2,4 TD 85 KW chip? víte o něčom?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 21. 03. 2006 21:39

Nema.

Mech. cerpadlo ma mensi sanci se posrat, nehlede na vic elektrickejch vecicek okolo, ktere ma el. cerpadlo. Mechanika je spolehlivejsi. A sezenes ji levneji, kdyby se ti posrala.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
qWasyl
Příspěvky: 624
Registrován: 17. 09. 2004 20:26

Re: chip

Příspěvek od qWasyl » 21. 03. 2006 22:22

Flery píše:
martas píše:Co se týká chipu,tak je několik variant.Podle toho co se mi podařilo zjistit,tak jsou asi 3 stupně možnosti chipu.1 stupen přidá asi 18 kw a 40 nm a sníží spotřebu asi o 0.1-0.3 l/100.Na stránkách už zde zminované firmy je asi za 6000k,ale nějáká Berlínská firma ho nabízí asi za 100 eur.Další stupně jsou už dost brutální co se týče narustu vykonu,ale tam už jde životnost rapidně dolu,asi tak 50-60%.Další možností je mechanický čerpadlo z E28 s nastavením větší bohatosti,ale i bez něj jede motor líp,protože na rozdíl od elektroniky kašle naekologii a pořádně ten motor nakrmí.Známej to udělal u E34 když mu odešel počítač a jelo to pak jak blázen.Jinak pak existuje ještě chip který jde plynule nastavovat po stupních ,ale u něj ještě nevím přesnou cenu.V každym případě si ale asi objednám ten z němec.Má totiž i výrazně lepší graf průbehu výkonu a kroutáku.
nemas nahodou potuchu o tom kde v raichu ho maj za 100 euráků? do toho bych šel.popřpadě pak určitě napiš co a jak.
Vidím sice, že je to už rok a čtvrt, ale přece:
Sháním na své 324Td takovýto chip. Máte ho tu někdo? Popřípadě nemáte někdo kontakt na tu firmu z Německa, kde se dá ten chip levně sehnat? Kdyby nás třeba bylo víc, kdo by ho chtěl, tak bychom se mohli domluvit a koupit jen jeden a zbytek nechat přehrát na epromky z GMka...
Nebo jestli ho tu někdo už má a byl by ochoten za úplatu zapůjčit na přehrání softu...

Uživatelský avatar
fallu
Příspěvky: 158
Registrován: 17. 12. 2005 17:35
Bydliště: Brno, Letovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fallu » 23. 03. 2006 11:48

to Záchvat: nemáš náhodou, nebo nevíš kde sehnat nějaký popis toho mech. čerpadla? jak to seřídit a tak, pokudmožno v češtině nebo angličtině. dik
BMW - Moje náhradní ledviny
GOD is GOOD

http://www.fallu.blogspot.com

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 23. 03. 2006 12:14

Popis - nevim, nemam.

Jedine, co si muzes seridit sam, je predvstrik cerpadla. Ostatni musis uz dat na stolici. Tzn. do specializovaneho servisu, kde se tim zabyvaji.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Příspěvek od zahy » 26. 03. 2006 20:56

kdyz uz mluvite o tom IC,tak kdyby nekdo mel zabudovano v E30,byl bych vdecne za kazde foto!!
Záchvat urcitě ví :D proc to chci
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 26. 03. 2006 21:00

Vim :D

Taky by bodlo foto, ale pochybuju, ze to nekdo bude v e30 mit ( krom Ondry_m ).

Nez se k tomu donutim sam ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
fallu
Příspěvky: 158
Registrován: 17. 12. 2005 17:35
Bydliště: Brno, Letovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fallu » 28. 03. 2006 21:33

myslel jsem, že IC tu má víc lidí, pročpak chcete foto? kvůli umístění - taky by mně to zajímalo? co zkusit kontaktovat někoho z fotostories E30.de, tam to snad nekdo ma ne?
BMW - Moje náhradní ledviny
GOD is GOOD

http://www.fallu.blogspot.com

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 03. 2006 06:12

Foto kvuli umisteni a hlavne kudy k nemu vest hadice bez rezani do kastle.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Frantas
Příspěvky: 127
Registrován: 17. 12. 2010 22:57
Bydliště: Benešov

Příspěvek od Frantas » 01. 08. 2012 18:36

Záchvat píše:E30 324td ma vzdy el. cerpadlo. Jak pises, mas bastl.

I el. cerpadlo jde jednoduse "chipnout". S pridanim nafty u mech cerpadla mas pravdu, proste mu naseres vic paliva. Ted jsem to zkousel u el. cerpadla a taky to velmi jednoduse jde.
Je to let, co se to tu řešilo, ale jsou lidé ocaď ještě aktivní? :lol:
IC mám už doma, a chtěl ho i implantovat i za cenu řezání nebo vaření, ale rači jsem se na to vykašlal. Vybral jsem si špatnej, šel by mi tam dost špatně. Krom toho nemyslím že bych našel lepší.
Takže se chci zeptat, jestli někdo konečně IC v třicítce máte. A povíte jak na to (fakt jsem nepřišel na to jak tam k němu přivést hadice)
Akorád jsem vydedukoval z fotek benzínových úpravců že asi nejvhodnější bude ňákej tuzingovej nárazník, kde bude víc místa..

Druhá věc, k tomu co psal Záchvat. El. čepradlo se fakt dá "čípnout" ?
Dost by mě zajímalo jak 8)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 08. 2012 19:30

posunutím elektronické ovládací hlavice v ose čerpadla směrem dozadu. Ale je to spíš taková prasárna než "chip", poněvadž se ti zvedne volnoběh. U Mechaniky si sice zvýšíš dávku paliva, ale volnoběh si pak můžeš stáhnout.
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Frantas
Příspěvky: 127
Registrován: 17. 12. 2010 22:57
Bydliště: Benešov

Příspěvek od Frantas » 01. 08. 2012 19:43

Volnoběh by pak nešel stáhnout přes diagnostiku ?

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 08. 2012 20:11

ne, přes diagnostiku volnoběh u TDS rozhodně nestáhneš. To diagnostika a ani komponenty v ECU a motoru nedokáží. Přes diagnostiku si akorát vyčteš live data jako je množství vstřikovaného paliva v mg/zdvih, velikost předvstřiku atd. nicméně parametry a vlastnosti motoru nemůžeš měnit. A jestli jo, tak velice, velice omezeně (mě právě teď ani nic moc nenapadá, co by se dalo změnit skrz diagnozu na motoru). Tyto data jsou nahrány totiž v Epromce (nebo co je to za typ paměti) ECU, tudíž je mazat ani přepisovat nemůžeš
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 08. 2012 20:12

A navíc i kdyby to šlo, což je hovadina, tak to nebude fungovat z toho důvodu, že by to nedokázala nastavit právě ta el. hlavice díky svému omezenému rozsahu
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Frantas
Příspěvky: 127
Registrován: 17. 12. 2010 22:57
Bydliště: Benešov

Příspěvek od Frantas » 01. 08. 2012 20:40

Zapoměl jsem dodat, že nemám TDS (nevím jestli je to zásadní rozdíl), mám obyčejné TD-85kw.
On bejvalej majitel kdysi něco říkal o tom, že to na PC měl napíchlý, a že snad s otáčkama volnoběhu laboroval. Ale je to let, možná tolik, co se to tu naposledy řešilo, ne-li víc :lol:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 08. 2012 20:43

Je úplně jedno co máš, jestli td m21, td m51 nebo tds. Pokud máš el. vstřikovací čerpadlo, tak se toto, co jsem napsal výše vztahuje ne všechny tyto motory
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 01. 08. 2012 21:20

jak pise misan, jestli mas td s el cerpadlem, neudelas vubec nic..muzes hejbnout s davkou paliva, ale tim padem musis i zvednout tlak..
pc je k nicemu, live data neprectes ani u e46 04 :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 08. 2012 21:39

Když se nakrmí čerpadlo, tak se zákonitě nemusí zvedat i plnící tlak :wink: To, že je to samozřejmě žádoucí dostat do motoru více vzduchu je věc druhá a samozřejmě všem jasná, nicméně podmínkoutohoto o čem se tu bavíme to neni, jenom aby nedošlo k nějaké mystifikaci.

Nicméně live data umí posílat na diagnostiku i E34, o čemž sme se s Píťákem sami přesvědčili, takže nechápu proč by e46, technologicky mnohem modernější auto, neměla tuto funkci zvládat a podporovat
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 01. 08. 2012 21:42

pac to ty picusove z ruska proste nezapojili...
u benalu to normalne jde..
musis mit nejakou lepsi diagnostiku.. :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Frantas
Příspěvky: 127
Registrován: 17. 12. 2010 22:57
Bydliště: Benešov

Příspěvek od Frantas » 02. 08. 2012 18:29

Díky chlapci za rozumný odpovědi, jsem rád že to tu tak pěkně ožilo, a bylo mi vysvětlíno :P
Ještě bych měl jednu otázku.
Když sme mluvili o tom "domarejsing" čipu, tak co kdyby se upravily hodnoty (vypojilo se třeba čidlo) teploty nasávanýho vzduchu. Myslim tim stylem, že by si motor myslel že je chladněji, a může dát víc nafty. (tak nějak fungují laciné power boxy ne? Že pak motor místo čipu jede jan na sytič :D )

.. Vim že vymejšlim kraviny, žádnej tendle "domočip" neni na normální jezdění, hold Kladenskej čip plánuju dlouho, ale ňák mi nezbejvaj prachy :)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 08. 2012 19:07

prosim tě vymýšlíš opravdu hovadiny, jak jsi uznal sám :)

Ser na to, obechcat to "zadarmo" nejde, všechny postupy, které fungují jsou tu už popsané :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět