Velké BC - kódovací štekr

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Velké BC - kódovací štekr

Příspěvek od Zavarenec » 29. 06. 2011 15:18

Jak na něj?

Umí někdo udělat kopii resp. ho přehrát. Potřebuju se zbavit štekru z ETY a dostat tam štekr z 2.5.

Dle ETK má eta stejnej jako dvoulitr. Takže špatně. Co vše bude tímto ukazovat jinak?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 29. 06. 2011 22:00

no krom hodin/stopek/teploty asi uplne vsechno kdyz se vsecko ostatni pocita z paliva :-D a to to bude prepocitavat zle s tim stekrem :lol: ale treba kecam :-D jen vim ze moje bc bere vsechny udaje z budiky paliva a ten ukazuje na hovno... takze i hodnoty jsou dost skreslene
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 30. 06. 2011 08:37

Tak to by mě pak zajímalo jak to bude ukazovat u mě.

když dám 60l budíky co mám mít, tak ukazuje od půlky nahoru. kdyždám 55l budíky ukazuje celkem normálně.

Ano, oba plováky jsem vyměnil.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
myšák
Příspěvky: 386
Registrován: 07. 06. 2009 19:08
Bydliště: Rychnov nad kněžnou

Příspěvek od myšák » 04. 05. 2012 09:16

ahoj k tomu BC nikdy jsem ho neviděl rozdělaný a nikde jsem se to nedočetl takže se ptám jak na první pohled poznám BC na čtyřválce a šestiválce dále co je to ten štekr jestli někdo má foto? a jak poznám z jaké motorizace je?potom bych potřeboval vědět který konektor kam. chci kupovat velké BC na M42 a potřebuji abych nekoupil něco co mi bude k ničemu děkuji.
ex Citroen Saxo 1,5D
ex BMW E30 318IS sedan
BMW E36 318IS cupe
ex BMW E30 318I Touring
BMW E30 318i sedan

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 04. 05. 2012 10:16

BC samo o sobě bude fungovat všude...

kodovací štekr je toto :
http://auto.bazos.cz/inzerat/15815252/p ... MW-E30.php

Ta bílá krabička s číslem.

Dle typu např. 3 9 viz. tabulka je pro 325



Obrázek
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
myšák
Příspěvky: 386
Registrován: 07. 06. 2009 19:08
Bydliště: Rychnov nad kněžnou

Příspěvek od myšák » 04. 05. 2012 11:42

ahááá takže ted co se týče štekru už mi to je jasný moc díky a takže se dá i vyměnit ten štekr? nevim dám příklad koupím BC na 325i seženu samotný štekr na 318i vyměním a bude to chodit tak jak má na 318i???
ex Citroen Saxo 1,5D
ex BMW E30 318IS sedan
BMW E36 318IS cupe
ex BMW E30 318I Touring
BMW E30 318i sedan

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 04. 05. 2012 11:50

Jo. Ten štekr je vyndavací a je záměnný. Když seženeš štekr na 318is tak bude ukazovat správné hodnoty.

Fungovat to bude i se štekrem z 325 ale bude to ukazovat kraviny ohledně spotřeby a dojezdu.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
myšák
Příspěvky: 386
Registrován: 07. 06. 2009 19:08
Bydliště: Rychnov nad kněžnou

Příspěvek od myšák » 04. 05. 2012 11:57

tak to je super milionkrát jednodužší jak u E36 moc díky
ex Citroen Saxo 1,5D
ex BMW E30 318IS sedan
BMW E36 318IS cupe
ex BMW E30 318I Touring
BMW E30 318i sedan

Uživatelský avatar
BmwDrifter
Příspěvky: 25
Registrován: 15. 02. 2011 21:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od BmwDrifter » 09. 05. 2012 22:47

nazdar chlapy chci se zeptat když zastavím do auta motor m52b28 a budem tam chtit dat i velke bc tak ten štekr jaky použiju aby mi to fungovalo správne?diky moc

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 10. 05. 2012 08:27

No pokud vidíš v tabulce štekr pro motor 2.8 :lol: :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Whistler
Příspěvky: 478
Registrován: 08. 03. 2011 17:23

Příspěvek od Whistler » 10. 05. 2012 08:49

BmwDrifter píše:nazdar chlapy chci se zeptat když zastavím do auta motor m52b28 a budem tam chtit dat i velke bc tak ten štekr jaky použiju aby mi to fungovalo správne?diky moc
řeším stejný problém, zatím použiju štekr na M20B20 a uvidím...při použití štekru z M20B25 to prý ukazuje nesmysly....M52B28 bude mít menší spotřebu než M20B25
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 10. 05. 2012 09:25

Obávám se, že stejně to nebude přesně ukazovat, tzn. k ničemu...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
BmwDrifter
Příspěvky: 25
Registrován: 15. 02. 2011 21:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od BmwDrifter » 10. 05. 2012 09:39

Whistler píše:
BmwDrifter píše:nazdar chlapy chci se zeptat když zastavím do auta motor m52b28 a budem tam chtit dat i velke bc tak ten štekr jaky použiju aby mi to fungovalo správne?diky moc
řeším stejný problém, zatím použiju štekr na M20B20 a uvidím...při použití štekru z M20B25 to prý ukazuje nesmysly....M52B28 bude mít menší spotřebu než M20B25
potom dej vedet jak to funguje :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 10. 05. 2012 12:02

Muzu vedet s jakou presnosti ocekavate ze to po 25 letech meri kdyz uz nikdo nevi co vsehcno je origo? :) Vlastni zkusenost - jelikoz nevim co vsechno a kdy bylo meneno a jestli vsechno odpovida 100% originalu tak osobne me to ukazuje nesmysl. Dokud jsem mel chip v jednotce tak se da rict ze to ukazovalo +/- pul litru az litr rozdil na 100km. Prumerna byla cca 14.5-17L/100km = natankovat 50L a najel jsem cca 320km. Po ZMENE chipu v jednotce za original resetovani BC. Prumerna zustala stejna tzn 15.5L/100km ale na budikach vidim ze najedu min o 130km navic.

Takze aby to mozna fungovalo jako pri novem aute by jsi si musel byt jisty ze vsechno odkud to bere udaje je nastaveno presne na to BC co mas v aute.
Osobne to tam mam spis pro okrasu nez pro funkci... :( Tim vam nechci brat nadeje jen si myslim ze to tady uz nikomu nemeri 100% presne a je podle me jedno jestli se pouzije BC ETA nebo 2.5 nebo 2.0 pokud je to 6ti hrnek.
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 10. 05. 2012 14:12

no BCčko dostává od řidící jednotky info o délce vstřiku a podle toho počítá spotřebu, takže pokud nejsou např vyměněné vstřiky za jiné, tak bude ukazovat poměrně reálně - to se se stářím tolik nemění; bastl zásahy jsou samozřejmě věc jiná
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Omastek
Příspěvky: 723
Registrován: 16. 11. 2008 18:45
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Omastek » 14. 05. 2012 08:49

Ahoj , omlouvám se , že to tu oživuju ale nevíte někdo jestli pasuje štekr z velkého BC v E34 M50 do velkého BC v E30? Děkuji.
Obrázek
Jinak jsem Jirka a ne Omastek :-D
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 14. 05. 2012 10:25

Myslim, že ten štekr sám o sobě by pasovat měl (velikostí), ale viděl jsem většinou že jsou zelený, piny nevim, nicméně to stejně bude ukazovat blbosti v e30
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Omastek
Příspěvky: 723
Registrován: 16. 11. 2008 18:45
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Omastek » 14. 05. 2012 10:30

Proč by ukazoval blbosti , když mám motor M50?
Obrázek
Jinak jsem Jirka a ne Omastek :-D
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 14. 05. 2012 10:54

E30 snad někdy měla M50 ? Tak co asi BC se štekrem z m50 (jestli vůbec bude pasovat) bude ukazovat ? Reálnou spotřebu a dojezd když E34 nemá 55 ani 63l nádrž ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Omastek
Příspěvky: 723
Registrován: 16. 11. 2008 18:45
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Omastek » 14. 05. 2012 11:03

Zavarenec píše:E30 snad někdy měla M50 ? Tak co asi BC se štekrem z m50 (jestli vůbec bude pasovat) bude ukazovat ? Reálnou spotřebu a dojezd když E34 nemá 55 ani 63l nádrž ?
Já moc nevím jak to funguje teda ale pokud štekr bude pasovat , tak bude vše počítat pro motor M50 nebo ne? Ok , nádrž je jiná ... ale spotřeba by mohla být ok ... Nebo spotřebu počítá podle velikosti nádrže a ujetých km?
Obrázek
Jinak jsem Jirka a ne Omastek :-D
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252

Odpovědět