tak tak...Záchvat píše:Jasne ze kulatej, rikam, jen se precvakl a jelo to ...i s chromackym cerpadlem pod prahem to jede
vymena motora e30 z 320i na 325i
Jo tak to si pletu s e28.Každopádně to teda fakt vyloženě stačí zapojit konektor a jede?Tak z čeho v tom případě dělají lidi takovou vědu?A jak to je s tím otáčkoměrem?Moc jsem to nepochopil.A ještě jedna věc-když se zapojí do chromu motronickový motor,tak jak pak funguje to palivové čerpadlo?Taky natlakuje už při otočení kličku do první polohy?
No smoke, no fun...
pratele, kulatej konektor ma Ljetronic az od roku 87 nebo mozna konze 86 roku....jinak maj vsechny Ljetronicy hranatou zasuvku jako ta misankova E28
michale na mym zelenym je taky puvodne kostka a ted tam je motronic , az se nekdy ocitnem v garazi tak ti to ukazu
michale na mym zelenym je taky puvodne kostka a ted tam je motronic , az se nekdy ocitnem v garazi tak ti to ukazu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Mam original auto z roku 1985 i podle VIN, dovezene z D a je tam kulaty konektor.
Palivove cerpadlo mi normalne natlaci po otoceni klicku.
Otackomer jsem prepojil podle schematu Maranela, proste jsem secvaknul dva draty k sobe, jeden z Motronikove elektriky motoru k druhemu, ktery je soucasti vnitrku auta a vede k budikum.
Palivove cerpadlo mi normalne natlaci po otoceni klicku.
Otackomer jsem prepojil podle schematu Maranela, proste jsem secvaknul dva draty k sobe, jeden z Motronikove elektriky motoru k druhemu, ktery je soucasti vnitrku auta a vede k budikum.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
- andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
v tom aute od tebe byla uz taky kulata a ale rok ted presne nevim...adam320 píše:ja mam 7 86 a mam origo hranatej, v roce jsem se mozna sekl, mel jsem to jen vypozorovany od toho co jsem videl ale hranatou zasuvku s polovicnim poctem dratu nez ma motronic mam v aute nejen ja
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
jj ja vimandilek píše:v tom aute od tebe byla uz taky kulata a ale rok ted presne nevim...adam320 píše:ja mam 7 86 a mam origo hranatej, v roce jsem se mozna sekl, mel jsem to jen vypozorovany od toho co jsem videl ale hranatou zasuvku s polovicnim poctem dratu nez ma motronic mam v aute nejen ja
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Ďelali sme s brachou víc takovích překopávek a u placaté zásuvky sme napojili svorkovnici a kulatou sme zapojili podle barev drátu a motor slapal i se starým čerpadlem.Otáčkoměr sme napojili ze svorkovnice od řídicí jednotky(jak je uchycená řj je malá bíla zasuvka se třemi dráty)s toho žlutého drátem do bíle svorkovnice na budíkach(nevím teď který pin) a otáčkoměr fungoval.
Počkej takže z tu kulatou zásuvku která je na kabelovém svazku z 2,5 stačí odstřihnout a napojit podle barev do starého hranatého konektoru co je v pojistkovnici?A co teda s těma dalšíma vodičema,které jsou na tom motronicovém svazku?Myslím že Adam tu psal,že je na tom kulatém konektoru těch vodičů víc než na tom hranatém
No smoke, no fun...
no abych pravdu řekl,tak se mně to zdá až moc jednoduché na to že by to mělo fungovat ale snad teda neodpálím řj nebo tak něco Má ještě někdo nějaké ověřené postupy?mišák píše:jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.
No smoke, no fun...
http://img99.imageshack.us/gal.php?g=18bmw1.jpgmišák píše:Tímhle stylem sem zapojil i motor ze 728i na elekriku E30 1.8 M10 a jezdilo to než sem potkal strom
- andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
furt si rikam proc ty stromy sazeji tak blizko silnice /// jinak barvy opravdu nejsou vsude stejne, ale obecne ti pro rozbehnuti motoru staci par dratku a to: 15ka na starter, z relatka do palivove pumpy, jednou 15pol do hlavniho relatka a jednou 15 pol do ridici jednotky, tudis zapojis 4 draty a motor naskoci stacily by 3 ale musel by jsi startovat klikoumišák píše:http://img99.imageshack.us/gal.php?g=18bmw1.jpgmišák píše:Tímhle stylem sem zapojil i motor ze 728i na elekriku E30 1.8 M10 a jezdilo to než sem potkal strom
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
...
Nazdar, prosim vas potrebujem zopar rád... mam 320i chroma 84 rocnik s plochou zasuvkou, kupil som motor 325i 87rok s gulatou zasuvkou..mam komplet motor s prevodovkou aj elektrikou +rj.... K tomu zvazku s gulatou zasuvkou mam aj protikus...jednoducho by som potreboval zrozumitelnejsie popisat kde a jak zapojit... ci mam odstrihnut zvazok ktory ide z palubovky do plochej von alebo od motora a ci zo svorkovnicou jednoducho vazne by som potreboval popisat postup kde kam a aky kabel zapojit, myslim ze si nemozem dovolit zapojit nieco zle... ten link od maxa uz neexistuje tak pisem sem.... Vopred dakujem
Re: ...
Link ukazoval někam, kde byl odkaz sem:BcoMreW píše:.... ten link od maxa uz neexistuje tak pisem sem.... Vopred dakujem
vymena-motora-e30-z-320i-na-325i-t66781,start,15.html
A to je, představ si tu náhodu, zrovna tohle téma, jen o list zpět....