M 50 v e30 elektrika

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3985
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 25. 03. 2014 17:47

Nemá někdo schéma zásuvky motoru m52 2,8 ale e39 :?:
Díkes Stany

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 25. 03. 2014 18:15

to jsem jednou zahlédl myslím na revlimited a vím že se borec na to nakonec vysral protože to nedokázal dat dohromady s obd2 a novým modelem ews :?
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 707
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 25. 03. 2014 18:23

Mohl bych ti dát kontak na člověka co by ti možná dokázal vypnout ews, Já třeba obd2 mám v tříce, jednotka MSS52 a všechny zbytečnosti co komunikují se zbytkem auta jsou vypnuté a to dokázal udělat.

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 25. 03. 2014 18:29

sry za ot ale ze zajímavosti by mě zajímalo to nejde rozběhnout teda na origo jednotce jo ?
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3985
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 26. 03. 2014 14:13

Cubrd píše:Mohl bych ti dát kontak na člověka co by ti možná dokázal vypnout ews, Já třeba obd2 mám v tříce, jednotka MSS52 a všechny zbytečnosti co komunikují se zbytkem auta jsou vypnuté a to dokázal udělat.
To mě celkem zajímá :wink: Nahoď kontakt.
Kolik za to chce :idea: :?:
Dík Stany

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 707
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 26. 03. 2014 16:34

http://www.repres.eu/repres/2-KONTAKTY Byl jsme sním spokojený, má hodně kotaktů v německu takže zvládne opravdu hodně, za mě p.Němce doporučuji

honza022
Příspěvky: 325
Registrován: 26. 01. 2012 17:33
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od honza022 » 30. 03. 2014 19:16

čus, potřebuju se zeptat. Mam zastavěnou M50 z E36 a neukazuje se mi na budíkach teplota vody,nevim jestli jsou špatný čidla a nebo jestli to je někde v elektrice. Další problém mam se startováním,hrozně dlouho trvá ne to naskočí,startér je novej,svíčky taky tak nevim a pak ještě potřebuju vyřešit otáčkoměr,dřív to byla 1.6ka takže mi to ukazuje špatně :) díky za rady :)

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 30. 03. 2014 20:26

hledani o par stranek zpet :

musíš vyměnit čidlo na teplotu z e30 je jiné

které cidlo ovládá budík, modrý nebo černý?

modre je pro ECM... vymen to cerne,proste cidlo pro M50 nahrad cidlem pro M20
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 30. 03. 2014 20:44

na poslední straně jsem to popisoval nic měnit nemusíš.
zastavba-m50-misto-m20-t26659,start,320.html
u budíku musíš vyměnit štekr ze 6-válce. Dlouhý start může být více věcma od padání benzínu přes závadu na některem z čidel
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Ziberek
Příspěvky: 9
Registrován: 16. 07. 2012 17:45
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

hilfe pomoc atd..

Příspěvek od Ziberek » 24. 04. 2014 07:21

Mám zapojenou el. Jako kamarád kterymu to jezdí ale mě to jen točí točí a točí ,relatka necvakaj,pumpa neběží motor nenaskoci nejdoú ani vstriky :-D nevím neumím prosím o pomoc nebo někoho chvilku času, přivezu ,odvezu,zaplatim @budu vdecnej ,je to motor z e36 vanos a el.kastle je m40b18

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 12. 07. 2014 20:01

Nevyřešil jsi to nějak ? Mám ten samý problém, hlavní relé sepne ale jednotka nevyšle ukostření palivového čerpadla, nejdou také vstřiky ani jiskru to neháže. Všechny ukostření mám dobré a i napájení (měřil jsem na jednotce). Jednotku mám 402, motor z E34 M50B25 tour 1991, bezvanoš.
Mělo by to vše pocházet z manuálu ale nějak mi neleze do hlavy pár pinů na x20 - 7(zeleno/fialový)- vede do jednotky konektor x6000 na pin 81 .. dále pin 9(zeleno/hnědý) - vede do jednotky na pin 60 ... a ještě pin 10(hnědo/černý) také vede do jednotky, k pinu 65 .. poradí někdo k čemu slouží ?
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 13. 07. 2014 08:26

snímač kliky je v pořádku?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 13. 07. 2014 18:21

To sem zapoměl napsat .. měřil jsem ho a měl 520ohmu u štekru jednotky .. Mezera mezi řemenicí je také ok ... Spíš jde o to že po zapnutí klíčku by se mělo natlačit čerpadlo ale ani se nepohne .. Hlavní relé spíná a hned po něm zacvaká Abs takže relé by mělo byt také ok..
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 13. 07. 2014 21:34

máš použité správné hlavní relé? Barva bíla. Je na cíckach po zapnutí klíčku napětí? pin 7 je pro obc použité v e34. pin 10 je pro spínač zpátečky v převodovce. e30 ho má zapojený mimo motorovou elektriku pin 9 se musím ještě kuknout
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 13. 07. 2014 22:07

Hlavní relé je správné, pro jistotu jsem zkoušel i z M20 ale furt to samé. Na cívkách je po zapnutí klíčku bateriové napětí .. ten pin obc na to nemůže mít vliv ? na revlimited borec psal že mu to dělalo relé obc zkoušel jsem odpojit a žádná změna. Ale pokud sem se díval správně tak obc přerušuje plusový kábl takže by to pro jednotku nemělo mět vliv :/ Co vůbec dává jednotce impulz aby sepla a pustila ty mínusy? To je pin 7 na C101 zelený ? A rok 1991 asi nemá žádný imobilizer nebo tak že ? Po připojení žárovky na check a našlapání plynu ( stomptest ) žárovka nevyblikala chyby .. blikla akorát 1x krátce a 1x dlouze a to se furt opakuje. Už jsem ztoho v koncích :/
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 13. 07. 2014 22:23

Na jednotku přivedeš plus 12V když otočíš klíčkem ve spínačce ta sepne hlavní relé tím přivedeš napětí na cívky, vstřiky a relé lambdy a čerpadla. pak už si vše ovládá jednotka mínusem. Čerpadlo nespína vždy při zapnutí klíčku. Ještě mě napada jestli nemáš přehozené čidlo kliky a váčky v konektorech pod sáním. Drát na pinu 7 nezapojuj a tím pádem nebude funkce code z obc fungovat. Taky je ještě možné že je jednotka po smrti
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 14. 07. 2014 09:57

Ty čidla sem zapojoval podle barvy drátů a navíc sem to čidlo kliky proměřával přímo na pinech u jednotky myslím že vačka má mět kolem 1200ohmu takže snad nejsou prohozené ... ještě jednou sem pro jistotu pořádně přeměřil ty cívky .. při vypnutém klíčku je na všech 3 pinech -12V .. po zapnutí klíčku se na jednom pinu změní na +12V a zbytek zůstává -12V má se to nějak takto chovat ? Jinak moc děkuji za zájem v okolí bohužel nemám nikoho kdo by si stím aspoň trochu rozumněl. Při nejhorším asi začnu shánět jednotku nebo aspoň někoho kdo vyzkouší tu mou
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 14. 07. 2014 21:09

Na té cívce musí být mezi piny 2 a 3 12V (pin 3 je +). z toho samého drátu (zelená barva) jde + na pin 56 na řj. Zkus přehodit ty čidla nevím u čeho to bylo, ale taky jsem se vypekl že to bylo ve schéma špatně zakreslené. Když zapneš klíček na kontrolky bzučí volnoběžný ventil?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 14. 07. 2014 21:58

Ano volnoběžný ventil bzučí a právě že jednotka rozsvítí i check kontrolku (v zásuvce na kastli sem neměl obsazeno takže na zkoušku sem si to zapojil přes drát u X20 pin 8 šedá) a dá se právě udělat i ten stomp test (5x šlápnutí na pedál) a mělo by to vyblikat chyby. Jednotka sice zabliká ale jakési bludy možná 0 závad ... jinak já ty cívky měřil mezi baterkou takže vyzkouším ještě takhle .. a asi bez toho abych tu jednotku vyzkoušel v jiném autě to nejde ověřit jestli je KO že ?
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 14. 07. 2014 22:54

maximalně přes inpu odzkoušet akční členy a zkouknout live data. ještě můžeš tu jednotku otevřít a podívat se jestli nebyla třeba zaplavená nebo jestli není něco vypálené
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Odpovědět