Snizeni s NIVO regulaci
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Snizeni s NIVO regulaci
chci dat dolu 635 a otazka zni - jelikoz ma funkcni nivo, pera vzadu jsou jine, pouze pro NIVO, nelze jednoduse dat nizsi sadu. Kdo z vas resil neco na tenhle zpusob? Dat tam nizsi pera jen dopredu a zadek spustit hydraulikou nebo vymenit vsechny 4? netusim co s tim a nechci zbytecne polozit prachy za pera.
NIVO chci zachovat funkcni.
NIVO chci zachovat funkcni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Já jsem to kdysi vyřešil tak, že jsem dal snížené tužší pružiny (mluvím jen o zadní nápravě) a jen jsem doladil štelování NIVA na "niž" - tzn. posunul jsem ten snímač, který snímá výšku auta ze stabíku (tak je to E30) o ten danej kus, o kterej jsem to chtěl snížit a měl připravené pružiny. (V praxi jsem tu udělal tak, že z jámy jsem se kouknul v jaké je všechno poloze, pak jsem sundal pružiny, auto na heveru spustil níž - do nové výšky po snížení, opět jsem se kouknul o jak velkej kus se stabík pootočil, no a dál už jenom přenastavil ten snímač o zjištěnou novou hodnotu a nahodil nové pružiny)
Celkem to fungovalo.
Celkem to fungovalo.
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
mas plnej kufr veci , misto toho aby ti to lehlo na zem tak NIVO tlumice si drzi porad svoji stalou vysku a je to jako by si tam nic nemel pokud to reknu takto jednoduse...marlin píše:sorry za OT. Ale co je to NIVO?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
cerpadloZeli píše:Myslel jsem si to... a tam jsou nejaky mechy jako u citroenu nebo cerpadlem?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
takze si to resil presne tak, jak to planuju i ja a vidim ze moc jineho asi nic nevymyslim. Sam jsem zvedavej jak rozdilne budou pruziny HR oproti serii s nivem. Jeste upresnujici dotaz - pruziny jsi kupoval s jakym snizenim a jakej byl vysledni jizdni-optickej efekt?qWasyl píše:Já jsem to kdysi vyřešil tak, že jsem dal snížené tužší pružiny (mluvím jen o zadní nápravě) a jen jsem doladil štelování NIVA na "niž" - tzn. posunul jsem ten snímač, který snímá výšku auta ze stabíku (tak je to E30) o ten danej kus, o kterej jsem to chtěl snížit a měl připravené pružiny. (V praxi jsem tu udělal tak, že z jámy jsem se kouknul v jaké je všechno poloze, pak jsem sundal pružiny, auto na heveru spustil níž - do nové výšky po snížení, opět jsem se kouknul o jak velkej kus se stabík pootočil, no a dál už jenom přenastavil ten snímač o zjištěnou novou hodnotu a nahodil nové pružiny)
Celkem to fungovalo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
celé auto jsem snižoval z originál výšky na 60/40 - pružiny weitec a přední tlumiče jsem dával spax. zadek teda o ty cca 4cm. Výslednej efekt?
Je to krásné na pohled, výborné na jízdu po kvalitním povrchu a silně na ho*no, je-li cesta špatná - kromě toho, že se klepeš a trpíš ty, trpí i auto, za měsíc mě tam přestaly jít budíky a za 2 měsíce jsem udělal první vanu
Další věc, která byla silně na houby bylo, že jsem měl blbý gumy 195/50 15.
Poučení: Příště při takovém snížení jedině takové gumy, aby byl obvod kola co nejblíže originálu!
Poučení č. 2: Prvně, než snížíš, dej si auto pořádně do pucu po stránce technické - všechny silentbloky, čepy, horní uložení tlumičů a další... To je základ, aby to opravdu dobře fungovalo.
Pakliže to člověk všechno dodrží, splňuje podmínku že s autem jezdí podstatnou část po opravdu slušné silnici (u nás v čr těžko kdo ), tak pak hurá do toho a budeš spokojenej a doporučuju.
Pakliže budeš nucen jet po nekvalitní silnici, budeš muset jet pomaloučku, nalepenej na předním skle jak ostříž a hezky hlídat cestu, jestli tam není nějaká ďoura nebo naopak výstupek, kterým škrtneš.
To stojí celkem zaprd. Každého volba.
Případně volit ne tak agresivní snížení a pak je to v pohodě
Je to krásné na pohled, výborné na jízdu po kvalitním povrchu a silně na ho*no, je-li cesta špatná - kromě toho, že se klepeš a trpíš ty, trpí i auto, za měsíc mě tam přestaly jít budíky a za 2 měsíce jsem udělal první vanu
Další věc, která byla silně na houby bylo, že jsem měl blbý gumy 195/50 15.
Poučení: Příště při takovém snížení jedině takové gumy, aby byl obvod kola co nejblíže originálu!
Poučení č. 2: Prvně, než snížíš, dej si auto pořádně do pucu po stránce technické - všechny silentbloky, čepy, horní uložení tlumičů a další... To je základ, aby to opravdu dobře fungovalo.
Pakliže to člověk všechno dodrží, splňuje podmínku že s autem jezdí podstatnou část po opravdu slušné silnici (u nás v čr těžko kdo ), tak pak hurá do toho a budeš spokojenej a doporučuju.
Pakliže budeš nucen jet po nekvalitní silnici, budeš muset jet pomaloučku, nalepenej na předním skle jak ostříž a hezky hlídat cestu, jestli tam není nějaká ďoura nebo naopak výstupek, kterým škrtneš.
To stojí celkem zaprd. Každého volba.
Případně volit ne tak agresivní snížení a pak je to v pohodě
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no, jelikoz jsem moderatorem techniky, tak o neco technickych pozadavcich vim, ale dekuju za pripomenutiqWasyl píše:celé auto jsem snižoval z originál výšky na 60/40 - pružiny weitec a přední tlumiče jsem dával spax. zadek teda o ty cca 4cm. Výslednej efekt?
Je to krásné na pohled, výborné na jízdu po kvalitním povrchu a silně na ho*no, je-li cesta špatná - kromě toho, že se klepeš a trpíš ty, trpí i auto, za měsíc mě tam přestaly jít budíky a za 2 měsíce jsem udělal první vanu
Další věc, která byla silně na houby bylo, že jsem měl blbý gumy 195/50 15.
Poučení: Příště při takovém snížení jedině takové gumy, aby byl obvod kola co nejblíže originálu!
Poučení č. 2: Prvně, než snížíš, dej si auto pořádně do pucu po stránce technické - všechny silentbloky, čepy, horní uložení tlumičů a další... To je základ, aby to opravdu dobře fungovalo.
Pakliže to člověk všechno dodrží, splňuje podmínku že s autem jezdí podstatnou část po opravdu slušné silnici (u nás v čr těžko kdo ), tak pak hurá do toho a budeš spokojenej a doporučuju.
Pakliže budeš nucen jet po nekvalitní silnici, budeš muset jet pomaloučku, nalepenej na předním skle jak ostříž a hezky hlídat cestu, jestli tam není nějaká ďoura nebo naopak výstupek, kterým škrtneš.
To stojí celkem zaprd. Každého volba.
Případně volit ne tak agresivní snížení a pak je to v pohodě
spis mne zajimali dojmy z jizdy, coz si zcasti napsal. Jo, a mimochodem, ja davam Bilsteiny a HR, takze spax mne fakt nebere
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220