vymena motora e30 z 320i na 325i

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 17. 09. 2013 17:26

to ja viem čo tam je na 2 strane len mi to nepríde tak detailne rozpisane ...

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

Příspěvek od BcoMreW » 17. 09. 2013 19:50

Napriklad co s kablom tachosignal ktory na hranatej neni ?... je to jeden z tych kablov ktore ostanu a zablenduju sa ? alebo to je nieco dolezite co ten motor potrebuje?

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 17. 09. 2013 19:55

pokud jsem pochopil správně tak by měl byt pod palubovkou u ŘJ ještě jeden 3pin konektor na který napojíš zbývající dráty takže i ten tachosignal :wink:
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 18. 09. 2013 06:57

dedion píše:pokud jsem pochopil správně tak by měl byt pod palubovkou u ŘJ ještě jeden 3pin konektor na který napojíš zbývající dráty takže i ten tachosignal :wink:
To pisal Mišák: jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.

ale to nehovoril o nejakom tachosignali ale o otačkomeru ... takže fakt nevim ... a su tam aj dráty navyse ktore sa izoluju, preto sem teda pisem ktore a a jak....

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ...

Příspěvek od Max-Max » 18. 09. 2013 12:51

BcoMreW píše:
dedion píše:pokud jsem pochopil správně tak by měl byt pod palubovkou u ŘJ ještě jeden 3pin konektor na který napojíš zbývající dráty takže i ten tachosignal :wink:
To pisal Mišák: jo tu kulatou napojíš podle barev drátu na placatou + tři dráty taky podle barev do té male pod palubkou u ŘJ a mělo by to normálně fakčit.Nám to šlo bez problému a zbytek drátu zaizolovat.

ale to nehovoril o nejakom tachosignali ale o otačkomeru ... takže fakt nevim ... a su tam aj dráty navyse ktore sa izoluju, preto sem teda pisem ktore a a jak....
tachosignal mam dojem len tak z hlavy nie je sucast kabelaze motora.

a celkovo ked chces implantovat motor s inym manazmentom stylom, ze netusis ani ako sa cita schema, tak doporucujem si pribrat na pomoc niekoho kto ma aspon predstavu o tom, co robi a nepotrebuje navod typu: zeleny na pin4, modry na pin 2. Tych rozdielov tam je totiz celkom dost na tpo, aby to niekto uplny laik celkom statocne rozhadzal.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 18. 09. 2013 14:52

porovnávam kabel co ide od motoru ten gulaty konektor s obrazkom od maranela na 2 strane ... a nezhoduje sa 100% ani s jednym... v podstate sedi s tým prvým gulatým akurat ze ja mam na 8 pin bielo čierny a obr. pise bielo zeleny... na 9 pine mam čierny a vraj ma byt prazdny a na 12 pin mam sedy a ma byt zeleny... 19 pin mam ja prazdnu a na obr. ani popis k 19 nieje a 20 mam hnedy a ten tak isto na obr. neni... ja viem že to nemusi byt presne že to raz mohli dat takej farby kabel atd atd... ale tak potom načo su tie obr. ked to neni presne tym padom mi to houby pomože nie ?

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 18. 09. 2013 15:04

Tak podle toho co píšeš to sedí s tím druhým (8/87-88) anebo třetím :wink:
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 18. 09. 2013 15:24

ani s tym druhym to nesedi, keby som mal ten tak by som mal obsadenu 3 aj 17, 12tka stale nesedi ale zato sedi ta 8 a 9...

a tak isto aj v tom poslednom su rozdiely rozne ... takže fakt neviem ... podla ktoreho sa mám riadit, možno keby som vedel nejak rozluštit čo znamenaju cisla na bloku motora 1278 921 076 87 ... okrem toho ze to je 87 rocnik...

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 18. 09. 2013 15:53

K nastarování auta stačí tohle:

Hranatý štekr:
1 - alternátor
6 - napětí při zapnutém zapalování (chráněno pojistkou)
7 - benz. pumpa
8 - startér
10 - napětí při zapnutém zapalování (nechráněno pojistkou)


Kulatý štekr:
1 - alternátor
6 - napětí při zapnutém zapalování (chráněno pojistkou)
7 - napětí při zapnutém zapalování (nechráněno pojistkou)
13 - benz. pumpa
18 - startér

Těchto 5 věcí má kulatý štekr pořád na stejném místě, takže nezáleží na roku...ostatní věci se dají zapojit potom (ekonoměr, kontrolka oleje, otáčkoměr, tachometr ...)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 18. 09. 2013 17:24

aha, takže týchto 5 kablov stačí nato aby auto išlo ? ... v podstate bez problémov? ... mám namysli chod motora...

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 18. 09. 2013 17:42

Áno 8) Ale nepůjdou ti věci co jsem vypsal (ekonoměr, kontrolka oleje, otáčkoměr, tachometr)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 19. 09. 2013 13:02

Tak myslel som si že to bude jednoduchšie, ale dnes som sa trošku viac šmátral v tých kabloch a konektoroch a všimol som si pár vecí ktoré mi vobec nesedia ...

Na m20b25 ktorý tam idem dávať som našiel konektor ktorý ani netušim kam má ísť a ani neviem odkial idú...
Obrázek


dalej, toto su odfotene konektory zo stareho motoru... zeleno oznaceny konektor to je ten hranaty ktory sa musi prepojit s gulatým konektorom, ked sa bude zastavat ten novy motor, to aspon viem... a ten zeleno oznaceny konektor ide do zasuvky ktora ide do poistovej skrinky...
Obrázek
Obrázek

No a toto fakt nechapem čo s tým konektorom na m20b25 a ako prepojit a s čim prepojit ten konektor z poistkovej skrinky ked na novom motore žiadny podobny zvazok kablov nemam.... Fakt vám budem vdačný za každu snahu, bo ja už vážne nevím jak to je...

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 19. 09. 2013 14:02

prvz problem mam vyrieseny je to vlastne do lambdasondy... :)

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

Příspěvek od BcoMreW » 20. 09. 2013 06:51

:?: prosim vas to mi vážne nikto neviete povedat co s tou poistkovou skrinkou ? ...

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 20. 09. 2013 08:21

Jednu radu ti dám, podle toho na jaké věci se ptáš...dej to někomu, kdo tomu rozumí :wink: :roll:
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 26. 09. 2013 14:26

Zdarec, prosim vás, neviem sa vysomárit s hadičkami čo sa týka benzínu a pod...

1. od regulatoru tlaku paliva ide hadička priamo do palivového filtra ?

2. odtialto ide hadička kam ? je to z lišty vstreku...
Obrázek

3.pod saním, lepšie povedane od klapky zo spodu ide hadička potom je tam nejaky konektor vid. foto a potom zasa hadička, no neviem kam ide ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 26. 09. 2013 18:23

č.1 řekl bych hadice z nadrže do lišty!

č.2 řekl bych že to vede do nádobky na aktivní uhlý?

aspon myslim

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 26. 09. 2013 19:45

no a ked nemam tu nadobu na aktivne uhlie ? pretože toto je plasťácky motor a ja mam chromáka r. 84.... motor je 87... mám to jednoducho zaslepiť ?

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 26. 09. 2013 20:20

Tam sand jdou plyny benzínu přez aktivní uhlý a zpátky do nádrže...tak to by asi nebylo mooc dobrý...

ale ať to nekdo potvrdí abych ti tady neplácal hovadiny...

BcoMreW
Příspěvky: 90
Registrován: 05. 09. 2013 15:00

...

Příspěvek od BcoMreW » 27. 09. 2013 08:34

a čo vlastne robi benzín v klapke ? ... :D to mi pride celkom divne

Odpovědět