vymena motora e30 z 320i na 325i
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
pokud jsem pochopil správně tak by měl byt pod palubovkou u ŘJ ještě jeden 3pin konektor na který napojíš zbývající dráty takže i ten tachosignal
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
...
To pisal Mišák: jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.dedion píše:pokud jsem pochopil správně tak by měl byt pod palubovkou u ŘJ ještě jeden 3pin konektor na který napojíš zbývající dráty takže i ten tachosignal
ale to nehovoril o nejakom tachosignali ale o otačkomeru ... takže fakt nevim ... a su tam aj dráty navyse ktore sa izoluju, preto sem teda pisem ktore a a jak....
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: ...
tachosignal mam dojem len tak z hlavy nie je sucast kabelaze motora.BcoMreW píše:To pisal Mišák: jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.dedion píše:pokud jsem pochopil správně tak by měl byt pod palubovkou u ŘJ ještě jeden 3pin konektor na který napojíš zbývající dráty takže i ten tachosignal
ale to nehovoril o nejakom tachosignali ale o otačkomeru ... takže fakt nevim ... a su tam aj dráty navyse ktore sa izoluju, preto sem teda pisem ktore a a jak....
a celkovo ked chces implantovat motor s inym manazmentom stylom, ze netusis ani ako sa cita schema, tak doporucujem si pribrat na pomoc niekoho kto ma aspon predstavu o tom, co robi a nepotrebuje navod typu: zeleny na pin4, modry na pin 2. Tych rozdielov tam je totiz celkom dost na tpo, aby to niekto uplny laik celkom statocne rozhadzal.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
...
porovnávam kabel co ide od motoru ten gulaty konektor s obrazkom od maranela na 2 strane ... a nezhoduje sa 100% ani s jednym... v podstate sedi s tým prvým gulatým akurat ze ja mam na 8 pin bielo čierny a obr. pise bielo zeleny... na 9 pine mam čierny a vraj ma byt prazdny a na 12 pin mam sedy a ma byt zeleny... 19 pin mam ja prazdnu a na obr. ani popis k 19 nieje a 20 mam hnedy a ten tak isto na obr. neni... ja viem že to nemusi byt presne že to raz mohli dat takej farby kabel atd atd... ale tak potom načo su tie obr. ked to neni presne tym padom mi to houby pomože nie ?
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Tak podle toho co píšeš to sedí s tím druhým (8/87-88) anebo třetím
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
...
ani s tym druhym to nesedi, keby som mal ten tak by som mal obsadenu 3 aj 17, 12tka stale nesedi ale zato sedi ta 8 a 9...
a tak isto aj v tom poslednom su rozdiely rozne ... takže fakt neviem ... podla ktoreho sa mám riadit, možno keby som vedel nejak rozluštit čo znamenaju cisla na bloku motora 1278 921 076 87 ... okrem toho ze to je 87 rocnik...
a tak isto aj v tom poslednom su rozdiely rozne ... takže fakt neviem ... podla ktoreho sa mám riadit, možno keby som vedel nejak rozluštit čo znamenaju cisla na bloku motora 1278 921 076 87 ... okrem toho ze to je 87 rocnik...
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
K nastarování auta stačí tohle:
Hranatý štekr:
1 - alternátor
6 - napětí při zapnutém zapalování (chráněno pojistkou)
7 - benz. pumpa
8 - startér
10 - napětí při zapnutém zapalování (nechráněno pojistkou)
Kulatý štekr:
1 - alternátor
6 - napětí při zapnutém zapalování (chráněno pojistkou)
7 - napětí při zapnutém zapalování (nechráněno pojistkou)
13 - benz. pumpa
18 - startér
Těchto 5 věcí má kulatý štekr pořád na stejném místě, takže nezáleží na roku...ostatní věci se dají zapojit potom (ekonoměr, kontrolka oleje, otáčkoměr, tachometr ...)
Hranatý štekr:
1 - alternátor
6 - napětí při zapnutém zapalování (chráněno pojistkou)
7 - benz. pumpa
8 - startér
10 - napětí při zapnutém zapalování (nechráněno pojistkou)
Kulatý štekr:
1 - alternátor
6 - napětí při zapnutém zapalování (chráněno pojistkou)
7 - napětí při zapnutém zapalování (nechráněno pojistkou)
13 - benz. pumpa
18 - startér
Těchto 5 věcí má kulatý štekr pořád na stejném místě, takže nezáleží na roku...ostatní věci se dají zapojit potom (ekonoměr, kontrolka oleje, otáčkoměr, tachometr ...)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Áno Ale nepůjdou ti věci co jsem vypsal (ekonoměr, kontrolka oleje, otáčkoměr, tachometr)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
...
Tak myslel som si že to bude jednoduchšie, ale dnes som sa trošku viac šmátral v tých kabloch a konektoroch a všimol som si pár vecí ktoré mi vobec nesedia ...
Na m20b25 ktorý tam idem dávať som našiel konektor ktorý ani netušim kam má ísť a ani neviem odkial idú...
dalej, toto su odfotene konektory zo stareho motoru... zeleno oznaceny konektor to je ten hranaty ktory sa musi prepojit s gulatým konektorom, ked sa bude zastavat ten novy motor, to aspon viem... a ten zeleno oznaceny konektor ide do zasuvky ktora ide do poistovej skrinky...
No a toto fakt nechapem čo s tým konektorom na m20b25 a ako prepojit a s čim prepojit ten konektor z poistkovej skrinky ked na novom motore žiadny podobny zvazok kablov nemam.... Fakt vám budem vdačný za každu snahu, bo ja už vážne nevím jak to je...
Na m20b25 ktorý tam idem dávať som našiel konektor ktorý ani netušim kam má ísť a ani neviem odkial idú...
dalej, toto su odfotene konektory zo stareho motoru... zeleno oznaceny konektor to je ten hranaty ktory sa musi prepojit s gulatým konektorom, ked sa bude zastavat ten novy motor, to aspon viem... a ten zeleno oznaceny konektor ide do zasuvky ktora ide do poistovej skrinky...
No a toto fakt nechapem čo s tým konektorom na m20b25 a ako prepojit a s čim prepojit ten konektor z poistkovej skrinky ked na novom motore žiadny podobny zvazok kablov nemam.... Fakt vám budem vdačný za každu snahu, bo ja už vážne nevím jak to je...
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Jednu radu ti dám, podle toho na jaké věci se ptáš...dej to někomu, kdo tomu rozumí
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
...
Zdarec, prosim vás, neviem sa vysomárit s hadičkami čo sa týka benzínu a pod...
1. od regulatoru tlaku paliva ide hadička priamo do palivového filtra ?
2. odtialto ide hadička kam ? je to z lišty vstreku...
3.pod saním, lepšie povedane od klapky zo spodu ide hadička potom je tam nejaky konektor vid. foto a potom zasa hadička, no neviem kam ide ...
1. od regulatoru tlaku paliva ide hadička priamo do palivového filtra ?
2. odtialto ide hadička kam ? je to z lišty vstreku...
3.pod saním, lepšie povedane od klapky zo spodu ide hadička potom je tam nejaky konektor vid. foto a potom zasa hadička, no neviem kam ide ...