Regulace tlaku paliva

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Regulace tlaku paliva

Příspěvek od Klakson » 10. 05. 2011 20:18

chtěl jsem se optat jestli někdo řešil regulaci tlaku paliva výměnou za nastavitelný regulátor tlaku, nevím jestli se dá sehnat regulátor který lze napojit přímo na lištu, nebo jak jinak vyřešit, či zapojit. díky za každý typ či příspěvek.
E30 325i

Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Jardžíno » 11. 05. 2011 07:45

originalni regulator tlaku paliva, musis vyndat z listy. nacvaknes misto nej ,,adapter,, , ktery je pruchodny a za nej si pripojis novy nadstavitelny regulator.
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 11. 05. 2011 09:29

Záleží jakým způsobem chceš regulovat tlak.
Když jsem kdysi dávno experimentoval s FMU, tak vzhledem k tomu, že mi tehdá šlo o to, aby v atmosférickém režimu byl "standartní tlak" paliva a teprve při přetlaku v sání se zvyšoval v nastaveném poměru, tak bohatě vystačila montáž regulátoru na hadičky za standartní regulátor.
Takže v případě, že budeš chtít mít vyšší tlak než je 2.5Bar tak je to plně uspokojující způsob montáže. (Originál BMW regulátory jsou tuším 2.5Bar, 3.0Bar a možná i 3.5Bar)

Nicméně negativní zkušenost mám s tím, že se stoupajícím tlakem se rapidne snižuje průtok paliva (u sériové pumpy).
Bylo to vidět na tom, že ve vyšších otáčkách při plném zatížení motoru tlak benzínu klesal a po výměně pumpy za výkonější, se držel tlak přesně dle nastavení.

Ono, nevím jestli to víš, ale když máš standartní regulátor na např. 2.5Bar, tak při volnoběhu je tlak paliva cca 2.0Bar a teprve při plně otevřené klapce (žádný podtlak) je 2.5Bar a v případě, že jde tlak v sání do plusu tak stoupá i tlak paliva.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 12. 05. 2011 18:53

díky za typy a případné komplikace, taky jsem přemýšlel zapojit regulátor až za sériový, nicméně to je na 3,5i a zatím mám jenom pumpu z 2,5i, tlak bych nastavil max. tak na 4Bar. Asi to zkusím zapojit, štelovat a zkoušet jak se to bude chovat, pak asi dokoupím i pumpu, případně i vstřiky. Vím že v nízkých otáčkách je tlak nižší i když jsem netušil ře rozdíl bude až tak veliký, proto si myslím že přidáním tohoto regulátoru t půjde i líp od spodu
E30 325i

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 17. 05. 2011 18:48

tak už je na cestě, až namontuji tak se podělím s výsledky a foto :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 12. 06. 2011 18:13

tak jsem již namontoval, původně jsem namontoval blízko originálního dílu ale nebylo jak přichytit (odr.1), potom jsem ho předělal k blatníku (obr.2), zatím nemohu posoudit proběhla pouze montáž.

Prosím o případný komentáře co je špatně, s tímhle nemám fakt žádný zkušenosti

obr.1
Obrázek

obr.2
Obrázek
E30 325i

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 13. 06. 2011 00:22

Vypadá ,že to máš dobře :D ,akorát máš zbytečně natáhnutou tu podtlakovou hadičku na origo regulátor tlaku .Ta tam nemusí být.

Uživatelský avatar
JIRKAe30BAUR
Příspěvky: 237
Registrován: 05. 06. 2009 10:05
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od JIRKAe30BAUR » 02. 08. 2011 13:41

chtel bych poprosit o radu trochu k tematu...mam e30 m20b25 a byly mi odcizeny origo vstriky..a za nahradu sem vyuzil z b20,protoze sem jine nemel..ale prislo mi ze to stoji uplne za hov..,tak bych chtel poprosit o radu ktery vstriky implantovat aby to bylo co nej..vubec nevim,napr. m50b25 vanos?nebo m30b35?..ja ted zkusil dat z triapule,ale jeste sem nemel moznost to vyzkouset..
BMW e30: TC BAUR 318, 325i kupe lestenka ve fazi renovace,DRIFT MACHINE 335i,chip alpina,5x120,stavitelnej podvozek,zvetsene odklony,rejdy atd atd

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 02. 08. 2011 16:58

JIRKAe30BAUR píše:chtel bych poprosit o radu trochu k tematu...mam e30 m20b25 a byly mi odcizeny origo vstriky..a za nahradu sem vyuzil z b20,protoze sem jine nemel..ale prislo mi ze to stoji uplne za hov..,tak bych chtel poprosit o radu ktery vstriky implantovat aby to bylo co nej..vubec nevim,napr. m50b25 vanos?nebo m30b35?..ja ted zkusil dat z triapule,ale jeste sem nemel moznost to vyzkouset..
nejsem si 100% jisty ale m20b25 ma stejne vstriky jak m40b18 150-160ccm
a m30b35 ma stejne vstriky jak m42b18 190-210ccm co si tak jenom z hlavy pamatuji
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 02. 08. 2011 21:19

Pekne a prinosne tema. Jen mam dotaz,jde tahle vychytavka udelat na jakykoliv motor? Co ten regulator stoji? Jak je to se spotrebou? Jedna se mi o zastavbu na M42. Dekuji za odpovedi
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 03. 08. 2011 23:13

No nevim,jezdim tricou denne kolem 100km,takze bych nerad abych jezdil za 15litru. Spis mi jde o to,ze si chci dat treba o vikendu nejake serpentynky nebo sprintik,tak bych to na chvilku pridal na vetsi tlak a potom opet jezdil na seriovej. Pumpu bych dal valbro,pak uz jen regulator s merakem a ladit. Neni tady moznost propaleni pistu? Kdyz tam cpeme vice paliva? Urcite vzroste teplota,nenak extreme. To jsou same blbe otazky,ale nikdo je tu pro ostatni nepolozi. Dik
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 05. 08. 2011 21:13

JIRKAe30BAUR píše:chtel bych poprosit o radu trochu k tematu...mam e30 m20b25 a byly mi odcizeny origo vstriky..a za nahradu sem vyuzil z b20,protoze sem jine nemel..ale prislo mi ze to stoji uplne za hov..,tak bych chtel poprosit o radu ktery vstriky implantovat aby to bylo co nej..vubec nevim,napr. m50b25 vanos?nebo m30b35?..ja ted zkusil dat z triapule,ale jeste sem nemel moznost to vyzkouset..
najdi si tabulky od bosche..a pouzij origo
pripadne pouzij etk
po nekolika sekundach hledani zjistis, ze mas stejny vstriky s m40 a v12 :lol:
m30 je stejny s iS

ale budes mit za sebou smrad a casem nejspis vytecou krouzky..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Jardžíno » 11. 10. 2011 11:09

Klakson píše: zbytečnej tam sice je, ale jinak to nyní zapojit nejde, musel by se vyrobit docela komplikovanej mezikus kterej jde napojit na lištu, zkus ho sundat a sám uvidíš
jak sem jiz napsal, ten mezikus se nazyva adapter na palivovou listu. A lze jej novy sehnat okolo 1000,- takze kdo nechce origo regulator tak tento zpusob je mu k dispozici. nacvakne se misto nej do listy je pruchozi a pak si date ten nadstavitelny regulator.
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

Uživatelský avatar
kombál
Příspěvky: 29
Registrován: 28. 12. 2006 16:16
Bydliště: olomouc

Příspěvek od kombál » 22. 04. 2013 09:50

Chlapi chci se zeptat..m40 1,8
Vymenil jsem tu podtlakovou hadicku od regulatoru tlaku
paliva za pruhlednou a tece v ni benzit zpatky do sani..je to v poradku
nebo je ten reg. spatnej?
Diky

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 22. 04. 2013 12:28

v podtlakový hadici nemá bejt benzín

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 19. 09. 2013 09:03

Zdravím, chcem sa spýtať mam m2b25 a potrebujem regulator tlaku paliva, ak sa kupuje seriovy regulator, musi to byt presne na ten typ motoru ? alebo jednoducho kupit regulator na BMW ? ... a ešte jedna otazka, ja mam na lište aj ten adapter, čiže ak kupim nastavitelny s budikom da sa naštelovať bez problémov tak aby fungoval ako seriový ? :D asi dosť hlúpe otazky, ale som lajc a poterbujem istotu ...za každú snahu dakujem

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 19. 09. 2013 09:43

tady si vyber svoje auto:
http://www.realoem.com/bmw/select.do

najdi si regulator, k nemu origo cislo a s tim jdi do prvni mototechny...

myslim, ze se tak nak nahodne vyskytujou regulatoru na 3 a 3,5 baru, pokud das 3,5bar regulator misot 3 bar, tka se asi nic moc nedeje, pumpa to v klidu zvladne a dle bohatosti smesi, co rekne lambda se upravi doba vstriku. obracene se asi taky nic moc dit nebude, ale tam bych byl opatrnejsi, teda ja osbne jo, ale jezdim jak kretén.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Odpovědět