Zdar. Myslím že někdo to už provedl, (Wentyll???), takže prosím o radu. Potřebuju nějaký návod jak vyřešit to odlišné umístění olejového ventilu či co to je zespoda na bloku...
a další věc, nemůže montáž nepůvodního setrváku způsobit nějaký problém třeba s vyvážením klikovky, co by to udělalo? iX mělo totiž automatickou převodovku... dík.
Jak předělat motor iX na použití do zadohrabu?
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nedelej si s tim hlavu a jen to smontuj. Masazni stroj z toho nebude, nemusis mit obavy.Splaš píše:... To vyvážení kliky a setrváku mě netěší, budu to muset nějak vymyslet
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Nemáš zač. Koukam že ses tomu věnoval celkem dlouho, taky bych radši něco takovýho než zasr. učení A to eště dýl. A stejněc to asi nedopadlo Teď se buď pudu vyspat a nebo se trápit zase s tim materiálem od Tebe (o5 )
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967