M 50 v e30 elektrika
je to to same jako m50 akorat tam je navíc drat od ews
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Nízké napětí pro Ř.J.
Mám malej problém.Po napíchnutí mi byla zjištěna jediná chyba a to nízké napětí pro řídící jednotku.Baterka byla nabyta,relátka a kontakty očištěny a nic.Kde může být chyba?Nemám něco zapojené?Poradí mi někdo?Chtěl jsem tomu trochu zvednout výkon,ale díky té chybě mě to nepustí.
Ahoj, prosím vás funguje vám když máte motor m50 v e30 mazání inspekce a interval výměny oleje? Nejak se mi nedaří to smazat, díky ...
Jinak jsem Jirka a ne Omastek
-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252
motor je to pin19 bílo/zelený a kastle pin 11 bílo/modrý
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Moc prosím o radu, v elektrice se vůbec nevyznám, dnes jsem zapojoval M50 do e30 (m20) podle této tabulky http://www.rmeuropean.com/bmw-e30-m50-swap.aspx (tabulka je uplně dole) a zbylo mi docela dost drátů, a jsem ztoho docela zofufalý na straně od auta asi 5 nezapojených drátů, a na straně od motoru asi 8 nebo 9 mám napsané i piny co nemám zapojené ale nechal jsem to v práci. A ještě mě zajímá ten signál do budíku,odkud kam se zapojuje? Kdyby mi někdo mohl dát návod jak pro blbce budu velice vděčný
Aha a ten pin myslíš přímo na jednotce nebo na motorové zásuvce? Já celý motor zapojoval podle nějaké tabulky a zbyly mi nakonec 3 dráty(ze strany auta), v te tabulce psali že se nezapojujou že to je něco s olejem společného, a ze stany motoru mi zůstalo 7 nezapojených drátu ale ty nevím jakou mají funkci.
No t jsem zvědavý jak ho najdu zítra to skusím já to mám zapojené nakonec takhle http://www.akgmotorsport.com/e30convpins.html
ale zatím jsem neskoušel startovat.
ale zatím jsem neskoušel startovat.