5-ti díra
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Dneska jsem zakoupil šenkly s tlumičema a brzdama z 2,5 E36 a o víkendu se do toho pustim. Bohužel německy toho moc neumím a ne těch stránkách co tu odkazoval Frencis jsem viděl zvláštní uložení ramena exentrickym silentblokem. Umí tu někdo německy? chtěl bych vědět jestli se tam o tom něco píše. Dík
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To je pro zvetseni zaklonu rejdoveho cepu, mely to E36 M3. Da se to pouzit i na seriovou E30 predni napravu. Bezna E36 mela soustredny silentblok jako E30, jen je v nem "vice gumy".Bmw-rally píše:... těch stránkách ... jsem viděl zvláštní uložení ramena exentrickym silentblokem...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
jestli to nechas "jak to je" nebudou ti sedet spravne kola ve stredu podbehu...
resi se to tema silentblokama (z e30 M3 nebo e36 M 3.0) podle potreby jeste v kombinaci s e36 M 3.2 ramenama (maji mensi uhel sevreni) nebo s ohnutim normalnich ramen (za studena)....
resi se to tema silentblokama (z e30 M3 nebo e36 M 3.0) podle potreby jeste v kombinaci s e36 M 3.2 ramenama (maji mensi uhel sevreni) nebo s ohnutim normalnich ramen (za studena)....
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...
neohýbat, nebudu jmenovat, ale jeden můj známej to řešil svařením (prostě rameno rozříznul a pak svařil jak potřeboval) asi měsíc to drželo v pohodě než jsme sjížděli z Proseka na Kbelskou asi v 100 km/h a dole vjeli do díry v asfaltu (normální díra jakých v ČR jsou miliony-miliardy)PET77 píše:no a kdyz to ohnes s nahrivanim, tak zmenis pevnost materialu (respektive stane se krehci), takze jak...?
rána jako hovado, kolo zaražený v blatníku a my jsme se řítili na auta co stály na semaforu...naštěstí řidič neztratil hlavu a tak to s vypětím všech sil do nikoho nenapálil, po prohlídce co se vlastně stalo jsme zjistili že rameno prasklo těsně vedle svaru-tedy v místě kde bylo nahřáté...
Naposledy upravil(a) Mirek dne 22. 06. 2004 11:58, celkem upraveno 1 x.
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Záleží dost rychlosti ohřívání a následného chlazení.PET77 píše:no a kdyz to ohnes s nahrivanim, tak zmenis pevnost materialu (respektive stane se krehci), takze jak...?
Nás to učili ve škole ten předmět se jmenoval nauka o materiálu
Např. Tvrdé a křehké uděláš tak, že to zahřeješ do žluta a prudce schladíš. I záleží čím to schladíš.
Ondra ex.M-Fahrer
jasně Kalení a Popouštění...ondra_m píše: Záleží dost rychlosti ohřívání a následného chlazení.
Nás to učili ve škole ten předmět se jmenoval nauka o materiálu
Např. Tvrdé a křehké uděláš tak, že to zahřeješ do žluta a prudce schladíš. I záleží čím to schladíš.
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle