Jde o to, že když měníš poloosu, tak tě žádný tisícihrany nezajímaj, samotná poloosa je spojena s unašečema na imbusový šrouby... Takže zaměnitelný v pohodě, unašeče zůstanou na svým místějajic píše:hledal jsem trošku po netu a vypadá to tak,že poloosa pro bubnovku má na konci tisícihran 25zubu a pro kotoučovku a kotoučovku s ABS 27zubů
takže opravdu netuším,jak tohle zkřížit
pasuju poloosi z bubnovky na kotucovu napravu na e30
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Jenže jen na straně diferenciálu ...Chvalda 318iS píše:Jde o to, že když měníš poloosu, tak tě žádný tisícihrany nezajímaj, samotná poloosa je spojena s unašečema na imbusový šrouby... Takže zaměnitelný v pohodě, unašeče zůstanou na svým místějajic píše:hledal jsem trošku po netu a vypadá to tak,že poloosa pro bubnovku má na konci tisícihran 25zubu a pro kotoučovku a kotoučovku s ABS 27zubů
takže opravdu netuším,jak tohle zkřížit
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zaujalo mne to, proto sem prolezl ETK a at koukam jak koukam, furt mi z toho vychazi ze sou zamenne, je pravda ze ETK nezna fintu se sundanim krouzku pro ABS takze ABS poloosa pasuje na vse co melo v serii abs (tedy i 318tour , jak pise katalog ) a non-abs poloosa jde taky na vse vcetne kotucovych modelu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220