Jak jsem se uz zminoval, chtelo by to nejakou dokumentaci DDE. Fakt nikdo nemate nic v ruce? Ja treba vubec netusim, co ve sve E28 mam. (krom turba, cerpadla...) ale jak presne to funguje, to jentak asi nezjistim - bez dokumentace.Flery píše:tak to by me taky zajimalo jestli de stelovat neco na elektronice
2,4 TD 85 KW chip? víte o něčom?
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
Ano lze měnit parametry předvstřiku. Stačí zajet na tu správnou diagnostiku.Flery píše:tak to by me taky zajimalo jestli de stelovat neco na elektroniceMitchel píše:No, pokud by to stacilo seridit tak by to bylo krasny ale ja mam elektronicky cerpadlo a nemam tuseni jak se s tim naraba. Je to M21.ondra_m píše:No, já bych si spíš tipnul, že to máš rozštelovaný. Že by to stačilo seřídit.
Nicméně v první řadě doporučuju zkontrolovat všechny ostatní komponenty.
Ondra ex.M-Fahrer
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
2.4TD v E28,E30,E34
Jeste me napada, kdyz jsem se dival na stranky tech "chip-tuneru", tak to nabizeji jen na E30, E34. Takze by me docela zajimalo, zda je to tim, ze jsou ty motory odlisne a nebo tim, ze si myslim, ze by to nikdo do E28 nechtel. Vite nkdo, zda jsou diference mezi 2.4TD E28 a E30?
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4TD v E28,E30,E34
co vim já tak většina E28 má mechanický čerpadlo e30 a e34 ma elektroniku.tak mozna proto.ale v nekterejch vecech se lisi i E30 a E34 třeba ten pitomej ventil co sem kupoval jáMichal E21 píše:Jeste me napada, kdyz jsem se dival na stranky tech "chip-tuneru", tak to nabizeji jen na E30, E34. Takze by me docela zajimalo, zda je to tim, ze jsou ty motory odlisne a nebo tim, ze si myslim, ze by to nikdo do E28 nechtel. Vite nkdo, zda jsou diference mezi 2.4TD E28 a E30?
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4TD v E28,E30,E34
Mechanicke cerpadlo? A kde bych ho nasel? Bohuzel jsem nemel moc cas si ten svuj motor prohlizet, ale prijde mi, ze mam elektricke. Uz jenom proto ze tam mam pojistku a jdou k nemu draty :o) A take je kus od motoru, tak by mi nebylo jasne, cim je pohaneno.. Ale okouknu to:o)Flery píše:co vim já tak většina E28 má mechanický čerpadlo e30 a e34 ma elektroniku.tak mozna proto.ale v nekterejch vecech se lisi i E30 a E34 třeba ten pitomej ventil co sem kupoval já :evil:Michal E21 píše:Jeste me napada, kdyz jsem se dival na stranky tech "chip-tuneru", tak to nabizeji jen na E30, E34. Takze by me docela zajimalo, zda je to tim, ze jsou ty motory odlisne a nebo tim, ze si myslim, ze by to nikdo do E28 nechtel. Vite nkdo, zda jsou diference mezi 2.4TD E28 a E30?
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4TD v E28,E30,E34
mechanicky ma k cerpadlu lanko to je hned videt jinak je hoodne podobnyMichal E21 píše:Mechanicke cerpadlo? A kde bych ho nasel? Bohuzel jsem nemel moc cas si ten svuj motor prohlizet, ale prijde mi, ze mam elektricke. Uz jenom proto ze tam mam pojistku a jdou k nemu draty ) A take je kus od motoru, tak by mi nebylo jasne, cim je pohaneno.. Ale okouknu to:o)
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jestlize se bavime o naftoven cerpadle, ktere mam umisteno pri pohledu na vuz u leve strany v motorovem prostoru, s motorem spojene pouze hadickou s palivem, tak si myslim, ze je elektricke. To snad poznam . Jak by tam vedlo lanko od motoru si ani nedokazu predstavit. Takze je-li elektricke, da se rici, ze by to slo cipnout? Nebo bude jeste problemek v ridici jednotce? Co jsem to sledoval, moc dratku do motoru (a vstrikovani) nejde Jinak mám také 87 E28.Záchvat píše:V e28 TD je většinou mechanické - já ho mám taky a mám rok 87, tzn. poslední rok co se dělali. Elektronických v e28 bylo jak šafránu.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak takto to je ), kdyz jsem to auto kupoval, tak mi majitel rikal, ze u toho filtru je pumpa , kterou lze rucne pumpovat - a odvzdusnit system . Tak jsem si to spojil ) V tom pripade mam mechanicke a neni co resit...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
u filtru mam pumpicu i ja ale puvodne tam nebyla je tam z doby zkouseni zalezi na cerpadle bud do nej de lanko nebo z nej kabelovej svazek.Michal E21 píše:Jo tak takto to je ), kdyz jsem to auto kupoval, tak mi majitel rikal, ze u toho filtru je pumpa , kterou lze rucne pumpovat - a odvzdusnit system . Tak jsem si to spojil ) V tom pripade mam mechanicke a neni co resit...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
chip
Co se týká chipu,tak je několik variant.Podle toho co se mi podařilo zjistit,tak jsou asi 3 stupně možnosti chipu.1 stupen přidá asi 18 kw a 40 nm a sníží spotřebu asi o 0.1-0.3 l/100.Na stránkách už zde zminované firmy je asi za 6000k,ale nějáká Berlínská firma ho nabízí asi za 100 eur.Další stupně jsou už dost brutální co se týče narustu vykonu,ale tam už jde životnost rapidně dolu,asi tak 50-60%.Další možností je mechanický čerpadlo z E28 s nastavením větší bohatosti,ale i bez něj jede motor líp,protože na rozdíl od elektroniky kašle naekologii a pořádně ten motor nakrmí.Známej to udělal u E34 když mu odešel počítač a jelo to pak jak blázen.Jinak pak existuje ještě chip který jde plynule nastavovat po stupních ,ale u něj ještě nevím přesnou cenu.V každym případě si ale asi objednám ten z němec.Má totiž i výrazně lepší graf průbehu výkonu a kroutáku.
Re: chip
tak pročítám věci ohledně 324TD a mám na vás otázečku:
E30 324 TD - 87 má mít mechanický čerpadlo? - tedy jak jsem pochopil na bovden - protože já ho mám(je pravda že je to bast v 316i, tak je to možná tím - nevím).
S tím souvisí:
E30 324 TD - 87 má mít mechanický čerpadlo? - tedy jak jsem pochopil na bovden - protože já ho mám(je pravda že je to bast v 316i, tak je to možná tím - nevím).
S tím souvisí:
mechanický čerpadlo se nedá čipnout? ale dá se poštelovat . . takže zvednout výkon, je tak? o kolik, jakej to ma vliv na motor, a co teprv s intercoolerem? dikmartas píše:Další možností je mechanický čerpadlo z E28 s nastavením větší bohatosti,ale i bez něj jede motor líp,protože na rozdíl od elektroniky kašle naekologii a pořádně ten motor nakrmí.Známej to udělal u E34 když mu odešel počítač a jelo to pak jak blázen.
E30 324td ma vzdy el. cerpadlo. Jak pises, mas bastl.
I el. cerpadlo jde jednoduse "chipnout". S pridanim nafty u mech cerpadla mas pravdu, proste mu naseres vic paliva. Ted jsem to zkousel u el. cerpadla a taky to velmi jednoduse jde.
I el. cerpadlo jde jednoduse "chipnout". S pridanim nafty u mech cerpadla mas pravdu, proste mu naseres vic paliva. Ted jsem to zkousel u el. cerpadla a taky to velmi jednoduse jde.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520