327i

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Killerforever
Příspěvky: 50
Registrován: 27. 01. 2009 18:49
Bydliště: Žamberk

Příspěvek od Killerforever » 11. 03. 2010 18:16

BobbySD píše:no tak jasne. ale i tak musis nechat upravit pisty napr :) a taky k ty prestavbe je fajn mit na to chip i kdyz to funguje i na origo 2,5. nevim osobne uz pracuju na prestavbe na 2,8 a sehnat klikovku 2,8 z m52 neni zas az takovej problem 130mm ojnice z ety nebo b20 se jak ty rikas vetsine valej nekde ve sklepe a tim to v podstate hasne :) neni treba nic upravovat...jen preskladat. samozrejmne se doporucuje snizit blok o 0,5mm kvuli kompresi coz konkretne me stalo 4kila a 1den cekani takze zadna hruza. ale jde to i bez toho. ciste jen prehazet a jet. ale taky to chce b28 chip. bez nej to neni ono
hm,...pokud jsem dobre čet tak na tu 2,8 potrebujes stejne vyrobit prechodovej kroužek kvůli simerinku(2,8 ma menší průměr) a co se týče těch pístů-záleží jaký použiješ......takze je to nejspis na stejno...


já momentálně stavim tu 2,7 a zajímalo by mě jestli by se ty písty místo toho složitýho ořezávání nedali prostě ze spodu slíznout na soustruhu???? máte s tím někdo zkušenosti??? :lol:

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 11. 03. 2010 19:26

nevim kam až zasahuje klika u KS pístů, ale já takhle upravený Mahle písty mám a točí se to.

Jinak 2,7 nebo 2,8 - oboje je to napiču, nedělal bych v tom rozdíl

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 03. 2010 19:39

[quote="Jinak 2,7 nebo 2,8 - oboje je to napiču, nedělal bych v tom rozdíl[/quote]

presne :lol:
jo je treba udelat na tu kliku simering ale je na to vykres takze to neni problem
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Killerforever
Příspěvky: 50
Registrován: 27. 01. 2009 18:49
Bydliště: Žamberk

Příspěvek od Killerforever » 12. 03. 2010 00:04

DoDo píše:nevim kam až zasahuje klika u KS pístů, ale já takhle upravený Mahle písty mám a točí se to.

Jinak 2,7 nebo 2,8 - oboje je to napiču, nedělal bych v tom rozdíl
a ty Mahle mas slizli ze spod na soustruhu???? nebo ořezany??

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 12. 03. 2010 00:08

soustruh

B10
Příspěvky: 65
Registrován: 13. 04. 2005 13:22
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Příspěvek od B10 » 03. 04. 2010 21:50

Jaký bude rozdíl když použiju z 2,8 m52 kliku, blok m20 b25 a ojky nevím z čeho nejlépe kované a turbo a budu lítat?????

Killerforever
Příspěvky: 50
Registrován: 27. 01. 2009 18:49
Bydliště: Žamberk

Příspěvek od Killerforever » 04. 04. 2010 06:32

tak ojnice by teoreticky šli z TD m21(130mm) ty kovaný jsou,ale musí se udelat atypický pouzdro na pístní čep(TD ma vetsí prumer)a co se týce turba,myslim ze by to chtelo vyresit ostriky pístů ze spod treba jako u TD...... 8)

B10
Příspěvky: 65
Registrován: 13. 04. 2005 13:22
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

hmotnost

Příspěvek od B10 » 14. 05. 2010 16:05

Jen takový technický????Má někdo zvážené klikovky z 2,5;2,7;2,4 td.Jaká je nejlehčí a o kolik je kterátežší???Mám jen 2,4 td kliku a 2,5 je v motoře v autě.Máte někdo kliku venku jinou než je 2,4 td???Díky

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 14. 05. 2010 16:11

m20b25 - 23,2 kg
eta - 24 kg
d/td - 24,9 kg (kovaná 8-) )
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Bmaniak
člen E30.cz
Příspěvky: 294
Registrován: 31. 08. 2009 19:45
Bydliště: okolo Vsetína

Příspěvek od Bmaniak » 20. 05. 2010 22:16

Nevíte někdo náhodou jakou vzdálenost od středu čepu na pístu po dno maj písty z m20 nebo ety, nebo takhle, nepřemýšleli ste někdo na tu přestavbu na tu etu použít písty z m42? ojniční čep ma tuším stejný průměr, vrtání je taky stejné ,ale jediné co nevím jaká je ta vzdálenost toho ojničního čepu po dno pístu... :)
E61 525D

ex E34 525i
ex Škoda Octavia 66kw
ex Škoda favorit Van+
ex Škoda 105 (136favorit)

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 23. 08. 2011 19:47

jen taková myšlenka , řešil někdo písty z M70 do M20 ? co jsem se díval na fota M70 pístu tak by to odpovídalo pístům , který jsem viděl na origo 2.7 od ACS (stejny zdvih jako M20b25), který byli uplně super lehoučký a měli origo to vybrání po bocích jako M70 (i dle etk jsou lehčí), podle slov majitele to tak prej je origo uprava?! kazdopadne M20 pisty jsou na 83.980 a M70 na 84.000 , na obnovení honování je ten průměr asi málo , honování bude o vetší hrubosti ?!
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 24. 08. 2011 14:21

setina mm na kazdy strane je podle me ok..
spis by me zajimalo co to udela kdyz to nebude v alusilu ale v normalnim bloku? asi nic..
a pripadne ojnice ma dalsich -50g :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 26. 08. 2011 13:01

nemuzu to ted nikde najit, ale jsem presvecenej, ze m70 ma alusil, jako maj motorky nikasil..povrchova uprava valcu..
ale jak pises, jde spis o kruhy..
jak jsou dlouhy m70 ojnice nemam tuseni...v etk to neni..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Dave007
Příspěvky: 425
Registrován: 02. 11. 2011 09:00

info

Příspěvek od Dave007 » 25. 10. 2012 18:14

najde se tu někdo od pro mě za úplatu realizuje tuto přestavbu?

Dave007
Příspěvky: 425
Registrován: 02. 11. 2011 09:00

re

Příspěvek od Dave007 » 25. 10. 2012 18:43

tak budu upřímnej , nechci nikoho urazit nebo se ho dotknout ale budu chtít o té úpravě sepsat smlouvu pokud tam budu nechávat auto a zaleží na dopravě domu žejo když mě pak hodíte na vlak co pojede do ČB tak to pujde asi i po ČR na slovensko ne, nic proti slovakum mam je rad ale krade se tam víc než u nás.....

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Re: re

Příspěvek od gusto318is » 12. 11. 2012 15:34

Dave007 píše:tak budu upřímnej , nechci nikoho urazit nebo se ho dotknout ale budu chtít o té úpravě sepsat smlouvu pokud tam budu nechávat auto a zaleží na dopravě domu žejo když mě pak hodíte na vlak co pojede do ČB tak to pujde asi i po ČR na slovensko ne, nic proti slovakum mam je rad ale krade se tam víc než u nás.....
Myslim, ze kradne sa vsade rovnako, a myslim ze viaceri aj tu na fore poznaju tragikomicky pribeh slovaka, ktory si nechal v CR postavit E30 340i a dnes po 3 rokoch nema ani auto, ani prachy, ani motor, skratka nic...
Inak, nic v zlom, samozrejme, osobne by som si urcite nenechal stavat nejaky individualny projekt prilis daleko a tu na fore je dost ludi, ktori par motorov 2,7 postavili, problem skor je, ze ten motor nevydrzi...
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Dave007
Příspěvky: 425
Registrován: 02. 11. 2011 09:00

re

Příspěvek od Dave007 » 14. 01. 2013 22:31

můžeš trochu upřesnit to že nevydrží? trochu vetší namahaní tam bude to ano ale to bude aš tak zavratné na spolehlivost?

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 14. 01. 2013 22:32

U 2.7 je problem na klice :) není dělaná na takový otačky a z pravidla to driv nebo pozdeji vzdycky zaklepe ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 07. 11. 2013 21:28

Chtěl bych se zeptat jestli někdo používal Mahle písty pro 2.8 stroker?
jedná se mi o to, zda bude nutné vykrajovat měsíce kvůli protizávaží viz foto...
Do bloku je zatím nedostanu, protože si liší vrtaní 83.98 vs 84.48

Obrázek

Díval jsem se, že Mahle písty mají v každém rohu taký plátek jiného matroše, vypadá to jak nějaký vývažek, neví někdo význam? Chtěl bych písty zvážit na stejnou váhu, tak by to byl eventuélně matroš pro odfrézování :) Celkově jsou ty Mahle písty oproti KS masivněji vystužený...

Obrázek
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

B10
Příspěvky: 65
Registrován: 13. 04. 2005 13:22
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

327

Příspěvek od B10 » 18. 03. 2014 20:10

hlava m20b25, blok m20b25 vývrt 84,50, písty m50b25, ojnice m20b25, klika 2,4td-7kg

Odpovědět