Loketky do E30
Loketky do E30
Mám dotazy - někde se tady kdysi psalo (snažil jsem se hledat i s funkcí, ale bohužel) o možnosti dovybavit přední sedadla E30 sklopnými loketními opěrkami z vyšší řady BMW :
1) bylo to z E34?
2) je jedno, zda-li bude montáž na obyčejná sedadla nebo "sportsitze"?
3) je ten sklopný a aretační mechanismus ve vlastní loketce?
4) má s dodatečnou montáží někdo zkušenosti, resp. je v boční konstrukci opěradla E30 nějaká příprava nebo vyztužení, které snese přidělání čepu loketky?
Prosím jen o fundované odpovědi bez dohadů - spoléhám na klasické zdejší poradce a odborníky. Děkuji.
desp sen.
1) bylo to z E34?
2) je jedno, zda-li bude montáž na obyčejná sedadla nebo "sportsitze"?
3) je ten sklopný a aretační mechanismus ve vlastní loketce?
4) má s dodatečnou montáží někdo zkušenosti, resp. je v boční konstrukci opěradla E30 nějaká příprava nebo vyztužení, které snese přidělání čepu loketky?
Prosím jen o fundované odpovědi bez dohadů - spoléhám na klasické zdejší poradce a odborníky. Děkuji.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
Re: Loketky do E30
Mám tu zrovna dva kousky čekající na přečalounění a montáž do E30. Jsou z E34. Je potřeba vyvrtat dvě díry do konstrukce sedačky, nebo možná k ní přivařit kus pásoviny a vyvrtat je tam, aby se rám nezeslabil. U anatomu to vychází asi na boční část zadního deklu a u neanatomu na látku. Mechanismus je v opěrce, zepředu čudlík na aretaci. Polohy - nahoře a myslím, že 4 dole. Mezi částí na přišroubování a loketkou je čep a tyto části jdou oddělit aby se protáhly malou dírou.desp píše:Mám dotazy - někde se tady kdysi psalo (snažil jsem se hledat i s funkcí, ale bohužel) o možnosti dovybavit přední sedadla E30 sklopnými loketními opěrkami z vyšší řady BMW :
1) bylo to z E34?
2) je jedno, zda-li bude montáž na obyčejná sedadla nebo "sportsitze"?
3) je ten sklopný a aretační mechanismus ve vlastní loketce?
4) má s dodatečnou montáží někdo zkušenosti, resp. je v boční konstrukci opěradla E30 nějaká příprava nebo vyztužení, které snese přidělání čepu loketky?
Prosím jen o fundované odpovědi bez dohadů - spoléhám na klasické zdejší poradce a odborníky. Děkuji.
desp sen.
Přikládám pár fotek.
Montáž mě teprve čeká, tak snad neplácám kraviny
I když upřímně řečeno, zvažuju i montáž z E36 nebo E46, protože ať dělám co dělám, tohle mi trochu připomíná dálkovou karosu
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Moc všem děkuji, zejm. Tonymu. To je přesně ono, co jsem v podstatě očekával a jen jsem si to potřeboval ověřit. Jsem v naprosto stejné situaci jako Tony - šedé látkové opěrky, které by se musely přečalounit do černé kůže a následně namontovat na kožené sportsitze cabria. Co se týče té velikosti "Karosy" - já si naopak myslím, že pokud mají plnit skutečně svoji funkci, tak musí mít určitou velikost v kombinaci se správnou výškou montáže. Veškeré jiné náhražky ruku řádně nepodloží a v podstatě budou pouze zabírat místo a vadit. Nakonec se v nejhorším dají sklopit a jsou uklizené na rozdíl od pevných středových konzolí ve tvaru opěrky.
Ještě jednou díky.
desp sen.
Ještě jednou díky.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
mal som ich na gaucoch na e34 a karosacky to neposobilo v tom aute, kedze operadlo je hrubsie ako na tom buse...joj akurat este tu aretaciu skontrolovat, zvykne to byt vybehane...
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Tak uplynuly 2 měsíce a je v podstatě hotovo. Vycházel jsem ze stejného základu jako má na foto Tony, tj. plyšové provedení, které bylo přečalouněno do kůže. Pro příp. následovníky lehký postup :
Od loketky se oddělí unašeč, resp. opěradlový držák vyražením čepu :
Po rozmontování zadního krytu opěradla anatomu a částečném odčalounění jsem vyměřil polohu držáku, z kterého jsem oddělil delší ze závitových čepů. Správné poloze odpovídal jeden z otvorů boku rámu opěradla, který jsem použil pro uchycení matkou zbylého (kratšího) čepu. Spodní čep nelze použít (byl oddělen), protože se dostáváme do prostoru pístku v boku rámu a není zde zevnitř vůbec žádný prostor. Držák/unašeč byl připevněn jedním z původních šroub. spojů, zbytek byl dokola ovařen a tvar doupraven flexou, aby nic nepřečnívalo do výplně čalounění. Zpětná montáž včetně zadního krytu, do jehož boční části byl podle vyčnívajícího unašeče zhotoven otvor pro protikus na loketce. Zasunuto do sebe, pojištěno čepem a hotovo.
Zvedlá poloha - při vyměřování je třeba dbát, aby v této poloze bylo rovnoběžno s opěradlem sedadla.
Horní okraj položené loketky je 40 cm od podlahy, v podstatě totožné s loketními opěrkami ve dveřích, přečnívající délka je cca 20 cm od okraje (vyboulení) bočnice opěradla anatomu - takže žádná "karosa". Umístěním vyšlo vše tak, že vykousnutí vnitřní strany loketky přesně kopíruje vnější vyboulení bočnice anatomu a při tom nic nebrání (nedře) při zvedání.
Správná poloha loketky je u sedadla spolujezdce vykoupena zrušením vnitřní páčky na sklopení opěradla z místa řidiče.
Teď již jen namontovat zpět do auta.
desp sen.
Od loketky se oddělí unašeč, resp. opěradlový držák vyražením čepu :
Po rozmontování zadního krytu opěradla anatomu a částečném odčalounění jsem vyměřil polohu držáku, z kterého jsem oddělil delší ze závitových čepů. Správné poloze odpovídal jeden z otvorů boku rámu opěradla, který jsem použil pro uchycení matkou zbylého (kratšího) čepu. Spodní čep nelze použít (byl oddělen), protože se dostáváme do prostoru pístku v boku rámu a není zde zevnitř vůbec žádný prostor. Držák/unašeč byl připevněn jedním z původních šroub. spojů, zbytek byl dokola ovařen a tvar doupraven flexou, aby nic nepřečnívalo do výplně čalounění. Zpětná montáž včetně zadního krytu, do jehož boční části byl podle vyčnívajícího unašeče zhotoven otvor pro protikus na loketce. Zasunuto do sebe, pojištěno čepem a hotovo.
Zvedlá poloha - při vyměřování je třeba dbát, aby v této poloze bylo rovnoběžno s opěradlem sedadla.
Horní okraj položené loketky je 40 cm od podlahy, v podstatě totožné s loketními opěrkami ve dveřích, přečnívající délka je cca 20 cm od okraje (vyboulení) bočnice opěradla anatomu - takže žádná "karosa". Umístěním vyšlo vše tak, že vykousnutí vnitřní strany loketky přesně kopíruje vnější vyboulení bočnice anatomu a při tom nic nebrání (nedře) při zvedání.
Správná poloha loketky je u sedadla spolujezdce vykoupena zrušením vnitřní páčky na sklopení opěradla z místa řidiče.
Teď již jen namontovat zpět do auta.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
loketka
Máte někdo zkušenost s montáží lokety z e36 do e30? Pořídil jsem loketku a rád bych jí naimplantoval do e30. Jem i jasný že budu muset nějak upravit plast k ručce a připevnit opěrku nějakym stylem do středového tunelu... díky za rady, tipy, nápady
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
přední část E30 tunelu je uží než zadní část e36 tunelu s loketkou ... takze nejak to dopasovat bude trosku problem
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8