
http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/bm ... _cappy.htm
http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/bm ... tures1.htm

Hledas problemy tam kde nejsou. To se vezme turbo, vhodne svody a k nim adapter (nebo se nechaji vyrobit na miru) a vbastli se to na motor. Necha se upravyt vyfuk. Daji se prutocnejsi vstriky, zvysi se tlak paliva, preladi se vaha vzduchu. Po par jizdach se doplni mezichladic stlaceneho vzduchu, 2.5 by mela dat nejmene 250 PS.DC píše:no jo, ale tohle je zrovna taková věc, která se bez vybavení a praktickejch znalostí těžko realizujeFrancis píše:Zapoj vlastni mozek a ruce, prece si to nenechas udelat od cizihoDC píše:no to věřim, ale spíš by opravdu bodlo info typu kdo, kde a zakolik by s tím byl ochoten helpnout, když to tady má tedy tolik lidí...
Nejlepsi je vlastni zkusenost, te se nic nevyrovna. Neboj se a jdi do toho, stejnak jezdis s Fobii, tak se muzes vrtat v BMW a turbem ozivit par chciplych koni.DC píše:teorii znam taky, ale jde mi spíš o ty praktický poznatky - těch je nedostatek
No zrovna dieselovýho turba bych se nebál, princip je stejný.GeRoX píše:ac se¨to nezda je to jina konstrukce...diesel hori jinak, jsou tam jine teploty,atd...to se uz tady probiralo...nerikam ze to neni mozny, ale ve finale to nebude fungovat...
Neni co dodat. Snad jen trocha teorie:ondra_m píše:Kvůli, detonacím - klepání.
Tomu lze předejít:
- kvalitnějším intercoolerem
- benzínem z vyšším oktanovým číslem
- nižší kompresí
atd..věřím, že např. Francis, by to vysvětlil fundovaněji