Xbrace na e30
- NEMO E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 658
- Registrován: 24. 05. 2009 16:16
- Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)
Xbrace na e30
Má někdo? Na netu jsem narazil na několik variant.
e30 forever - bez BMW to není život
Re: Xbrace na e30
Ještě ne, ale je v plánu konstrukce a výrova přes zimu.NEMO E30 píše:Má někdo? Na netu jsem narazil na několik variant.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Účelem X-brace tak jako všech vzpěr je zvýšení torzní tuhosti karoserie. Což u E30 není od věci i u sériovky.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
e36tky cabria to měli standartně , 3.0 m3 ho neměli ještě vyosenej , až 3.2 ho měli vyosený kvuli výměně oleje , kdy se to muselo demontovat ... bohužel pro mě asi unreal , už na e36 je to nejnizzsi misto bych s tim mrdal akorát někde po zemi
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
x-brace mají u E36(Z3)všechny cabria bez rozdílu motorizace.Ty dva na obrázku pochází z 1,8...
Váha ani ne 2Kg
Mě by si spíš zajímal "Buffer stop" co je na novějších X-brace - kus tlustý gumy na x-brace,co se dotýká olejové vany a má zamezit náklonu motoru při prudkém brždění/akceleraci - Nikde jsem nenašel fotku jak daleko od olejové vany má být??
http://www.uucmotorwerks.com/html_techt ... buffer.htm
Je tam napsaný zlomek palce, tj. pár milimetrů. Ale nezamezuje pohybu, to be měly zvládnout sil. motoru, zamezuje otáčení a zvedání motoru při vysokých otáčkách tak, aby se motor otáčel co nejmíň po podélné ose (zepředu auta dozadu) protože to rozhazuje chování přední a zadní nápravy.kindlosch píše:Mě by si spíš zajímal "Buffer stop" co je na novějších X-brace - kus tlustý gumy na x-brace,co se dotýká olejové vany a má zamezit náklonu motoru při prudkém brždění/akceleraci - Nikde jsem nenašel fotku jak daleko od olejové vany má být??
http://www.uucmotorwerks.com/html_techt ... buffer.htm
Jinýma slovama, když některý auta stojí a na volnběh se jebne do plynu a pohoupnou se na strany, je to špatně.
Většina R6 když má všechno v pořádku, neměl by z auta/motoru spadnout ani kelímek s kávou, jak při startu, tak jebání do otáček.
Sleeper status advocate
...to není špatně, to je Muscle CarFusion píše: Jinýma slovama, když některý auta stojí a na volnběh se jebne do plynu a pohoupnou se na strany, je to špatně.
Teď k věci...dělat díry do nosníku se mi moc nelíbí...musím mrknout pod auto na nějaký použitelný díry poblíž, když už bych si to měl vyrábět pro E30 cabrio...možná bych to zadní uchycení právě z důvodu, co psal Sys posunul klidně ještě dozadu...zvláště u kábra...nebo to Xko udělám double
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ty nejtovaci matice se normalne pouzivej treba ve skodovce, jsou tim pridelany stahovacky/plech k ramu dveri a pod, jinak my je v praci maem a je to neskutecny co to vsechno udrzi, zrovna nedavno sem s tim pridelaval drzaky trubek na topeni co mame na dilne a drzi to jak svareny, akorat s tim rozdilem, ze tohle je relativne lehce rozebiratelny
ale je blby ze k tomu je potreba specialni kleste na tu montaz, neco jako nejtovacky se zavitem a dela se i nekolik tipu tech matic/zapustna, s velkou hlavou a nebo pak samozrejme i nekolik tipu delky a zavitu
ale je blby ze k tomu je potreba specialni kleste na tu montaz, neco jako nejtovacky se zavitem a dela se i nekolik tipu tech matic/zapustna, s velkou hlavou a nebo pak samozrejme i nekolik tipu delky a zavitu
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Takže máš vlastně nápravnici na pevno?WilD píše:Vzadu maximálně pevnejší zapření nápravnice...pod tím náporem se zaklání a siláče to nevydejchaj... U závoďáku např. jak nemám dole nádrž, tak mám vevařenou vzpěru od nápravnice dopředu na podlahu a křížem dopředu k tunelu...
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
U e36 cabrio je to taky sporadicky. 325i rok 93 to nemela, misto toho byla ta klasicka trubka silnejsi o dost. Xbrace jsem na sve E36 otestoval. Kdo nezkusil neuveri. Neskutecne to zpevnilo predek auta. Nejaka rozpera mezi tlumicema je prd, tu neni poznat. Xbrace jsem poznal uz jen pri sjezdu z najezdu k domu, kdy se auto kroutilo uplne jinak. Mel jsem tam prvni verzi a nebavilo me pri kazde vymene oleje montovat dolu. Chci ho zase poridit. U me snizene E36 to byl nejnizsi bod na aute, casto jsem s nim chytl, byly na nem nesutale cerstvy sramy. Byl cca 7cm nad asfaltem, koleje ci ostre projeta zatacka na okresce s kolem na hrane asfaltu znamenaly jiskry zpod auta
Nabizim bezny servis na starsi BMW ale i jine znacky. Zastavby a upravy prevazne E36 a E30
Tel.: 736 231 838
Tel.: 736 231 838
U tohodle bych se bál,co to bude dělat s tím hliníkovým obalem řízení,možná i na těch držákách silentbloků ramen.Emczin píše:Před chvílí jsem narazil na tento obrázek
Je to bez zásahů do karoserie a mohlo by to i fungovat.
Já osobně bych volil přichycení,které není závislé na věcech potřebných k jízdě(ramena/řízení) , kdyby se to nedej bože vysralo
S řízením to neudělá nic a se silentblokama už vůbec nic. Díky uchycení na obrázku zpevnuješ nápravnici s nosníkama karoserie. Na nápravnici by bylo lepší uchytit to maticovýma nýtama přímo do ní, jako tady už někde bylo vidět, ale to uchycení pod siláče ramen je ideální.kindlosch píše:U tohodle bych se bál,co to bude dělat s tím hliníkovým obalem řízení,možná i na těch držákách silentbloků ramen.
Já osobně bych volil přichycení,které není závislé na věcech potřebných k jízdě(ramena/řízení) , kdyby se to nedej bože vysralo
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7