rozdíl v čerpadle 324d a 324td

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
lisage & tefik
Příspěvky: 335
Registrován: 01. 09. 2007 19:13
Bydliště: Plzeň

rozdíl v čerpadle 324d a 324td

Příspěvek od lisage & tefik » 18. 02. 2009 21:19

Ahoj, mám následující problém. Koupil jsem 324td, na kterém některý z předchozích majitelů namontoval mech. čerpadlo. Motor chytá i běží pěkně, nekouří, ale moc nejede. Potřebuju zjistit, jestli je rozdíl v mech. čerpadle D a TD, případně jak je rozeznat. Pokud nejsou stejná a mám čerpadlo z D, půjde přidat na naftě a jak? Předem díky za odpovědi. Lišage :wink:
E30 325 M-tech II Coupé - Diamantschwarz
E30 324 TD M-tech II Sedan - Granitsilber
E30 316 Touring - Daytonaviolett
E30 318 Cabrio - Diamantschwarz
E34 525 TDS Touring - Arktissilber

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Re: rozdíl v čerpadle 324d a 324td

Příspěvek od Vasa » 18. 02. 2009 21:29

lisage píše:Ahoj, mám následující problém. Koupil jsem 324td, na kterém některý z předchozích majitelů namontoval mech. čerpadlo. Motor chytá i běží pěkně, nekouří, ale moc nejede. Potřebuju zjistit, jestli je rozdíl v mech. čerpadle D a TD, případně jak je rozeznat. Pokud nejsou stejná a mám čerpadlo z D, půjde přidat na naftě a jak? Předem díky za odpovědi. Lišage :wink:
Ahoj Tome,

mechanicke cerpadlo pro TD je jine nez pro D. Zkus se podivat primo na cerpadlo melo by tam byt katalogove cislo. Podle toho to muzeme identifikovat.
Vasa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
lisage & tefik
Příspěvky: 335
Registrován: 01. 09. 2007 19:13
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od lisage & tefik » 18. 02. 2009 21:35

Díky moc, Vášo,
a pokud je to čerpadlo z D, dá se seřídit na stejnou dávku paliva jako z TD?

Jo a ta vedle mě tě pozdravuje :D
E30 325 M-tech II Coupé - Diamantschwarz
E30 324 TD M-tech II Sedan - Granitsilber
E30 316 Touring - Daytonaviolett
E30 318 Cabrio - Diamantschwarz
E34 525 TDS Touring - Arktissilber

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 18. 02. 2009 22:34

lisage píše:Díky moc, Vášo,
a pokud je to čerpadlo z D, dá se seřídit na stejnou dávku paliva jako z TD?

Jo a ta vedle mě tě pozdravuje :D
Da se mu urcite pridat, ale ja osobne bych tomu moc nepridaval. Zavodak z toho stejne nebude a je lepsi kdyz to bude mit nizsi spotrebu. Ale koukneme na to.

PS: ta vedle mne tu neni :) Tez pozdravuji...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět