Geometrie zadni napravy
Geometrie zadni napravy
Nevim jestli se tady probiralo jine reseni upravy geometrie zadni napravy nez excentricke silentbloky, ale ted jsem pri hledani uplne neceho jineho narazil na http://www.tcmotorsports-store.net/rear ... t-kit.html
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10. 02. 2010 15:17
- Bydliště: Jihlava
zdravím nic takového sem na e30ku neviděl ale sou tourčitě excentrické šrouby s maticemi na seřízení sbíhavosti,které se zřejmě musí navařit na originál držaky ramene na držaku blíž u diferaku a pootáčením té matice můžes seřídit sbíhavost zadní nápravy jiné řešení mě nenapadá,pač u aut co mají víceprvkovou zadní nápravu je stejně řešené seřízení sbíhavosti tak i od odklonu,ale e30 má vlečné ramena tak bys tím seřídil jen sbíhavost
.
.
Ten kit je na sbihavost i odklon pro jedno rameno, takze je potreba dvakrat na celou zadni napravu. Navari se misto puvodnich uchytu ramen.
Oba kusy vypadaji stejne, jenom pootocene o 90 stupnu, takze s jednim kitem pri stejne orientaci se da vystacit treba jenom pro tak casto diskutovane odklony. Samozrejme na zarucene rovne napravnici a privarene presne aby se nerozhodila sbihavost. Takze stejne radeji kdyz uz se to ma delat tak vsechny 4 pozice upravit a je pod kontrolou sbihavost i odklon.
Oba kusy vypadaji stejne, jenom pootocene o 90 stupnu, takze s jednim kitem pri stejne orientaci se da vystacit treba jenom pro tak casto diskutovane odklony. Samozrejme na zarucene rovne napravnici a privarene presne aby se nerozhodila sbihavost. Takze stejne radeji kdyz uz se to ma delat tak vsechny 4 pozice upravit a je pod kontrolou sbihavost i odklon.
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10. 02. 2010 15:17
- Bydliště: Jihlava
Zdravím ono by nejspíš stačilo je navařit na původní držáky aby si zachoval dané parametry geometrie zadní napravy a pootáčením hlavy šroubu s excentrem bys to krásně seřídil,škoda že sem to neviděl dříve že to někdo vyrábí na e30tku pač když sem předělával buben za kotoučovku tak mi neseděli kotoučová ramena do origo držáku pro bubnovy,pořád nechápu proč když sou nápravnice shodné a když sem kupoval ložiska do kol a silentbloky do ramen...tak vše sem objednával na e30tku s kotoučena vzadu a vše sedělo,vyměnil sem silentbloky v nápravnici,namontoval ji na auto a že tam dám ty kotoučové ramena a ejhle,a ty kotoučová ramena meli větší rozevření ramen asi o2,5cm než bubnová ramena,tak sem převařoval držak ramene u diferáku a sbíhavost sem zachoval a odklony semi podařily celkem zachovat,pak sem dělal v práci geometrii a sbíhavost vyšla v poho ale odklony byly trochu rozházený,ale auto sedí jak přibitý a pneumatiky se nesjíždějí takže se to povedlo ale přeci jenom tohle by mohla být velmi dobrá věc na seřízení celkové geometie zad nápravy a začínám otom celkem dost přemýšlet.
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10. 02. 2010 15:17
- Bydliště: Jihlava
jak říkám do dnes to nechápu,ale že všechny objednané díle seděli,sehnal sem je od kamoša co se bohybuje kolem e30tek a prý určitě byli z tříci,je to haluz,pokáždé co sem to někomu řekl tak na mě celkem koukal,jojo ty poloosy byli průchozí skrz náboj a sši tam jak po másle,a nejsou přešponované nebo natáhlé,a šli pritáhnout bez problému,opravdu to nechápu,a něž sem tu nápravu naměřil tak aby seděla geometrie tak to trvalo 2dny,žadná sranda to není,a pěkně mě to nasralo,ale nic nejde jednoduše.
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10. 02. 2010 15:17
- Bydliště: Jihlava
Zdravím,díky za informace a za rozluštění záhady,tak konečně vím jak toje,a to ze má ix sirší napravu sem nevěděl ale hlavně že se to povedlo zkloubit dohromady a auto sedí parádně a dokonce bych si dovolil říct že sedí v zatáčkáck mnohem líp než s usími rameny,něco zlé pro něco dobré,díky cklapi,mějte se a smějte se