vymena motora e30 z 320i na 325i

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 27. 03. 2009 07:15

Záchvat píše:Jasne ze kulatej, rikam, jen se precvakl a jelo to ...i s chromackym cerpadlem pod prahem to jede :-)
tak tak...
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 27. 03. 2009 18:12

Jo tak to si pletu s e28.Každopádně to teda fakt vyloženě stačí zapojit konektor a jede?Tak z čeho v tom případě dělají lidi takovou vědu?A jak to je s tím otáčkoměrem?Moc jsem to nepochopil.A ještě jedna věc-když se zapojí do chromu motronickový motor,tak jak pak funguje to palivové čerpadlo?Taky natlakuje už při otočení kličku do první polohy?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 27. 03. 2009 19:07

pratele, kulatej konektor ma Ljetronic az od roku 87 nebo mozna konze 86 roku....jinak maj vsechny Ljetronicy hranatou zasuvku jako ta misankova E28

michale na mym zelenym je taky puvodne kostka a ted tam je motronic , az se nekdy ocitnem v garazi tak ti to ukazu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 27. 03. 2009 19:41

prve chromaky mali hranatu,potom uz gulatu zasuvku,ale nebolo to od 87,mam 85 rocnik a uz magulatu.hranate boli do 84 tusim

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 27. 03. 2009 19:43

Mam original auto z roku 1985 i podle VIN, dovezene z D a je tam kulaty konektor.

Palivove cerpadlo mi normalne natlaci po otoceni klicku.

Otackomer jsem prepojil podle schematu Maranela, proste jsem secvaknul dva draty k sobe, jeden z Motronikove elektriky motoru k druhemu, ktery je soucasti vnitrku auta a vede k budikum.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 27. 03. 2009 22:54

ja mam 7 86 a mam origo hranatej, v roce jsem se mozna sekl, mel jsem to jen vypozorovany od toho co jsem videl ale hranatou zasuvku s polovicnim poctem dratu nez ma motronic mam v aute nejen ja
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 28. 03. 2009 10:02

adam320 píše:ja mam 7 86 a mam origo hranatej, v roce jsem se mozna sekl, mel jsem to jen vypozorovany od toho co jsem videl ale hranatou zasuvku s polovicnim poctem dratu nez ma motronic mam v aute nejen ja
v tom aute od tebe byla uz taky kulata a ale rok ted presne nevim...
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 28. 03. 2009 10:48

Obrázek
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 28. 03. 2009 12:31

andilek píše:
adam320 píše:ja mam 7 86 a mam origo hranatej, v roce jsem se mozna sekl, mel jsem to jen vypozorovany od toho co jsem videl ale hranatou zasuvku s polovicnim poctem dratu nez ma motronic mam v aute nejen ja
v tom aute od tebe byla uz taky kulata a ale rok ted presne nevim...
jj ja vim
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 28. 03. 2009 13:29

Ďelali sme s brachou víc takovích překopávek a u placaté zásuvky sme napojili svorkovnici a kulatou sme zapojili podle barev drátu a motor slapal i se starým čerpadlem.Otáčkoměr sme napojili ze svorkovnice od řídicí jednotky(jak je uchycená řj je malá bíla zasuvka se třemi dráty)s toho žlutého drátem do bíle svorkovnice na budíkach(nevím teď který pin) a otáčkoměr fungoval.

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 29. 03. 2009 19:18

Po debaře s bráchou je to tak,že s motorové zásuvky do té malé u řj se zapojí podle barev a mělo by to fakčit

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 30. 03. 2009 11:02

Počkej takže z tu kulatou zásuvku která je na kabelovém svazku z 2,5 stačí odstřihnout a napojit podle barev do starého hranatého konektoru co je v pojistkovnici?A co teda s těma dalšíma vodičema,které jsou na tom motronicovém svazku?Myslím že Adam tu psal,že je na tom kulatém konektoru těch vodičů víc než na tom hranatém
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 30. 03. 2009 19:14

jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 30. 03. 2009 19:21

mišák píše:jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.
no abych pravdu řekl,tak se mně to zdá až moc jednoduché na to že by to mělo fungovat :lol: ale snad teda neodpálím řj nebo tak něco :) Má ještě někdo nějaké ověřené postupy?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 30. 03. 2009 19:34

Tímhle stylem sem zapojil i motor ze 728i na elekriku E30 1.8 M10 a jezdilo to než sem potkal strom

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 30. 03. 2009 19:45

mišák píše:Tímhle stylem sem zapojil i motor ze 728i na elekriku E30 1.8 M10 a jezdilo to než sem potkal strom
http://img99.imageshack.us/gal.php?g=18bmw1.jpg

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 03. 2009 20:58

mišák píše:jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.
barvy nejsou pravidlo, nicmene je to zhruba tak jak pises.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 31. 03. 2009 06:50

mišák píše:
mišák píše:Tímhle stylem sem zapojil i motor ze 728i na elekriku E30 1.8 M10 a jezdilo to než sem potkal strom
http://img99.imageshack.us/gal.php?g=18bmw1.jpg
furt si rikam proc ty stromy sazeji tak blizko silnice :-D /// jinak barvy opravdu nejsou vsude stejne, ale obecne ti pro rozbehnuti motoru staci par dratku a to: 15ka na starter, z relatka do palivove pumpy, jednou 15pol do hlavniho relatka a jednou 15 pol do ridici jednotky, tudis zapojis 4 draty a motor naskoci :-) stacily by 3 ale musel by jsi startovat klikou :-D
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
ObrázekObrázek

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 16. 09. 2013 22:31

Nazdar, prosim vas potrebujem zopar rád... mam 320i chroma 84 rocnik s plochou zasuvkou, kupil som motor 325i 87rok s gulatou zasuvkou..mam komplet motor s prevodovkou aj elektrikou +rj.... K tomu zvazku s gulatou zasuvkou mam aj protikus...jednoducho by som potreboval zrozumitelnejsie popisat kde a jak zapojit... ci mam odstrihnut zvazok ktory ide z palubovky do plochej von alebo od motora a ci zo svorkovnicou jednoducho vazne by som potreboval popisat postup kde kam a aky kabel zapojit, myslim ze si nemozem dovolit zapojit nieco zle... ten link od maxa uz neexistuje tak pisem sem.... Vopred dakujem

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: ...

Příspěvek od Venca » 17. 09. 2013 14:32

BcoMreW píše:.... ten link od maxa uz neexistuje tak pisem sem.... Vopred dakujem
Link ukazoval někam, kde byl odkaz sem:
vymena-motora-e30-z-320i-na-325i-t66781,start,15.html

A to je, představ si tu náhodu, zrovna tohle téma, jen o list zpět....

:lol:

Odpovědět