325-328 M20

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
tom28
člen E30.cz
Příspěvky: 290
Registrován: 16. 08. 2006 18:56
Bydliště: semily

325-328 M20

Příspěvek od tom28 » 15. 05. 2011 17:57

Ahoj pustil jsem se do si velmi komplexní prestavby motoru M20b25 ....... jelikož dojdei na blok motoru a rozkuchání "střívek" pokládám si otázku zda zrovna nezvýšit oběm motoru na 2.8 l ..... zajímá mě co vše se musí upravit jaké ojnice a písty... co tam zůstane z m20 apod? jak to vychází se statickou kompresí apod........ díky za poskytnuté info......
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit

BigFish
Příspěvky: 613
Registrován: 12. 10. 2009 16:59
Bydliště: Běstovice

Příspěvek od BigFish » 15. 05. 2011 19:25

Taky to teď budu stavět. ještě potřebuju klikovku a pak se do toho snad pustím. jinak BobbySD to má už pod kapatou.
Obrázek

Uživatelský avatar
JIRKAe30BAUR
Příspěvky: 237
Registrován: 05. 06. 2009 10:05
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od JIRKAe30BAUR » 24. 05. 2011 11:55

tohle zni zajimave..az budete mit nejaky kroky za sebou tak davejhte info :-) a jeste jak to chcete delat?2,5 blok prevrtavat?
BMW e30: TC BAUR 318, 325i kupe lestenka ve fazi renovace,DRIFT MACHINE 335i,chip alpina,5x120,stavitelnej podvozek,zvetsene odklony,rejdy atd atd

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 24. 05. 2011 12:15

JIRKAe30BAUR píše:tohle zni zajimave..az budete mit nejaky kroky za sebou tak davejhte info :-) a jeste jak to chcete delat?2,5 blok prevrtavat?
V tomto pripade se objem zvetsi pouzitim klikovky z M52B28.

Ale existuje i cesta prevrtavanim, lze se tak dostat na M20B32. Tam se max. vykon pohybuje kolem 240-260 koní. Takze to za to nestoji:-)
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
JIRKAe30BAUR
Příspěvky: 237
Registrován: 05. 06. 2009 10:05
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od JIRKAe30BAUR » 25. 05. 2011 22:36

no a z ceho se potom pouzivaji pisty?m3?
BMW e30: TC BAUR 318, 325i kupe lestenka ve fazi renovace,DRIFT MACHINE 335i,chip alpina,5x120,stavitelnej podvozek,zvetsene odklony,rejdy atd atd

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12052
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 25. 05. 2011 22:49

JIRKAe30BAUR píše:no a z ceho se potom pouzivaji pisty?m3?
klika S52(US 3.2)/M54 (zdvih 89.6) , ojky 135mm , písty s vrtáním 85mm
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

tom28
člen E30.cz
Příspěvky: 290
Registrován: 16. 08. 2006 18:56
Bydliště: semily

Příspěvek od tom28 » 26. 05. 2011 07:40

když si představím ten zdvih k tomu ty ojnice....... to musí ty písty být sakra nízké........ když 2.8 má 85mm zdvih a krátké ojnice 130 a už tak to je tak tak...
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 842
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 26. 05. 2011 09:26

tom28 píše:když si představím ten zdvih k tomu ty ojnice....... to musí ty písty být sakra nízké........ když 2.8 má 85mm zdvih a krátké ojnice 130 a už tak to je tak tak...
2,8ma 84mm zdvih
piesty na zakazku od metric mechanic
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

tom28
člen E30.cz
Příspěvky: 290
Registrován: 16. 08. 2006 18:56
Bydliště: semily

Příspěvek od tom28 » 29. 05. 2011 21:23

sys325i píše:
tom28 píše:když si představím ten zdvih k tomu ty ojnice....... to musí ty písty být sakra nízké........ když 2.8 má 85mm zdvih a krátké ojnice 130 a už tak to je tak tak...
2,8ma 84mm zdvih
piesty na zakazku od metric mechanic
jj. nějak sem se sekl :-) ....... nepamatujete někdo jaký presný průměr má ten nákružek co se dělá na tu kliku 2,8? Chtěl bych to udělat v přestihu ještě něž rozeberu stávající motor. Přeboval bych jak rozměr toho futra potřebný na simerink, tak i délku toho futra...... díky
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit

BigFish
Příspěvky: 613
Registrován: 12. 10. 2009 16:59
Bydliště: Běstovice

Příspěvek od BigFish » 29. 05. 2011 21:30

Obrázek

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 1921
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín Tel.:+420737235227 Email:jirkoj@gmail.com

Příspěvek od Jirkoj » 29. 05. 2011 21:32

Počítám že pro M50 kliku z B25 to bude stejný že?
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420737235227

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 842
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 29. 05. 2011 21:46

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

kazdy 24 ventil.....diel cislo 6 zobrat sustruznikovy a nechat upichnut tu dierovanu cast .........zadna strana /co neni na obrazku vidiet/ ja prave ten kruzok simeringovy idealne hladky a povrchovo upraveny.......

a samozrejmost pri montazi je natret dosadaciu cast na kluke silikonom inak bude olej mat moznost podtekat a budete uvadzany do omylu ze tece simering :wink:
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

BigFish
Příspěvky: 613
Registrován: 12. 10. 2009 16:59
Bydliště: Běstovice

Příspěvek od BigFish » 15. 06. 2011 00:47

kdyby si někdo ctěl překládat


http://www.strictlyeta.net/technical/328i_1.html
Obrázek

chrome
Příspěvky: 10
Registrován: 29. 06. 2010 14:00
Bydliště: Trenčín, Slovensko

m20

Příspěvek od chrome » 02. 10. 2011 09:24

Zdravim chlapy potreboval by som radu a nikde som to tu nemohol najst.
Ide o to ze sa my v regaloch nakopili nejake motorove diely a potreboval by som vediet ci sa z toho da postavit nejaky zaujimavy motor pripadne poradit nejake stranky kde sa zaoberaju stavbou motoru s konkretnymi dielmi ktore mam v regaloch. Zoznam dielov ktore mam:
- piesty+ojnice+kluka M54B30 (najazdene 100 000 km)
- ojnice 130mm z M20B20
- blok M20B25
- zotrvacnik M20B20
- hlava+sanie+elektrika M20B25
Najvacsi problem mam s tou klukou B30 ci uz niekto riesil jej usadenie do M20 bloku?
Vopred vdaka za vase rady.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4104
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 03. 10. 2011 21:50

Tak to zkus a uvidis, ne?
sezen si jeste par veci z b28 a mas idealni nacini..

akorat na tu elektriku z m20 rovnou zapomen :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12052
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 29. 10. 2011 22:51

jaký vstřiky pižít na m20b28 ? :) origo 2.5 , a nebo m30/m42 , bo m50/m52 ? ?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2264
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 30. 10. 2011 12:07

s puvodnima 2,5kovyma jsem mel problem ve vysokych otackach a uz to melo malo benzinu a neslo vytocit, tak samo jako nizky tlak z cerpadla ;) aktualne mam vstriky z 535i e34, regulator tlaku na liste 3,5bar a zatim standardni cerpadlo... vsecko funguje jak ma az na to ze s tim cerpadlem to picuje kdyz mam malo benalu. Co jsem ale vyzjistil toto delat nemusi. takze prvne to zkus s 2,5kovyma a uvidis ;) treba je vymena zbytecna
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.opravujemauta.cz]h ... jemauta.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12052
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 30. 10. 2011 12:32

no ja chci prave koupit nový repasovaný rovnou , takze nerad bych koupil jedny dal ze ně love a pak zjistil že to nedávají ... :lol: ja mám v planu 5bar čerpadlo , regulátor tlaku samozřejmě štelovací a ty vstřiky nějaký no ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4104
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 01. 11. 2011 14:31

m5x/s5x jsou podle etk stejny pro vsechny motorizace..
taky zalezi na jaky jednotce to pojede-vstriky muzou mit jinou impedanci, tak aby neschorela řj..
a jestli tam jdou vubec fyzicky nacpat..


pripadne nechat origo + prog. řj kde jde nastavit dylka vstriku..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2264
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 01. 11. 2011 18:19

0280 150 714 tyhle bosche z b35 maj impedanci stejnou a jsou plug&play ;)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.opravujemauta.cz]h ... jemauta.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů

Odpovědět