M 50 v e30 elektrika

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 16. 07. 2012 22:26

je to to same jako m50 akorat tam je navíc drat od ews
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

madlto
Příspěvky: 57
Registrován: 28. 06. 2012 20:51

Příspěvek od madlto » 16. 07. 2012 22:29

Takovej zelenej ?

madlto
Příspěvky: 57
Registrován: 28. 06. 2012 20:51

Příspěvek od madlto » 16. 07. 2012 22:35

Takže se mužu řídít timto zapojením co je tu ppsáno ? a stím EWS to mám udělat jak ?? :idea:

madlto
Příspěvky: 57
Registrován: 28. 06. 2012 20:51

Příspěvek od madlto » 21. 07. 2012 11:39

Odpovím tu někdo ??? :?: :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 29. 07. 2012 08:30

EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

MAREČEK
Příspěvky: 159
Registrován: 21. 11. 2008 14:52
Bydliště: Nový Bor

Nízké napětí pro Ř.J.

Příspěvek od MAREČEK » 13. 08. 2012 21:02

Mám malej problém.Po napíchnutí mi byla zjištěna jediná chyba a to nízké napětí pro řídící jednotku.Baterka byla nabyta,relátka a kontakty očištěny a nic.Kde může být chyba?Nemám něco zapojené?Poradí mi někdo?Chtěl jsem tomu trochu zvednout výkon,ale díky té chybě mě to nepustí.

Uživatelský avatar
Omastek
Příspěvky: 723
Registrován: 16. 11. 2008 18:45
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Omastek » 05. 09. 2012 11:00

Ahoj, prosím vás funguje vám když máte motor m50 v e30 mazání inspekce a interval výměny oleje? Nejak se mi nedaří to smazat, díky ...
Obrázek
Jinak jsem Jirka a ne Omastek :-D
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 09. 2012 11:06

Omastek píše:..... funguje vám když máte motor m50 v e30 mazání inspekce a interval výměny oleje? Nejak se mi nedaří to smazat,.....
Typ motoru s tím nemá co do činění.
Vše se odehrává jen v přístrojovce.

.

Uživatelský avatar
Omastek
Příspěvky: 723
Registrován: 16. 11. 2008 18:45
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Omastek » 05. 09. 2012 11:11

Tak to tomu nerozumím proč mi to teď nejde ... S is to bylo bez problémů ...
Obrázek
Jinak jsem Jirka a ne Omastek :-D
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 05. 09. 2012 11:20

leda neni propojenej kabel v mot zásuvce, jinak by to mělo fungovat

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 09. 2012 11:36

Omastek píše:Tak to tomu nerozumím proč mi to teď nejde ... S is to bylo bez problémů ...
Viz výš - nejspíš nepropojenej vodič.

Uživatelský avatar
Omastek
Příspěvky: 723
Registrován: 16. 11. 2008 18:45
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Omastek » 05. 09. 2012 11:46

A který to prosím je? Co s čím propojit?
Obrázek
Jinak jsem Jirka a ne Omastek :-D
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 09. 2012 13:49

motor je to pin19 bílo/zelený a kastle pin 11 bílo/modrý
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Omastek
Příspěvky: 723
Registrován: 16. 11. 2008 18:45
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Omastek » 05. 09. 2012 21:12

M40TURBO píše:motor je to pin19 bílo/zelený a kastle pin 11 bílo/modrý
díky, omrknu to :-)
Obrázek
Jinak jsem Jirka a ne Omastek :-D
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 15. 11. 2013 20:53

Moc prosím o radu, v elektrice se vůbec nevyznám, dnes jsem zapojoval M50 do e30 (m20) podle této tabulky http://www.rmeuropean.com/bmw-e30-m50-swap.aspx (tabulka je uplně dole) a zbylo mi docela dost drátů, a jsem ztoho docela zofufalý :( na straně od auta asi 5 nezapojených drátů, a na straně od motoru asi 8 nebo 9 mám napsané i piny co nemám zapojené ale nechal jsem to v práci. A ještě mě zajímá ten signál do budíku,odkud kam se zapojuje? Kdyby mi někdo mohl dát návod jak pro blbce budu velice vděčný :D

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 19. 11. 2013 21:54

Prosím ještě jednou, odkud kam se zapojuje ten signál rychlosti? Viděl jsem že je nějaká rozdvojka která příde do budíků ale nevím kam se pak ten kabel má zapojit, prosím o radu. Díky jde mi o m50 bez vanos v e30

Uživatelský avatar
Emczin
Příspěvky: 332
Registrován: 24. 11. 2009 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Emczin » 19. 11. 2013 22:19

Musíš zjistit jakej pin z řj je na tu rychlost a zapojíš ho do budíků zezadu do toho zelenýho bazmeku. Zkus stranu 6 ;)

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 19. 11. 2013 22:30

Aha a ten pin myslíš přímo na jednotce nebo na motorové zásuvce? Já celý motor zapojoval podle nějaké tabulky a zbyly mi nakonec 3 dráty(ze strany auta), v te tabulce psali že se nezapojujou že to je něco s olejem společného, a ze stany motoru mi zůstalo 7 nezapojených drátu ale ty nevím jakou mají funkci.

Uživatelský avatar
Emczin
Příspěvky: 332
Registrován: 24. 11. 2009 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Emczin » 20. 11. 2013 12:48

Určitě je nataženej do motorový zásuvky ;) Můžeš ho najít právě podle toho, že vede do řj. Mě zůstalo taky dost drátů nezapojenejch. Musíš mít zapojený myslim 8 hlavních drátů + EWS pokud máš + signál rychlosti.

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 20. 11. 2013 21:09

No t jsem zvědavý jak ho najdu :D zítra to skusím :D já to mám zapojené nakonec takhle http://www.akgmotorsport.com/e30convpins.html

ale zatím jsem neskoušel startovat.

Odpovědět