2,4 TD 85 KW chip? víte o něčom?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 13. 12. 2004 14:11

Flery píše:tak to by me taky zajimalo jestli de stelovat neco na elektronice :?: :roll:
Jak jsem se uz zminoval, chtelo by to nejakou dokumentaci DDE. Fakt nikdo nemate nic v ruce? :-( Ja treba vubec netusim, co ve sve E28 mam. (krom turba, cerpadla...) ale jak presne to funguje, to jentak asi nezjistim - bez dokumentace.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 13. 12. 2004 14:29

Flery píše:
Mitchel píše:
ondra_m píše:No, já bych si spíš tipnul, že to máš rozštelovaný. Že by to stačilo seřídit.
No, pokud by to stacilo seridit tak by to bylo krasny ale ja mam elektronicky cerpadlo a nemam tuseni jak se s tim naraba. Je to M21.
tak to by me taky zajimalo jestli de stelovat neco na elektronice :?: :roll:
Ano lze měnit parametry předvstřiku. Stačí zajet na tu správnou diagnostiku.
Nicméně v první řadě doporučuju zkontrolovat všechny ostatní komponenty.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

2.4TD v E28,E30,E34

Příspěvek od Michal E21 » 16. 12. 2004 13:25

Jeste me napada, kdyz jsem se dival na stranky tech "chip-tuneru", tak to nabizeji jen na E30, E34. Takze by me docela zajimalo, zda je to tim, ze jsou ty motory odlisne a nebo tim, ze si myslim, ze by to nikdo do E28 nechtel. Vite nkdo, zda jsou diference mezi 2.4TD E28 a E30?
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 12. 2004 13:32

Myslím, že je to tím, že v e28 se elektronické čerpadlo vyskytovalo jen zřídka a mech. se čipnout nedá :)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 12. 2004 13:35

To já :)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 12. 2004 13:36

Kurňa já :evil:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4TD v E28,E30,E34

Příspěvek od Flery » 16. 12. 2004 15:19

Michal E21 píše:Jeste me napada, kdyz jsem se dival na stranky tech "chip-tuneru", tak to nabizeji jen na E30, E34. Takze by me docela zajimalo, zda je to tim, ze jsou ty motory odlisne a nebo tim, ze si myslim, ze by to nikdo do E28 nechtel. Vite nkdo, zda jsou diference mezi 2.4TD E28 a E30?
co vim já tak většina E28 má mechanický čerpadlo e30 a e34 ma elektroniku.tak mozna proto.ale v nekterejch vecech se lisi i E30 a E34 třeba ten pitomej ventil co sem kupoval já :evil:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4TD v E28,E30,E34

Příspěvek od Michal E21 » 16. 12. 2004 15:43

Flery píše:
Michal E21 píše:Jeste me napada, kdyz jsem se dival na stranky tech "chip-tuneru", tak to nabizeji jen na E30, E34. Takze by me docela zajimalo, zda je to tim, ze jsou ty motory odlisne a nebo tim, ze si myslim, ze by to nikdo do E28 nechtel. Vite nkdo, zda jsou diference mezi 2.4TD E28 a E30?
co vim já tak většina E28 má mechanický čerpadlo e30 a e34 ma elektroniku.tak mozna proto.ale v nekterejch vecech se lisi i E30 a E34 třeba ten pitomej ventil co sem kupoval já :evil:
Mechanicke cerpadlo? A kde bych ho nasel? Bohuzel jsem nemel moc cas si ten svuj motor prohlizet, ale prijde mi, ze mam elektricke. Uz jenom proto ze tam mam pojistku a jdou k nemu draty :o) A take je kus od motoru, tak by mi nebylo jasne, cim je pohaneno.. Ale okouknu to:o)

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4TD v E28,E30,E34

Příspěvek od Flery » 16. 12. 2004 19:16

Michal E21 píše:Mechanicke cerpadlo? A kde bych ho nasel? Bohuzel jsem nemel moc cas si ten svuj motor prohlizet, ale prijde mi, ze mam elektricke. Uz jenom proto ze tam mam pojistku a jdou k nemu draty :o) A take je kus od motoru, tak by mi nebylo jasne, cim je pohaneno.. Ale okouknu to:o)
mechanicky ma k cerpadlu lanko to je hned videt jinak je hoodne podobny
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 16. 12. 2004 23:23

TD pouze elektronické, v E30 i všem ostatním. 324 d bylo nejdřív s mechanickým, potom už také s el. 8)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 17. 12. 2004 06:57

V e28 TD je většinou mechanické - já ho mám taky a mám rok 87, tzn. poslední rok co se dělali. Elektronických v e28 bylo jak šafránu.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 17. 12. 2004 10:31

Záchvat píše:V e28 TD je většinou mechanické - já ho mám taky a mám rok 87, tzn. poslední rok co se dělali. Elektronických v e28 bylo jak šafránu.
No jestlize se bavime o naftoven cerpadle, ktere mam umisteno pri pohledu na vuz u leve strany v motorovem prostoru, s motorem spojene pouze hadickou s palivem, tak si myslim, ze je elektricke. :-) To snad poznam :-). Jak by tam vedlo lanko od motoru si ani nedokazu predstavit. Takze je-li elektricke, da se rici, ze by to slo cipnout? Nebo bude jeste problemek v ridici jednotce? Co jsem to sledoval, moc dratku do motoru (a vstrikovani) nejde :-) Jinak mám také 87 E28.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 17. 12. 2004 11:39

Naftové čerpadlo je součástí motoru a je poháněno rozvodovým řemenem. Do něj vede hadička paliva od naftového filtru, z čerpadlo zas přepad. Od čerpadlo ti vede buď lanko plynu, nebo elektrický svazek. Naftové čerpadlo snad poznáš ne?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 17. 12. 2004 13:30

Jo tak takto to je :o), kdyz jsem to auto kupoval, tak mi majitel rikal, ze u toho filtru je pumpa :-), kterou lze rucne pumpovat - a odvzdusnit system :-). Tak jsem si to spojil :o) V tom pripade mam mechanicke a neni co resit...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 17. 12. 2004 14:18

Michal E21 píše:Jo tak takto to je :o), kdyz jsem to auto kupoval, tak mi majitel rikal, ze u toho filtru je pumpa :-), kterou lze rucne pumpovat - a odvzdusnit system :-). Tak jsem si to spojil :o) V tom pripade mam mechanicke a neni co resit...
u filtru mam pumpicu i ja ale puvodne tam nebyla je tam z doby zkouseni zalezi na cerpadle bud do nej de lanko nebo z nej kabelovej svazek.
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
martas
Příspěvky: 367
Registrován: 14. 10. 2003 23:08
Bydliště: praha

chip

Příspěvek od martas » 19. 12. 2004 13:49

Co se týká chipu,tak je několik variant.Podle toho co se mi podařilo zjistit,tak jsou asi 3 stupně možnosti chipu.1 stupen přidá asi 18 kw a 40 nm a sníží spotřebu asi o 0.1-0.3 l/100.Na stránkách už zde zminované firmy je asi za 6000k,ale nějáká Berlínská firma ho nabízí asi za 100 eur.Další stupně jsou už dost brutální co se týče narustu vykonu,ale tam už jde životnost rapidně dolu,asi tak 50-60%.Další možností je mechanický čerpadlo z E28 s nastavením větší bohatosti,ale i bez něj jede motor líp,protože na rozdíl od elektroniky kašle naekologii a pořádně ten motor nakrmí.Známej to udělal u E34 když mu odešel počítač a jelo to pak jak blázen.Jinak pak existuje ještě chip který jde plynule nastavovat po stupních ,ale u něj ještě nevím přesnou cenu.V každym případě si ale asi objednám ten z němec.Má totiž i výrazně lepší graf průbehu výkonu a kroutáku.

Návštěvník

Re: chip

Příspěvek od Návštěvník » 21. 03. 2006 20:35

tak pročítám věci ohledně 324TD a mám na vás otázečku:
E30 324 TD - 87 má mít mechanický čerpadlo? - tedy jak jsem pochopil na bovden - protože já ho mám(je pravda že je to bast v 316i, tak je to možná tím - nevím).
S tím souvisí:
martas píše:Další možností je mechanický čerpadlo z E28 s nastavením větší bohatosti,ale i bez něj jede motor líp,protože na rozdíl od elektroniky kašle naekologii a pořádně ten motor nakrmí.Známej to udělal u E34 když mu odešel počítač a jelo to pak jak blázen.
mechanický čerpadlo se nedá čipnout? ale dá se poštelovat . . takže zvednout výkon, je tak? o kolik, jakej to ma vliv na motor, a co teprv s intercoolerem? dik

Uživatelský avatar
fallu
Příspěvky: 158
Registrován: 17. 12. 2005 17:35
Bydliště: Brno, Letovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fallu » 21. 03. 2006 20:47

a jeste jedna otazka - ma cenu tam pripadne to cerpadlo vymenit za elektronicky?
BMW - Moje náhradní ledviny
GOD is GOOD

http://www.fallu.blogspot.com

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 21. 03. 2006 21:28

E30 324td ma vzdy el. cerpadlo. Jak pises, mas bastl.

I el. cerpadlo jde jednoduse "chipnout". S pridanim nafty u mech cerpadla mas pravdu, proste mu naseres vic paliva. Ted jsem to zkousel u el. cerpadla a taky to velmi jednoduse jde.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
fallu
Příspěvky: 158
Registrován: 17. 12. 2005 17:35
Bydliště: Brno, Letovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fallu » 21. 03. 2006 21:35

a myslíš že má cenu shánět tam el. čerpadlo? V čem by to bylo lepší?
BMW - Moje náhradní ledviny
GOD is GOOD

http://www.fallu.blogspot.com

Odpovědět