327i

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 28. 09. 2008 21:04

:?: :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 04. 10. 2008 22:16

tohle je vzdy sazka do loterie..fungovat to muze a nemusi...kazdej dil-valec, pist, krouzky, sou vybehany jinak, maji jinou vuli...pokud to vymenis, muze se stat, ze ztratis kompresy nebo to bude zrat olej...ale sou takovy jedinci, ktery maji kliku a funguje to..

jedina cesta je: vybrus valcu, vybrusovy pisty, vybrusovy krouzky...
ale jelikoz jeden pist stoji cca 3500,- nebo kolik, tak to ztraci vyznam..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 04. 10. 2008 22:27

ja bych nechal asi ty zajety krouzky co sou uz na ten kterej valec "nauceny" a naflakal je na ty 2,5 pisty, ty pisty co mas, nemaji moc velkou vuli v tom bloku?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 05. 10. 2008 21:10

takze dnes som kompletizoval kruzky z ety na 325i nepasuju olejovy je na ete ovela sirsi.

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 06. 10. 2008 21:17

este otazocka. na ojniciach mam vyrazene taketo cisla-2 kusy88 2kusy.87 a dva-84 myslim ze v poradi 88 84 87 84 88 87 je to v poriadku?a co znamenaju tie cisla??

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 08. 10. 2008 22:29

tak som kupil nove kruzky a ojnicne loziska.a nebolelo to.motor som poskladal komplet.zajtra este nalejem olej a nahodim vyfuk a ide sa zabehavat motor.kolko je ideal na zabehnutie km?

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 08. 10. 2008 22:42

Mozes prezradit skadial si bral kruzky a loziska a kolko ta to vyslo? k zabehu sa fundovane neviem vyjadrit, na to tu budu urcite nejaki experti...
E30 325i
E34 535i

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 09. 10. 2008 07:41

jasne.loziska cez kamosa a kruzky som objednal v biskupiciach v tom autostope a vysli ma na 2820sk goetze.a co si mi pisal minule ze blok znizit o 1-2mm tak to preco?lebo to som neurobil.nechcel som aby sa piesty nedotykali hlavy radsej

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 09. 10. 2008 07:58

Tak to je parada, to by som objednal tiez... S tym blokom to kvoli tomu aby si dosiahol kompresny pomer okolo 10:1, takto budes mat cca stock 325i kompresny pomer (8,8:1), co az tak neskodi, ale nebude tam az tolko vykonu, no, kazdopadne ovela lepsie ako tych 7-8:1 co by bol pri pouziti etackych piestov:).
E30 325i
E34 535i

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 09. 10. 2008 08:27

mam este jeden spodok z ety tak s tym budem v zime experimentovat

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 13. 10. 2008 21:00

takze eticka chodi pekne.ma to perfektny tah od spodu.skusali sme chalan 325i s odlahcenym zotrvakom,pridavny regulator tlaku paliva,zvody,cip,vstreky z 24v,dif 4.10 ja 327i odlahceny zotrvak dif3.64 a na sprint som o malicko lepsie na tom ja.ale idem dat kratsi dif 3.91 nech to je este pruznejsie.len nechapem preco ma obmedzovac vypina uz na 6200ot.

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 13. 10. 2008 22:09

Stock 325i by malo mat obmedzovac v 6400, ale otackomer vobec nemusi ukazovat presne, kludne 200ot hore dole... Inac mozme dakedy skusit proti mojej 535i, som tiez z BA. Ked som sprintoval proti 325i coupe mierne odlahcenej (tusim len lahsie sedacky a zadna lavica vonku) a s ladenymi zvodmi, tak to bolo +- narovnako.
E30 325i
E34 535i

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 22. 11. 2008 18:02

no tak upravy pokracuju koli vykonu.teraz sa vypocitava o kolko znizit ten blok aby som mal kompresny pomer 10:1 a tiez tam pojde 300stupnova vacka.len pruziny pod ventili nemam.je potrebna vymena tych pruzin vlastne?a co sa tyka rj je potrebne upravit mapy?dalej riesim prevody,mam samosvor 3.73 a idem tam supnut prevodovku m50b20 ma s tymto prevodom niekto skusenost?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 11. 2008 18:07

vrabec771 píše:no tak upravy pokracuju koli vykonu.teraz sa vypocitava o kolko znizit ten blok aby som mal kompresny pomer 10:1 a tiez tam pojde 300stupnova vacka.len pruziny pod ventili nemam.je potrebna vymena tych pruzin vlastne?a co sa tyka rj je potrebne upravit mapy?dalej riesim prevody,mam samosvor 3.73 a idem tam supnut prevodovku m50b20 ma s tymto prevodom niekto skusenost?
tu prevodovku nechapem, naco?

ventilove pruziny by som nemenil pokial nechces dvihat max otacky, tieto povodne by mali vydrzat seriovu hodnotu po obmedzovac...pravda, ked nie su vytahane
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 22. 11. 2008 18:29

otacky nechcem dvihat.presne toto mi povedal jeden co v hlave nema nasrate.ze ak otacky ostanu mozu aj pruziny.a ta prevodovka?vraj ma 24ventil kratsiu 1. 2 3 a bude to pruznejsie.maximalka ma nezajima.

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 24. 11. 2008 18:34

vrabec771 píše:otacky nechcem dvihat.presne toto mi povedal jeden co v hlave nema nasrate.ze ak otacky ostanu mozu aj pruziny.a ta prevodovka?vraj ma 24ventil kratsiu 1. 2 3 a bude to pruznejsie.maximalka ma nezajima.
S 300° vačkou by byl hřích utnout to v otáčkách který popisuješ :twisted: Upravení ř.j. je nutností aby Ti to správně fungovalo!

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 24. 11. 2008 19:01

tak vies chcem mat vykon ale aj zivotnost chcem mat.neskladam to na zavody ale pre vlastne potesenie.a myslim ze krutiaci moment je najvyssi od cca 4000 ot. po 6200.7 tisic je podla mna zbytocnme. s tymi prevodmi nemate nikto skusenost?alebo co taka prevodovka z 324d???

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 11. 2008 19:15

vrabec771 píše:tak vies chcem mat vykon ale aj zivotnost chcem mat.neskladam to na zavody ale pre vlastne potesenie.a myslim ze krutiaci moment je najvyssi od cca 4000 ot. po 6200.7 tisic je podla mna zbytocnme. s tymi prevodmi nemate nikto skusenost?alebo co taka prevodovka z 324d???
nastup Nm ale plati pre seriovy motor, skus si niekde najst grafy z 327 a budes mudrejsi a podla toho sa zariad
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 24. 11. 2008 19:17

Najlepsie by bolo zohnat dogleg sportovu skrinu pre M20, ale to je hodne cenena a dost nezohnatelna vecicka. Kazdopadne paradne nie len kvoli kratsim kvaltom, ale aj 2ke a 3ke v jednej rade. Este som to bohuzial nikdy neskusal, ale ked letis dakde na okreske, tak potrebujes vacsinou len tieto dva stupne, a vtedy je preradenie znacne rychlejsie a prijemnejsie ked len kyvnes pakou hore alebo dole.
EDIT: niekde som tu postoval diagram z brzdy z E30.de, bola to 327i s 288 vackou.
E30 325i
E34 535i

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 26. 11. 2008 16:18

tak dnes som zhodil hlavu.a blok treba znizit o 0.8-1.0mm aby to malo pozadovany kompresny pomer.a mam jednu rozbitu hlavu a sanie navyse tak na tom budem experimentovat-zvacsit kanaly,vylestit sanie a tie somarinky co pisal helldiver(este mi napis kolko mozu prihodit taketo upravy na vykone cca?)chcem sa dopracovat k vykonu 220-250ps a k tomu nejake dobre prevody.tak ak mate nejake vhodne tipy tak sem s nimi.

Odpovědět