M 50 v e30 elektrika

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Re: ...

Příspěvek od Jardžíno » 04. 05. 2011 21:08

MAREČEK píše:Jinak vačky jsou nastaveny dobře :)
no jenom aby. Co ještě můžeš vyzkoušet jen pro vlastní informaci tak pokud máš napojenou elektriku dobře, tak nevím jestli to dělá všem. ale při seplém zapalování slyšíš takové bzučení jako kdyby , dělá to volnoběžný ventil.
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

MAREČEK
Příspěvky: 159
Registrován: 21. 11. 2008 14:52
Bydliště: Nový Bor

....

Příspěvek od MAREČEK » 04. 05. 2011 21:31

To je slyšet pokaždé,než skouším startovat.

MAREČEK
Příspěvky: 159
Registrován: 21. 11. 2008 14:52
Bydliště: Nový Bor

...

Příspěvek od MAREČEK » 08. 05. 2011 14:01

Problém vyřešen a vše funguje jak má.Chyba byla né v elektrice,jak jsem se domníval,ale v úplném nesmyslu,který jsem nepobral.Bylo to jinou řemenicí na klice.Motor byl původně vanos,ale vše bylo vyměněno za věci z nevanose,jen ta řemenice zůstala.Teď nezbývá nic jiného,než to pod kapotou pořádně urovnat.Díky všem za vaše rady,byly užitečné.

Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Jardžíno » 08. 05. 2011 20:48

tak tohle by mě nenapadlo. uplná blbost. :lol:
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

MAREČEK
Příspěvky: 159
Registrován: 21. 11. 2008 14:52
Bydliště: Nový Bor

...

Příspěvek od MAREČEK » 08. 05. 2011 21:27

Po dlouhé konzultaci musím poděkovat hlavně Stanymu.Vlastně,nebýt jeho,tak asi rozeberu celej motor :-) Takže Strany,děkuji.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 08. 05. 2011 22:15

8) NO PROBLEMO 8)

Uživatelský avatar
kopecek.e30
Příspěvky: 646
Registrován: 17. 02. 2010 17:09
Bydliště: Mělník

m50 v e30

Příspěvek od kopecek.e30 » 10. 07. 2011 18:44

potřebuju poradit mam oszaenou m50 v e30 puvodní motor m20. všechno šlape motor točí akorát palivové čerpadlo nedá ani kapku kde je problém?? pin 13 (zelono fialovej drát) nejde do něj vubec proud....kde mam začít hledat nebo podle čeho mam jít

Klima
Příspěvky: 23
Registrován: 04. 03. 2012 21:17
Bydliště: olomouc

e36/e30

Příspěvek od Klima » 04. 03. 2012 21:24

Čaute pánové, jsem tu nový a nemohu nikde tento problém najít, tak mi prosím neutrhněte hlavu. Mám e30 a udělanou zástavbu z e36 m50b25 vanos, motor jsem rozběhl podle schéma co tu je, ale nejde mi dopojit ABS a zbívá mi asi 7 drátů. Liší se schéma e34 a e36?A ještě mi nejde pravý blinkr, může to mít spojitost?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 04. 03. 2012 21:35

Určitě se liší :wink:
e36ku mám popsanou na dílně,zítra večer ti řeknu.

Klima
Příspěvky: 23
Registrován: 04. 03. 2012 21:17
Bydliště: olomouc

Příspěvek od Klima » 13. 03. 2012 20:47

Pánové potřeboval bych oživit tohle téma, m50b25 z e36 v e30 rv 89
Motor běží, ale nedaří se mi pořád dopojit ABS a check control, nemáte někdo prosím Vás nějaké jasné schéma? už jsem viděl asi 5 a každé se něčím liší. A když nechám baterku v autě tak je za týden mrtvá, takže tam bude jěště asi něco špatně že? Mám tam ještě asi 6 volných drátů, potřeboval bych co kterej drát je podle barev nebo pinů a kam ho zapojit. Předem díky!

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 13. 03. 2012 21:48

ABS je myslim červený se žlutym proužek jestli jsi dobře pamatuju, na mém motoru nebylo vubec tahaný přes mot. elektriku takže hádám že ani ty to mít nebudeš. Mě na Checku funkovalo vše kromě hladiny oleje, nebylo čidlo na vaně. Jestli ti to někde žere proud tak bych to doporučil změřit :wink:

Uživatelský avatar
jardajuzik
Příspěvky: 603
Registrován: 06. 10. 2011 11:43
Bydliště: Čistá city, u Litomyšle

Příspěvek od jardajuzik » 13. 03. 2012 21:51

A jedna malá otázečka, půjde m52b28 na elektriku z isa? Mám doma šestiválcovou, tak jestli ji mám prodávat nebo ne...

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 13. 03. 2012 22:03

Motor se dá rozchodit pouze na tři dráty zbytek jsou čidla a kontrolky.
Ano,motor rozchodíš i v autě kde byl 4vál.

Klima
Příspěvky: 23
Registrován: 04. 03. 2012 21:17
Bydliště: olomouc

Příspěvek od Klima » 13. 03. 2012 22:42

měl jsem tam 2,7 etu
to právě vím, že ABS je červeno žlutý, ale kam ho zapojit? a ten zbytek drátů na check control...
ta e36 ze které mám motor ABS mšla, tak ABS by jít mělo...

Paf
Příspěvky: 39
Registrován: 02. 05. 2011 08:07

Příspěvek od Paf » 16. 06. 2012 11:59

Ahoj dávám do e30 1,8 rv84 motor z e34 3,5 rv 92 a tak nějak se peru s motorouvou zásuvkou :) -

Každá je jiná tak to skouším propojovat drátem číslo na číslo a samozřejmě to nejde :D

Poradíte mi ??

Uživatelský avatar
Doski
Příspěvky: 365
Registrován: 28. 05. 2010 13:59
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Doski » 16. 06. 2012 12:02

Schema obou zásuvek a dávat ty správný kabely k sobě. Ty schemata by neměl být problím na netu pohledat. Jestli tam je nějaká další vychytávka nevim.
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Obrázek

Uživatelský avatar
Whistler
Příspěvky: 478
Registrován: 08. 03. 2011 17:23

Příspěvek od Whistler » 16. 06. 2012 15:16

Vasa píše:Neber si to osobne, nemyslim to zle a uz vubec bych si nedovolil hodnotit jaky jsi mechanik. Dokazu ocenit snahu lidi si zastavbu "rozchodit" sami, ale zase na druhou stranu je potreba alespon trochu vedet "jak co funguje" a mit na to vybaveni. Mimochodem, to ze nikdo z okoli nema pristup k zakladnim mericim pristrojum jako je napr. osciloskop svedci o jistem stupni diletantsvi. To se na me muzes zlobit jak chces. V dnesni dobe je toto vybaveni nezbytnost vzhledem ke slozitosti modernich aut a s tim pouzite soucastkove zakladne. Proste "halluv snimac" zarovkou nezmeris.

Pokud jevi snimac znamky mechanickeho poskozeni a nemas cim ho zmerit tak ho vymen za jiny. Pro start M50 potrebujes zapojit v motorove zasuvce trvale +12, +12V pres klicek pro sepnuti rele napajeni RJ a starter. Palivovou pumpu si sepni pro pokus trvale rucne. Pokud takto motor chytne tak pozapojuj zbytek (mazani, teplotu vody, palivove cerpadlo, otackomer, ekonomer, ABS). Pokud nechytne tak res jinou RJ, halluv snimac na klice. M50 chytne bez problemu bez vahy vzduchu za predpokladu, ze snimac na skrtici klapce je v poradku.
Vášo, píšeš že pro rozchození motoru je potřeba zapojit v zásuvce:

+12V
+12V přes klíček
Startér
Palivovou pumpu

mám zastavěnou v E30 M52B28, EWS mám zapojeno a funkční, ale nesepnou mi po otočení klíčkem relé jednotky(motorové elektriky) a pumpy, pokud relé sepnu ručně tak fungují, chyba v nich není, v motorové zásuvce mám zapojeno:

+12V přes klíček (nejištěno)
Startér
Odlehčující relé startéru
Palivovou pumpu

...ale nikde tam nemám těch +12V jak píšeš, můžeš mi to prosím objasnit?

pojistkovku mám napájenou 12V od baterky, po otočení klíčkem mi sepne relé v EWS a povolí start odesláním povelu do jednotky, cvakne mi jedno relátko v pojistkovce ale dál se nic neděje, relé jednotky(motorové elektriky) ani pumpy nesepne. Startér vesele točí, protože je propojen nezávisle ale nejde mi jiskra ani vstřiky, ani nebzučí volnoběžný ventil, protože motor není napájen.


odkaz na moje téma o zástavbě M52 do E30 zde:

zastavba-m52b28-do-e30-proble-se-starte ... rt,60.html
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok

Paf
Příspěvky: 39
Registrován: 02. 05. 2011 08:07

Příspěvek od Paf » 17. 06. 2012 10:21

Doski píše:Schema obou zásuvek a dávat ty správný kabely k sobě. Ty schemata by neměl být problím na netu pohledat. Jestli tam je nějaká další vychytávka nevim.
Nejsem nějak sběhlej v hledání na netu tady těch věcí tak nevím kde to hledat.... :(

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 08. 07. 2012 21:43

čau všude se válí zapojení motorové zásuvky na m50 vanos s 25 pinama nemáte někdo obsazení 20 pinové zásuvky z m50 nevanos z e34?
Dali jsme motor m50 nevanos do e34 kde byl původně vanos a čekal jsem že zásuvka bude stejná a ono kulový...
Navíc je ještě jiná převodovka, spojkovej váleček, škrtící klapka atd...
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

madlto
Příspěvky: 57
Registrován: 28. 06. 2012 20:51

E36 v E30 M52b20vanos

Příspěvek od madlto » 16. 07. 2012 22:17

E36 v E30 M52b20vanos Lidi nevýte někdo jak je to s el. když to budu dávat do 1.8 ? Poradte mi někdo dík

Odpovědět