...izolace pod kapotou-???

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

...izolace pod kapotou-???

Příspěvek od Řezňa » 19. 08. 2009 19:03

...čus hoši,už jsem měl hrozně hnusnou tu izolaci pod kapotou,vožranou od myší-no xblití..tak jsem to serval jak to šlo,ale zůstalo tam to hnusný lepidlo na kerým to bylo přilepený a nevim jaxním dolů..máte někdo nějakej fígl jak s tím dolů aniž bych tu kapotu jakkoliv zničil?...a když už o tom mluvím(e),čím to nahradit?..zřejmě něčím moc nehořlavým,moc mě toho nenapadá..spíš mě napadá že ta kapota z venčí není zas tak krásná takže tam asi nedám nic a když popraská lak nebo něco,tak seženu jinou..co vy na to? :wink:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 19. 08. 2009 19:20

proc to lepidlo chces sundavat kdyz na to pak chces tu izolaci zase vracet? to podle me postrada smysl...jinak co se tyce ty izolace da se to koupit jak v bmw tak se prodavaj nahrady tehle veci od neorigo vyrobcu...

pokud bys chtel dostat lepidlo dolu a nechat na tom lak, existuje takovej gumovej kotouc co se upne do vrtacky a ten sebere bez poskouzeni cokoli podobnyho, je to lakyrnicka potreba, takze kdyz zajedes nekam kde se prodavaj veci pro lakyrniky urcite to sezenes, nejlepe zajit do kramu 3M
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 19. 08. 2009 20:26

adam320 píše:proc to lepidlo chces sundavat kdyz na to pak chces tu izolaci zase vracet? to podle me postrada smysl...jinak co se tyce ty izolace da se to koupit jak v bmw tak se prodavaj nahrady tehle veci od neorigo vyrobcu...

pokud bys chtel dostat lepidlo dolu a nechat na tom lak, existuje takovej gumovej kotouc co se upne do vrtacky a ten sebere bez poskouzeni cokoli podobnyho, je to lakyrnicka potreba, takze kdyz zajedes nekam kde se prodavaj veci pro lakyrniky urcite to sezenes, nejlepe zajit do kramu 3M
...to starý lepidlo chci sundat hlavně proto že myslim že to na něm nebude držet a pro případ že bych se rozhod že tam nedám nic-to lepidlo je fakt hnus..ten gumovej kotouč je dobrá rada,díky..každopádně bych tam chtěl dát něco co nebudou vožírat myši a když otevřu kapotu nebudu se za to stydět..

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 19. 08. 2009 20:32

tak dej misto toho molitanu ty profilovanou deku-meli ji naftaky a i nejaky osatni motorizaci, nicmene je to asi to nejhezci co se da pod kapotu dat, je to takovej profilovanej skorokoberec :wink: :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 20. 08. 2009 10:38

k tomu kotouci este dodam ze pokud ho koupis tak dbej na dve veci...netlac na nej a nezdrzuj se dlouho na jednom miste, at to nespalis, vytvari se jeho trenim dost velka teplota :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 20. 08. 2009 14:08

Sundej kapotu, otoč ji obráceně a řádně namoč benzínem nebo bremsem, acetonem, toluenem nebo něcím takovým... no a po chvíli to nějakou plastovou špachtlí sešrábneš... origo ten molitan stojí kolem litru a je samolepící a přesně vyřezanej..
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 08. 2009 17:37

nicmene priklanim se k reseni molitan + ten papir-plast
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 20. 08. 2009 21:44

Jeden způsob je prý "osmirglovat" až na holej kov, nechat zreznout a zalejt bezbarvým lakem... No nevím :?

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 21. 08. 2009 08:22

Obrousil jsem to flexou, už je to asi 2 měsíce venku, rezne to to jo, ale je to flekatý, navim jak docílit tý rzi aby vytviřila povlak. Kyselinu jsem ještě nezkoušel.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 21. 08. 2009 12:17

kup kapotu z ACI, obrus z ni kataforezi, polej vodou a do jedny hodiny na slunci mas rudou plochu :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 21. 08. 2009 12:45

Semry píše:Obrousil jsem to flexou, už je to asi 2 měsíce venku, rezne to to jo, ale je to flekatý, navim jak docílit tý rzi aby vytviřila povlak. Kyselinu jsem ještě nezkoušel.
problem je v ty flexe, nekde se ten plech prohral na povrchu vic jak jinde,zkus to ted jeste ztrhnout smirkem pod vodou rucne, jako kdyz brousis plnic a pak uz to asi bude ready a bude to reznout rovnomerneji :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Odpovědět