327i
tohle je vzdy sazka do loterie..fungovat to muze a nemusi...kazdej dil-valec, pist, krouzky, sou vybehany jinak, maji jinou vuli...pokud to vymenis, muze se stat, ze ztratis kompresy nebo to bude zrat olej...ale sou takovy jedinci, ktery maji kliku a funguje to..
jedina cesta je: vybrus valcu, vybrusovy pisty, vybrusovy krouzky...
ale jelikoz jeden pist stoji cca 3500,- nebo kolik, tak to ztraci vyznam..
jedina cesta je: vybrus valcu, vybrusovy pisty, vybrusovy krouzky...
ale jelikoz jeden pist stoji cca 3500,- nebo kolik, tak to ztraci vyznam..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
Tak to je parada, to by som objednal tiez... S tym blokom to kvoli tomu aby si dosiahol kompresny pomer okolo 10:1, takto budes mat cca stock 325i kompresny pomer (8,8:1), co az tak neskodi, ale nebude tam az tolko vykonu, no, kazdopadne ovela lepsie ako tych 7-8:1 co by bol pri pouziti etackych piestov:).
E30 325i
E34 535i
E34 535i
takze eticka chodi pekne.ma to perfektny tah od spodu.skusali sme chalan 325i s odlahcenym zotrvakom,pridavny regulator tlaku paliva,zvody,cip,vstreky z 24v,dif 4.10 ja 327i odlahceny zotrvak dif3.64 a na sprint som o malicko lepsie na tom ja.ale idem dat kratsi dif 3.91 nech to je este pruznejsie.len nechapem preco ma obmedzovac vypina uz na 6200ot.
Stock 325i by malo mat obmedzovac v 6400, ale otackomer vobec nemusi ukazovat presne, kludne 200ot hore dole... Inac mozme dakedy skusit proti mojej 535i, som tiez z BA. Ked som sprintoval proti 325i coupe mierne odlahcenej (tusim len lahsie sedacky a zadna lavica vonku) a s ladenymi zvodmi, tak to bolo +- narovnako.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
no tak upravy pokracuju koli vykonu.teraz sa vypocitava o kolko znizit ten blok aby som mal kompresny pomer 10:1 a tiez tam pojde 300stupnova vacka.len pruziny pod ventili nemam.je potrebna vymena tych pruzin vlastne?a co sa tyka rj je potrebne upravit mapy?dalej riesim prevody,mam samosvor 3.73 a idem tam supnut prevodovku m50b20 ma s tymto prevodom niekto skusenost?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tu prevodovku nechapem, naco?vrabec771 píše:no tak upravy pokracuju koli vykonu.teraz sa vypocitava o kolko znizit ten blok aby som mal kompresny pomer 10:1 a tiez tam pojde 300stupnova vacka.len pruziny pod ventili nemam.je potrebna vymena tych pruzin vlastne?a co sa tyka rj je potrebne upravit mapy?dalej riesim prevody,mam samosvor 3.73 a idem tam supnut prevodovku m50b20 ma s tymto prevodom niekto skusenost?
ventilove pruziny by som nemenil pokial nechces dvihat max otacky, tieto povodne by mali vydrzat seriovu hodnotu po obmedzovac...pravda, ked nie su vytahane
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
S 300° vačkou by byl hřích utnout to v otáčkách který popisuješ Upravení ř.j. je nutností aby Ti to správně fungovalo!vrabec771 píše:otacky nechcem dvihat.presne toto mi povedal jeden co v hlave nema nasrate.ze ak otacky ostanu mozu aj pruziny.a ta prevodovka?vraj ma 24ventil kratsiu 1. 2 3 a bude to pruznejsie.maximalka ma nezajima.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nastup Nm ale plati pre seriovy motor, skus si niekde najst grafy z 327 a budes mudrejsi a podla toho sa zariadvrabec771 píše:tak vies chcem mat vykon ale aj zivotnost chcem mat.neskladam to na zavody ale pre vlastne potesenie.a myslim ze krutiaci moment je najvyssi od cca 4000 ot. po 6200.7 tisic je podla mna zbytocnme. s tymi prevodmi nemate nikto skusenost?alebo co taka prevodovka z 324d???
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Najlepsie by bolo zohnat dogleg sportovu skrinu pre M20, ale to je hodne cenena a dost nezohnatelna vecicka. Kazdopadne paradne nie len kvoli kratsim kvaltom, ale aj 2ke a 3ke v jednej rade. Este som to bohuzial nikdy neskusal, ale ked letis dakde na okreske, tak potrebujes vacsinou len tieto dva stupne, a vtedy je preradenie znacne rychlejsie a prijemnejsie ked len kyvnes pakou hore alebo dole.
EDIT: niekde som tu postoval diagram z brzdy z E30.de, bola to 327i s 288 vackou.
EDIT: niekde som tu postoval diagram z brzdy z E30.de, bola to 327i s 288 vackou.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
tak dnes som zhodil hlavu.a blok treba znizit o 0.8-1.0mm aby to malo pozadovany kompresny pomer.a mam jednu rozbitu hlavu a sanie navyse tak na tom budem experimentovat-zvacsit kanaly,vylestit sanie a tie somarinky co pisal helldiver(este mi napis kolko mozu prihodit taketo upravy na vykone cca?)chcem sa dopracovat k vykonu 220-250ps a k tomu nejake dobre prevody.tak ak mate nejake vhodne tipy tak sem s nimi.