Palivový systém

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Palivový systém

Příspěvek od Jirkoj » 10. 01. 2011 22:15

Nemáte někdo schéma zapojení palivového systému s použitím 2 palivových čerpadel? Nebo aspoň Know how? Mam doma 2 čerpadla z Bmw, tak že bych je použil místo kupování něčeho zbytečně drahého. Mělo by to fungovat na m20b25 později snad s vrtulkou. Ma někdo zkušenost? Vyplatí se to vůbec? Chtěl bych dát jinou nádrž a natáhnout vedení vnitřkem.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 01. 2011 22:18

schema elektricke nebo potrubni?

pac u potrubi neni co resit, nadrzove podavaci cerpadlo pokracuje pod prah do zuboveho tlakoveho cerpadla a pak dal k motoru. Spatecka je jasna - vystup z palivove rampy spatky bud na trubku na prirube podavaciho cerpadla na nadrzi nebo na extra samostatnou trubky primo do nadrze (je soucasti telesa nadrze)

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 10. 01. 2011 22:50

Myslel jsem udělat to jako mají závodní auta. Chtěl bych dát nádrž nejspíš do kufru a táhnout vedení vnitřkem vozu, aby se to někde při závodě nemohlo utrhnout o zem.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 11. 01. 2011 17:03

já má 2 palivové čerpadla jsou zapojena pararelně k sobě mám je i s nádrži v kufru nic nesmrdí,palivové potrubí mám natáhle jako origo akorát z nerezových trubek

nějak takhle:

Obrázek

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 11. 01. 2011 17:18

Tohle je přesně to co jsem si představoval. Upravoval jsi nejak průměr toho potrubí? Pumpy máš napojený na originální elektriku taky paralelně? Z čeho máš nádrž?
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 11. 01. 2011 18:58

Jirkoj píše:Tohle je přesně to co jsem si představoval. Upravoval jsi nejak průměr toho potrubí? Pumpy máš napojený na originální elektriku taky paralelně? Z čeho máš nádrž?
od čerpadel mám 8mm trubku do čerpadel jednu 12mm .Elektriku taky pararelně. Nádrž jsem si svařoval z 1.5mm nerezového plechu objem cca 28l.

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 11. 01. 2011 19:13

Pinki píše:
Jirkoj píše:Tohle je přesně to co jsem si představoval. Upravoval jsi nejak průměr toho potrubí? Pumpy máš napojený na originální elektriku taky paralelně? Z čeho máš nádrž?
od čerpadel mám 8mm trubku do čerpadel jednu 12mm .Elektriku taky pararelně. Nádrž jsem si svařoval z 1.5mm nerezového plechu objem cca 28l.
Dělal jsi do ní nějaké přepážky proti odlévání? Nebo jak jsi to řešil? Do každého rohu jedno čerpadlo? ;-)
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 12. 01. 2011 00:20

udělal jsem akorát jednu cca 4 cm vysokou. Zkusím pohledat foto.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 12. 01. 2011 08:16

takže ,jelikož jsem kokot :twisted: a fotky co jsem měl v mobilu z poslední rok jsem si neuložil tak foto z výroby nemám + spoustu dalších fotek , paměťovka šla do kytek ani ji to nenačte :evil: .
Tak Vám nafotím aspoň hotový celek.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 12. 01. 2011 08:37

Obrázek
Ta stěna vpravo je šikmá a je u přepážky mezi zavazadlovým prostorem a interiérem ,
Obrázek


Obrázek

Obrázek


Tady jde vidět ta přepážka je cca 4cm vysoká a směrem dopředu auta je v dolní části otvor cca 12mm

Obrázek

tady zespodu jde vidět velikost té přepážky

Obrázek


A tady originál plovák
Obrázek

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 18. 01. 2011 20:22

mamomi píše:taká otázka, keď ju spravím ocelovú tak by to nemalo ničomu vadiť, že? Zvonka sa natrie a znútra by jej to nemalo vadiť, alebo sa mýlim ? :)
No, mě ten nerez matroš vyšel na šroťáku na 400Kč ,to zas není tolik :D

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 18. 01. 2011 21:45

jsem platil cca 36Kč / kilo nerezi

Uživatelský avatar
Lemon Petr
Příspěvky: 125
Registrován: 01. 02. 2007 20:49
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

na

Příspěvek od Lemon Petr » 03. 03. 2011 18:15

Já jsem to dělal takto:
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Lemon Petr
Příspěvky: 125
Registrován: 01. 02. 2007 20:49
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

na

Příspěvek od Lemon Petr » 03. 03. 2011 20:19

Je na 30 l.
Obrázek

Odpovědět