M 50 v e30 elektrika

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 13. 02. 2009 12:27

Na tom levym (řidičova strana) držáku motoru je nějakej podivnej silentblok. To je origo ?

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 13. 02. 2009 12:36

Tweety píše:Na tom levym (řidičova strana) držáku motoru je nějakej podivnej silentblok. To je origo ?
myslim, ze podobny (hyadraulicky tlumeny) je origo na ISu. (alespon vypada podobne)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 13. 02. 2009 13:09

No je to z isa, ale hydraulický bol až na E36

P.S. Prečo je otočenyý naopak :?:

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 13. 02. 2009 13:15

stanco1 píše:No je to z isa, ale hydraulický bol až na E36

P.S. Prečo je otočenyý naopak :?:
tento je z 325i E36 ale is ma stejny... naopak proto ze kdyz byl sprevne tak se opiral o nosnik a vykrucoval se... ovsem myslim ze na funkci to nema vliv...

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 13. 02. 2009 13:17

Vasa píše:Dle tech fotek se nezda ta poloha motoru spatna. Trochu mi tam osobne nesedi vzajemne promixovane dily (prevodovka, starter, spojka, setrvak), ale mozna je to tim ze s necim takovym nemam osobni zkusenost.
Rekl bych, ze to nebude spatna zastavba.

PS: jsem zvadav jak s tim posilovacem, to jeste nikdo nezkousel.
dekuji. na to "promixovani dilu sjem take zvedav... ale uz jsem s tim skousel popojizdet po garazi a vse funguje... jinak zaitm tam nejni vyfuk ale motor jde s tim setrvakem silene rychle do otacek ale dlouho z nich pada dolu :-( no uvidime jak se to bude chovat pri plnem sprovozneni...

jinak co se tyce posilovace tak?: do motorove steny by dle mereni mel sednou presne, brzdovy valec se bude muset pouzit z E36 a co se tyce strany k pedalu tak se tahlo bude muset skratit a vyriznout na nem zavit pro uchyceni toho bazmektu na cep k pedalu :-)

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 13. 02. 2009 13:19

Tweety píše:Na tom levym (řidičova strana) držáku motoru je nějakej podivnej silentblok. To je origo ?
na ridicove strane se silac origo M20

EDIT: zapomel jsem na jednu fotecku :twisted:

http://img177.imageshack.us/my.php?imag ... 506ee8.jpg

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 14. 02. 2009 06:37

andilek: ty máš jako papíry 1.6? :?:
e36 2.0

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 14. 02. 2009 14:08

Luter píše:andilek: ty máš jako papíry 1.6? :?:
a i kdyby, tak co..pri jakykoli prestavbe, kde nema motor co delat, je uz jedno jakej to ma obsah v tp..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 15. 02. 2009 13:35

Iwan píše:
Luter píše:andilek: ty máš jako papíry 1.6? :?:
a i kdyby, tak co..pri jakykoli prestavbe, kde nema motor co delat, je uz jedno jakej to ma obsah v tp..
já bych zase neřekl že je to jedno....je vcelku rozdíl u bouračky pokud pojištovák otevře kapotu a vidí místo šestiválce 4válec ne? stejně tak na technické....a jak tady někdo píše o nějaké expertize...tak bych řekl že to by asi musel být jo velký průser aby na tohle došlo...vždyt kolikrát je ani nezajímá VIN natož zkoumání motoru jestli to je M50 nebo M20
e36 2.0

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 15. 02. 2009 13:44

Luter píše:
Iwan píše:
Luter píše:andilek: ty máš jako papíry 1.6? :?:
a i kdyby, tak co..pri jakykoli prestavbe, kde nema motor co delat, je uz jedno jakej to ma obsah v tp..
já bych zase neřekl že je to jedno....je vcelku rozdíl u bouračky pokud pojištovák otevře kapotu a vidí místo šestiválce 4válec ne? stejně tak na technické....a jak tady někdo píše o nějaké expertize...tak bych řekl že to by asi musel být jo velký průser aby na tohle došlo...vždyt kolikrát je ani nezajímá VIN natož zkoumání motoru jestli to je M50 nebo M20
na tohle spoleham ja ale vim ze to je chyba..

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 15. 02. 2009 13:44

Luter píše:...
Soudní znalec se přibírá v mnoha případech, kdy je větší zranění nebo si účastník DN stěžuje na technickou závadu...takových případů je mnohdy velmi dost, jen z důvodu, že se každej snaží ze své viny co nejvíce vymluvit a nedomýšlí následky.

Každpádně jestli je tam origo 1.6 nebo 2.5 a ty tam místo těchto motorů budeš mít třeba M50, to už je fuk...je to stejnej průser

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 15. 02. 2009 13:48

andilek píše: na tohle spoleham ja ale vim ze to je chyba..
Pokud ti to režim neumožní, tak holt není cesty. Není to chyba tvá, nýbrž právě toho systému. Mnoho lidí by si tu jistá povolení i zaplatila, ale úředně to mnohdy prostě nejde, pokud někomu nedáš 3 násobek do kapsy. Na tom je prostě něco špatně

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 15. 02. 2009 13:57

no právě pokud to nejde legalizovat tak jiná možnost není že jo.....a cpát někomu balík peněz za to, že tam mám o generaci novější motor....

a v čem je konkrétně ten problém že to jde tak těžko legalizovat? :roll:
e36 2.0

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 15. 02. 2009 14:32

To,že má větší výkon a váhu Ti asi nestačí.
U takovýho auta se změní těžiště a chování auta při různých rychlostech.Dále zde hraje pevnostní hledisko karoserie určitých zon,náprav atd atd.
Bez X zkoušek oficiálního proto určeného ústavu to legálně asi těžko půjde.
By mne zajímalo jak by to na tich našich silnicích vypadalo ,kdyby takhle každý uvažoval a cpal agregáty do vozů,který to sotva uvezou.
Vidě jsem člověka co dal Tatru 613 do Škody 100,a při rozjezdu to zvedl na zadní jako motorku.

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 15. 02. 2009 14:44

fafejta píše:By mne zajímalo jak by to na tich našich silnicích vypadalo ,kdyby takhle každý uvažoval a cpal agregáty do vozů,který to sotva uvezou.
a ja zas nevim jestli v nemecku to na tech silnicich je horsi nez u nas :roll:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 15. 02. 2009 14:55

fafejta: to je trochu divný příklad nemyslíš?tady jde o zastavbu bmw motoru do bmw o generaci novější.... tatra není škodovka.....natož u škody 100 je generačně novější jaký motor? z užovky? :roll:
e36 2.0

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 15. 02. 2009 14:57

fafejta: nehledě na to že ti u nás zlegalizujou v šáde motor favorit a viděl jsem i legální 1.6 z filety...... takže dle tvého příspěvku mi vrtá hlavou jak je to potom možné? :roll:

takže proč do konstrukčně tragické šáde je jednodušší zlegalizovat jiný motor a do bmw ne?
e36 2.0

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 15. 02. 2009 19:10

Ale oni tam u těch škodovek dávaj už lehčí motor,tedy s Al hlavou místo starších motorů s litinovou.

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 15. 02. 2009 19:32

udával jsi i jako problém výkon....proč ho tedy neospravedlnuješ u šáde i ted? když zminuješ váhu? nemám ten pocit že by byla šáde se svou famozní zadní nápravou konstruována na 1.6 s 75ti konmi :roll: natož ty motory tam taky bez uprav nejdou...
e36 2.0

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 15. 02. 2009 20:46

Luter píše:
Iwan píše:
Luter píše:andilek: ty máš jako papíry 1.6? :?:
a i kdyby, tak co..pri jakykoli prestavbe, kde nema motor co delat, je uz jedno jakej to ma obsah v tp..
já bych zase neřekl že je to jedno....je vcelku rozdíl u bouračky pokud pojištovák otevře kapotu a vidí místo šestiválce 4válec ne? stejně tak na technické....a jak tady někdo píše o nějaké expertize...tak bych řekl že to by asi musel být jo velký průser aby na tohle došlo...vždyt kolikrát je ani nezajímá VIN natož zkoumání motoru jestli to je M50 nebo M20
osobni zkusenosti nastesti nemam a doufam, ze nikdy mit nebudu, ale pri bouracce a naslednym reseni zalezi podle me na jakyho trotla narazis..to je cely..taky zalezi jak to mas udelany..pochybuju ze nejakej pojistovak, policajt, atp ma tuseni, jestli to ma bejt 4,6ti nebo 8mi val..ale jakmile je povolan nejakej znalec nebo jen clovek co ma najit neco co tam nepatri, tak ver, ze to najde ..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Odpovědět