vymena motora e30 z 320i na 325i

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
matko4785
Příspěvky: 13
Registrován: 26. 12. 2008 18:05

vymena motora e30 z 320i na 325i

Příspěvek od matko4785 » 15. 02. 2009 19:38

chcem vymenit motor z m20b20 na m20b25 (z320i na 325i) co vsetko este treba zohnat okrem motora.diky moc

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 02. 2009 19:41

Aby to jezdilo, tak snad jen motor s veskerym prislusenstvim ( vaha, elektrika, RJ ... )

A pokud na tom trvas, tak kotouce dozadu, prevodovku, diferak ... z 2.5


A raznice na cislo a typ motoru :)
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

matko4785
Příspěvky: 13
Registrován: 26. 12. 2008 18:05

Příspěvek od matko4785 » 15. 02. 2009 19:44

co sa tyka tej elektriky tak to mozes upresnit?

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 02. 2009 19:50

Elektricky svazek .... vzdy ho nechavam na motoru a s nim i motor davam jinej ... ale pokud menis motronic 2.0 za motronic 2.5, tak muze zustat z te 2.0, kdyz koupis holou 2.5
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 02. 2009 20:23

Veliky ...

Spis napis, co mas za motor a jaky mas moznost sehnat. U toho dvoulitra mas rozdelovac v bloku, nebo na hlave?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 02. 2009 20:37

matko4785 píše:rozdelovac mam na hlave.a motor este nemam
Tak je to OK, shanej 2.5 s rozdelovacem v hlave s RJ a vahou, ostatni bys mohl nechat, snad jsem na neco nezapomel .... jeste mozna vyfuk z te 2.5
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

matko4785
Příspěvky: 13
Registrován: 26. 12. 2008 18:05

Příspěvek od matko4785 » 15. 02. 2009 20:41

zatial diky.som rad ze si pomohol.asi to vyzera tak ze si donesiem komplet e30 s takym motorom niekde z vonka.a rovno spravym generalku na motore a postupne upravym aj brzdy a ostatne

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 02. 2009 20:51

matko4785 píše:zatial diky.som rad ze si pomohol.asi to vyzera tak ze si donesiem komplet e30 s takym motorom niekde z vonka.a rovno spravym generalku na motore a postupne upravym aj brzdy a ostatne
Tak je to nejlepsi, pokud mas peknou kastli, tak prehazej postupne veci do tveho ...taky jsem mel 2.0 a ted z toho mam 2.5 ...ja to mel ale horsi, mel jsem chroma, takze je tam vice veci jinych.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

matko4785
Příspěvky: 13
Registrován: 26. 12. 2008 18:05

Příspěvek od matko4785 » 15. 02. 2009 21:00

kasnu mam ok.a tiez sa mi zda ze to tak bude lepsie.diky moc za rady

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 15. 02. 2009 21:56

Záchvat píše:
matko4785 píše:rozdelovac mam na hlave.a motor este nemam
Tak je to OK, shanej 2.5 s rozdelovacem v hlave s RJ a vahou, ostatni bys mohl nechat, snad jsem na neco nezapomel .... jeste mozna vyfuk z te 2.5
vyfuk muze zustat 2.0 :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 02. 2009 23:12

Záchvat píše:
matko4785 píše:rozdelovac mam na hlave.a motor este nemam
Tak je to OK, shanej 2.5 s rozdelovacem v hlave s RJ a vahou, ostatni bys mohl nechat, snad jsem na neco nezapomel .... jeste mozna vyfuk z te 2.5
no ja jeste M20B25 s rozdelovacem na boku nevidel :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 02. 2009 23:13

a pre Matka, si tu novy, nauc sa pouzivat funkciu Hladat. To je toto. Garantujem ti, ze to tu najdes.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 22. 03. 2009 20:10

jedna věc kterou sem nezaznamenal sou čidla na snímaní otáček motoru.Jestli máš v převodovce nebo zepředu na řemenici.Podle toho jsou motorové svazky jiné.

BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

Příspěvek od BMW320ZH » 23. 03. 2009 23:02

mišák píše:jedna věc kterou sem nezaznamenal sou čidla na snímaní otáček motoru.Jestli máš v převodovce nebo zepředu na řemenici.Podle toho jsou motorové svazky jiné.
u motoru m20 som este nevidel snimac otacok na prevodovke :lol:
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 03. 2009 09:38

BMW320ZH píše:
mišák píše:jedna věc kterou sem nezaznamenal sou čidla na snímaní otáček motoru.Jestli máš v převodovce nebo zepředu na řemenici.Podle toho jsou motorové svazky jiné.
u motoru m20 som este nevidel snimac otacok na prevodovke :lol:
este vela si toho nevidel
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 26. 03. 2009 11:16

Taky bych měl dotaz co se výměny 2.0 za 2.5 týče,ale nevim jestli můžu když nejsem sponzor :twisted: :) Každopádně jedná se mně hlavně o to,že ten 2.0 je l-jetronic,tak se chci zeptat jestli někdo někde nemá el.schéma jak přeházet nový typ konektoru od motoru do starého nebo naopak?Myslím že se tam jedná pouze o toto co se výměny jetronicku za motronic týče...Dík
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 26. 03. 2009 11:24

Ja mam v chromu, kde byl puvodne 320i a pak 323i l-jetronic zastavenou 325i Motronik.

Kulaty konektor se pouze rozpojil a pak zase zapojil a vse, krom otackomeru makalo. Otackomer a ekonomer jsem resil dle MAranela schematu v kabelazi u RJ.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 26. 03. 2009 15:39

Počkej,ale na chromaku kde do pojistkovnice z motorového svazku hranatý konektor,ne?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 26. 03. 2009 15:45

Míšánek píše:Počkej,ale na chromaku kde do pojistkovnice z motorového svazku hranatý konektor,ne?
kdepak. mel jsme chroma L-jetronic a normalni kulatej...
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 26. 03. 2009 15:58

Jasne ze kulatej, rikam, jen se precvakl a jelo to ...i s chromackym cerpadlem pod prahem to jede :-)
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět