni a 40 nutnu nevíte někdo o sw za dorou cenu na cipnuti stojí to tak 6 tacu a mam dojem ze by to slo levnejs kdyby byl sw nevíte někdo???
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 20. 11. 2004 13:08

No kdo ho má, tak ti ho asi nedá zkopírovat pro krásný voči. Jak jsem pochopil, víc lidí na bmwklubu mají čip odsud http://www.diesel-technik.cz/bmw.html a spokojenost. Vzhledem k tomu, že se dá koupit taky za 18 k, tak mi to nepřijde jako nijak přemrštěná cena.

Nebo se dohodni s víc lidma, co mají tenhle motor, kupte jeden čip, pár epromek ...... a tradá, za pár kaček máte všichni závodní auta :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Mitchel
Příspěvky: 28
Registrován: 19. 10. 2003 21:13
Bydliště: Praha

TD

Příspěvek od Mitchel » 08. 12. 2004 03:01

No zajem by tu byl ale rad bych pred tim nainstaloval intercooler a mam pocit ze pak by se software musel lysit. Nebo by sel pouzit stejny popr. modifikovany? Nevite nahodou nekdo taky neco o nasledne zivotnosti? Co vim tak ty turba nevydrzi vse. Koukal sem ted ze mi turbina kope olej do vzduchovyho filtru. Zatim to neni moc ale bojim se aby nebylo hure.

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 09. 12. 2004 08:01

No take bych o tom uvazoval, nicmene z hlediska zivotnosti techto motoru to asi neni dobry napad :-) a zavodak z toho nikdy nebude. Urcite je lepsi mit dve auta, ale kdo by to zivil :-)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 09. 12. 2004 08:23

Michal E21 píše:nicmene z hlediska zivotnosti techto motoru to asi neni dobry napad :-)
Proč myslíš ?
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 09. 12. 2004 09:39

Dan td píše:
Michal E21 píše:nicmene z hlediska zivotnosti techto motoru to asi neni dobry napad :-)
Proč myslíš ?
No rekneme, ze jde tedy o zvyseni vykonu o 20%. Nevim, jak by se na to tvaril muj motorek, je sice loni pretesnovan+nova hlava, stejne mam problemy s kourivosti :-( Takze si myslim, ze dalsi zatez mu urcite neprospeje. Ale podivam-li se na to z druhe strany, tak vyssi vykon vyuzivam jen chvilkove, takze zatizeni by se nemelo moc zvysit. Ci-li pujde-li mi to i na muj E28 motorek, tak jsem pro :-).

Jinak receno z diesela zavodak nikdy nebude :-(
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 09. 12. 2004 10:29

Michal E21 píše:
Dan td píše:
Michal E21 píše:nicmene z hlediska zivotnosti techto motoru to asi neni dobry napad :-)
Proč myslíš ?
No rekneme, ze jde tedy o zvyseni vykonu o 20%. Nevim, jak by se na to tvaril muj motorek, je sice loni pretesnovan+nova hlava, stejne mam problemy s kourivosti :-( Takze si myslim, ze dalsi zatez mu urcite neprospeje. Ale podivam-li se na to z druhe strany, tak vyssi vykon vyuzivam jen chvilkove, takze zatizeni by se nemelo moc zvysit. Ci-li pujde-li mi to i na muj E28 motorek, tak jsem pro :-).

Jinak receno z diesela zavodak nikdy nebude :-(
Naopak, pár úpravami máš v motoru 2,4td téměř stejný výkon jako sériová 2,5 a krouťák úplně o něčem jiným 8)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 09. 12. 2004 11:31

Dan td píše: Naopak, pár úpravami máš v motoru 2,4td téměř stejný výkon jako sériová 2,5 a krouťák úplně o něčem jiným 8)
Jednou z uprav je tedy cip, dalsi je prenastaveni turba... Jina dalsi uprava me nenapada...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 12. 2004 16:31

Michal E21 píše:
Dan td píše: Naopak, pár úpravami máš v motoru 2,4td téměř stejný výkon jako sériová 2,5 a krouťák úplně o něčem jiným 8)
Jednou z uprav je tedy cip, dalsi je prenastaveni turba... Jina dalsi uprava me nenapada...
mezichladic vzduchu :twisted:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 09. 12. 2004 19:47

Flery píše:
Michal E21 píše:
Dan td píše: Naopak, pár úpravami máš v motoru 2,4td téměř stejný výkon jako sériová 2,5 a krouťák úplně o něčem jiným 8)
Jednou z uprav je tedy cip, dalsi je prenastaveni turba... Jina dalsi uprava me nenapada...
mezichladic vzduchu :twisted:
Správně :twisted:

A další ... 8)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 10. 12. 2004 07:40

jenze delat dalsi zeny na motoru vcetne toho mezichladice je pro motor spatne uz tak tem dieslum odchazi palice dost....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 10. 12. 2004 09:47

Flery píše:jenze delat dalsi zeny na motoru vcetne toho mezichladice je pro motor spatne uz tak tem dieslum odchazi palice dost....
Nesouhlasím. A pokud se budeš k tomu chovat slušně, tak ti hlava jen tak neodejde ....
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 10. 12. 2004 10:36

Mezichladič nikdy není špatně, neubírá to životnosti motoru.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

IC

Příspěvek od Michal E21 » 10. 12. 2004 13:41

Jo mezichladic vzduchu, na ten jsem zapomnel. Je fakt, ze ten jako takovy nasi hlave neublizi :o).
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 10. 12. 2004 16:46

Mezichladič ti jenom ochladí teplej stlačenej vzduch turbem. Myslím, že jsem četl o nějakej 40 - 50 Celsia. Studenější vzduch = více kyslíku. No a na víc kyslíku můžeš dát i víc paliva. To je teorie, víc by napsal asi Ondra nebo Gerox. Taky by mne zajímalo, jestli použítí intercooleru bez dalších uprav znamená vyšší výkon.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Mitchel
Příspěvky: 28
Registrován: 19. 10. 2003 21:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mitchel » 10. 12. 2004 21:18

Ja se ale na to ptal, jestli je stejnej soft pred instalaci cooleru jako po nem? Tim ze tam pak muzes davat bohatsi smes mela by se na to jednotka upravit, ne? Ne ze bych mel smes chudou ale v zasade by to tak melo platit. Ostatne jekou mate spotrebu? +- Ja mam smes tak bohatou ze mi zere DESET!!! Myslim ze to je chybou v ridci jednotce takze chip by mi moh pomoct i s timhle. Teda doufam

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 10. 12. 2004 21:58

Jednak díky intercooleru je vzduch chladnější, čili ho tam jde víc. Samozřejmě záleží na velikosti, ale rozdíl je poznat i subjektivně, prostě to líp jede. A nárůst spotřeby je minimální nebo nijak dramatický. Do softu ŘJ se podle mě šahat nemusí.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 11. 12. 2004 11:35

Mitchel píše:Ja mam smes tak bohatou ze mi zere DESET!!! Myslim ze to je chybou v ridci jednotce takze chip by mi moh pomoct i s timhle. Teda doufam
No, já bych si spíš tipnul, že to máš rozštelovaný. Že by to stačilo seřídit.
Ondra ex.M-Fahrer

Mitchel
Příspěvky: 28
Registrován: 19. 10. 2003 21:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mitchel » 11. 12. 2004 12:41

ondra_m píše:No, já bych si spíš tipnul, že to máš rozštelovaný. Že by to stačilo seřídit.
No, pokud by to stacilo seridit tak by to bylo krasny ale ja mam elektronicky cerpadlo a nemam tuseni jak se s tim naraba. Je to M21.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 11. 12. 2004 14:02

Mitchel píše:
ondra_m píše:No, já bych si spíš tipnul, že to máš rozštelovaný. Že by to stačilo seřídit.
No, pokud by to stacilo seridit tak by to bylo krasny ale ja mam elektronicky cerpadlo a nemam tuseni jak se s tim naraba. Je to M21.
tak to by me taky zajimalo jestli de stelovat neco na elektronice :?: :roll:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Odpovědět