325-328 M20

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 01. 11. 2011 20:40

no asi pujdou nový na b25 ale 4body jen co se i tady objevili na foru a popripade se pak bud naladi jednotka kdyby to bylo malo ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

tom28
člen E30.cz
Příspěvky: 291
Registrován: 16. 08. 2006 18:56
Bydliště: semily

Příspěvek od tom28 » 05. 12. 2011 23:02

takže jsem s tou 2,8 trochu pohnul a konečne mám spodek téměř hotový...... ale narazil jsem na menší problém..... Šroub kterým se dotahuje přímo na klice ozubené rozvodové kolo je prostě krátky... v té klice z 2.8 je asi závit o něco hlouběji. Šlo by to asi dotáhnout bez té extra tlusté podložky co tam je ale do toho se mi nechce..... Řešil to tu někdo, nebo mám zase problém, který ještěc nikdo nemel......
Teoreticky by měl stačit orig sroub na M52B28 ne?????
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 05. 12. 2011 23:11

tom28 píše:takže jsem s tou 2,8 trochu pohnul a konečne mám spodek téměř hotový...... ale narazil jsem na menší problém..... Šroub kterým se dotahuje přímo na klice ozubené rozvodové kolo je prostě krátky... v té klice z 2.8 je asi závit o něco hlouběji. Šlo by to asi dotáhnout bez té extra tlusté podložky co tam je ale do toho se mi nechce..... Řešil to tu někdo, nebo mám zase problém, který ještěc nikdo nemel......
Teoreticky by měl stačit orig sroub na M52B28 ne?????
jednoznacne srob z hociakej m50
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 06. 12. 2011 11:55

ja nechal na tom puvodnim m20 sroubu ubrat hlavu ;)

Obrázek
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 10. 12. 2013 22:56

Obrázek

Jen pro informaci kdyby někdo bádal, tak i s Mahle pístama by to mělo vyjít ;) Ještě na ně nemám vybroušenej blok, takže jsem je neměl možnost zkusit v bloku...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
DJsoju
Příspěvky: 590
Registrován: 22. 07. 2008 12:01
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DJsoju » 11. 12. 2013 08:29

MattyX píše:
JIRKAe30BAUR píše:no a z ceho se potom pouzivaji pisty?m3?
klika S52(US 3.2)/M54 (zdvih 89.6) , ojky 135mm , písty s vrtáním 85mm
A nešly by tam písty klasický 84 mm písty s tím že by to bylo 3,0?
BMW E30 331i Cabrio

Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 11. 12. 2013 08:33

vrtání je jenom na tobě jaký si zvolíš :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
DJsoju
Příspěvky: 590
Registrován: 22. 07. 2008 12:01
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DJsoju » 11. 12. 2013 09:35

Máte někdo zkušenost nebo nějaký info o tom že by někdo použil kliku z S50B32 s 91mm zdvihem?
BMW E30 331i Cabrio

Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák

Uživatelský avatar
Lukša
Příspěvky: 1427
Registrován: 09. 03. 2008 18:02
Bydliště: WallachianKingdom

Příspěvek od Lukša » 11. 12. 2013 10:13

stejně jako klika z td, M52B28 nebo M54B30:) zvětšíš zdvih, přidá něco málo koní a hodně krouťáku :)

a celkově záleží dále na vrtání, ojnicích (dle použitých pístů)

Uživatelský avatar
Marosqo
Příspěvky: 472
Registrován: 12. 03. 2007 20:28
Bydliště: Košice SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo » 29. 12. 2013 20:07

Chcem sa opytat aky je rozidel medzi blokom eta a 2,5 ?
Na mojej 2,5 je ulomeny uchyt na saci kos po havarii(sme to tam len provizorne privarili)
Cize ak dam hlavu 2,5+blokEta+kluku m52b28+ojnice eta+piestz 2,5 ?
328i ready :?:
Samozrejme spravit uchytenie rozvod kolesa na kluku m52...
E30 318is
E30 325i
E46 318iT

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Re:

Příspěvek od olee » 19. 04. 2016 12:02

[quote="MattyX"][quote="JIRKAe30BAUR"]no a z ceho se potom pouzivaji pisty?m3?[/quote]

klika S52(US 3.2)/M54 (zdvih 89.6) , ojky 135mm , písty s vrtáním 85mm[/quote]

je možná kombinace: klika M54 B30,ojnice a písty B28--do bloku M50vanos----co by z toho vzniklo? B30 nebo B28?
klika M52 B28+ojky a pístyM52 do bloku M50vanos=M50B28?

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Re: 325-328 M20

Příspěvek od olee » 02. 05. 2016 16:28

zjistim :-)

Odpovědět