M 50 v e30 elektrika

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od Stany » 27. 09. 2016 15:21

Ahoj
zastavěl jsem motor z e36ky rv.98 konkrétně m51tds do e34 rv.95 tds.
Motor jsem už v autě rozchodil ale vůbec nejede a nedá se vytočit do otáček.
Na volnoběh jde krásně,jen to nejede.
Předpokládám že za to může ASR které v e36ce původně bylo.
Na konektoru řj jsem našel dva signály z ASC,CAN-LOW a CAN-HIG
jen nevím co tam má jít.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od M40TURBO » 27. 09. 2016 16:13

když se dívám do schémat tak zapojení je stejné, ale podle etk jsou řídící jednotky jiné. Co hlásí diagnostika?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od Stany » 27. 09. 2016 21:07

řj motoru jsou jiné 36ka má ews a váhu vzduchu a hlavně novější čerpadlo.
Diagnostika nenašla skoro nic jen špatnou váhu vzduchu.Ta ale nemá vliv na výkon motoru.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od M40TURBO » 03. 10. 2016 15:57

asc to dělat nebude to má za ukol pouze snížit výkon když dojde k prokluzu. Co jsi dohledal na live datech pedál funguje? Turbo tlačí? hlava na čerpadle reguluje?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od Stany » 10. 10. 2016 14:33

Vyřešeno!!!
Byla to opravdu jen váha vzduchu.

David0810
Příspěvky: 0
Registrován: 29. 03. 2017 19:22

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od David0810 » 29. 03. 2017 19:52

Bmw e34 1995 byl tam motor m50b20 vanos,
Dal jsem tam motor m50b25 bez vanos z roku 1991 i s řídící jednotkou + kabeláž, starter točil motorem ale nešla jiskra na svíčky ani nešlo palivo, čerpadlo netlacilo, tak jsem sehnal elektriku z e34 b25 bez vanos z roku 1991 aby to komunikovalo,
Přehodil jsem el. svazek, dal baterku, otočil klíčem kontrolky se rozvistili, starter začal točit, po par otockach sem vybil baterku, vypojil sem, dal jinou nabitou, byl cejtit benzín, tak sem dotahl hadicku k vstřikování, takže to už tlacilo benzín oproti před tím, no a připojil jsem baterku otočil klíčem kontrolky svítí ale starter neotoci, tak jsem zjistil od ostatních že mám najit ews-imobilizér, vypojil jsem baterku, vypojil jsem konektor od ews-imobilizér prestrihnul jsem piny 1 a 3 a spojil, tak mi to bylo řečeno, a nic, měřil jsem jestli jde proud do motoru a jde

David0810
Příspěvky: 0
Registrován: 29. 03. 2017 19:22

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od David0810 » 29. 03. 2017 19:55

[quote="David0810"]Bmw e34 1995 byl tam motor m50b20 vanos,
Dal jsem tam motor m50b25 bez vanos z roku 1991 i s řídící jednotkou + kabeláž, starter točil motorem ale nešla jiskra na svíčky ani nešlo palivo, čerpadlo netlacilo, tak jsem sehnal elektriku z e34 b25 bez vanos z roku 1991 aby to komunikovalo,
Přehodil jsem el. svazek, dal baterku, otočil klíčem kontrolky se rozvistili, starter začal točit, po par otockach sem vybil baterku, vypojil sem, dal jinou nabitou, byl cejtit benzín, tak sem dotahl hadicku k vstřikování, takže to už tlacilo benzín oproti před tím, no a připojil jsem baterku otočil klíčem kontrolky svítí ale starter neotoci, tak jsem zjistil od ostatních že mám najit ews-imobilizér, vypojil jsem baterku, vypojil jsem konektor od ews-imobilizér prestrihnul jsem piny 1 a 3 a spojil, tak mi to bylo řečeno, a nic, měřil jsem jestli jde proud do motoru a jde, motor zase startuje po výměně kostry, ted mi to nedává palivo ani jiskru, volnobezny ventil slyšet není ani čerpadlo, nevíte prosim někdo co s tim ? Předem děkuji za nápady

David0810
Příspěvky: 0
Registrován: 29. 03. 2017 19:22

Re: M 50 v e34 elektrika

Příspěvek od David0810 » 29. 03. 2017 19:57

Bmw e34 1995 byl tam motor m50b20 vanos,
Dal jsem tam motor m50b25 bez vanos z roku 1991 i s řídící jednotkou + kabeláž, starter točil motorem ale nešla jiskra na svíčky ani nešlo palivo, čerpadlo netlacilo, tak jsem sehnal elektriku z e34 b25 bez vanos z roku 1991 aby to komunikovalo,
Přehodil jsem el. svazek, dal baterku, otočil klíčem kontrolky se rozvistili, starter začal točit, po par otockach sem vybil baterku, vypojil sem, dal jinou nabitou, byl cejtit benzín, tak sem dotahl hadicku k vstřikování, takže to už tlacilo benzín oproti před tím, no a připojil jsem baterku otočil klíčem kontrolky svítí ale starter neotoci, tak jsem zjistil od ostatních že mám najit ews-imobilizér, vypojil jsem baterku, vypojil jsem konektor od ews-imobilizér prestrihnul jsem piny 1 a 3 a spojil, tak mi to bylo řečeno, a nic, měřil jsem jestli jde proud do motoru a jde, motor zase startuje po výměně kostry, ted mi to nedává palivo ani jiskru, volnobezny ventil slyšet není ani čerpadlo, nevíte prosim někdo co s tim ? Předem děkuji za nápady

Konstik
Příspěvky: 0
Registrován: 05. 08. 2017 20:20

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od Konstik » 05. 08. 2017 20:29

Ahoj zastavel jsem motor m50b25 bezvanos do e30 318i. A mam takovy problem nesepne mi palivove rele a ani mi nejde kostra na palivove cerpadlo. Kdyz si rele propojim dratkem a kostru si privedu vlastni tak motor chytne. Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Jine rele jsem zkousel.. dekuji

Jerremi
Příspěvky: 21
Registrován: 05. 02. 2012 17:12
Bydliště: Ostrava

Re: M 50 v e30 elektrika

Příspěvek od Jerremi » 09. 02. 2018 19:13

Ahoj tak trochu to tady oživíme ne ??
Mám problém
motor M50b25TU z E34, zástavba do e30 320 plast, elektrika zapojena dle informací tady na fóru..

a teď problém otočím klíček a nic se neděje relatka necvakají a ventil nebzučí.. chci nastartovat motor pouze točí.. svíčka bez jiskry..

než jsem provedl zástavbu motor v e34 normálně běžel chytal bez problému..

muže toto dělat neodblokovaná jednotka od EWS ?? nebo čidlo kliky ?? jednotka má černený štítek a na konci 413

motorovou kostru mám dobrou u jednotky je červeny drát ten mám na +

Díky za každou radu..

Odpovědět