327i
kanaly,poradne opracovane ventily...pokud nechces vetsi,setrvak -1kg a dovazene jako komplet,vacku mas 300 takze pruziny zrejme ano,dale svody a nejakej poradnej software k vacce,nebo to prehod na webery....speru 4,45...popr.4,27 a bude to urcite slusnej pochod i v seriove(neodstrojene)e30....fandim a preji hodne stesti...
- tichy.stepan
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11. 03. 2008 22:11
- Bydliště: Olomouc
etaq
Prosím tě jaký si použil motor etu 90 kw nebo 95kw? a jakou hlavu? 2.5L?
Já mám totiž strejný záměr akorát jsem kdesi četl že nemůžeš dát na etu 90kW hlavu s 2.5L ale s 2L. Já mám ETU 90kW
Já mám totiž strejný záměr akorát jsem kdesi četl že nemůžeš dát na etu 90kW hlavu s 2.5L ale s 2L. Já mám ETU 90kW
BMW 320i Touring
BMW 850i e31
BMW 850i e31
- mates85
- člen E30.cz
- Příspěvky: 331
- Registrován: 26. 12. 2006 20:08
- Bydliště: Praha, Trondheim, Whistler
Podle toho co jsem já zjístil, tak na slabší etu hlava z 2,0, na silnější z 2,5. Vše je pěkně na e30.de
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... seite2.htm
a co se týká těch grafů o kterých psal Helldiver, tak je sem hodím
vačka 288
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... seite2.htm
a co se týká těch grafů o kterých psal Helldiver, tak je sem hodím
vačka 288
len jedno mi vysvetli na co tam davas 300 vacku ked chces mat seriove otacky ???????????????????????????????????
300 vacka ma pracovne otacky od 5400 po 8000 takze vo finale ked to nepovolis nad povodny obmedzovac tak na brzde budes rad ked nameras hodnoty 20 rocnej 325i.......
pruziny uz urcite vimen neni to strasna polozka ....do 10,000 sa daju kupit
samozrejme ked znizujes hlavu a nechavas povodne pruziny tak si ratal z tym ze sa moze stretnut piest z ventilom ...ze ???............
cize ked sa rozhodnes pruziny nemenit tak si to poskladaj na tesnenie a potoc do polohy kedy je piest k ventilu najblizsie a zmeraj volu........ked nameras cokolvek pod 3mm tak musis prehlbovat zarezy na piestoch pre ventili...... inac ti bude lamat koniky
dalej ked chces pouzit prevodovku z m50b20 tak to schvalujem ale diferak musis mat aspon 3,25.......na diferaku 3,91 mas maximalku 190km
prevodovka z 24 ventilu ja dobra vec lebo neroztaca tolko kardan cize nema take straty na rotacnej hmote......
prevodovka z 2,5 je kratka ale ked das z 2,0 ta ma prve tri stupne richlejsie o chlp ale vhodnejsie......druha vec je zivotnost tej prevodovky...na 2,5ke ta 2,0prevodovka zacala za chvylu poriadne hrkat.....2,0 prevodovka ma tensie zuby ale na sprint je vhodnejsia a citelne lepsia.......
300 vacka ma pracovne otacky od 5400 po 8000 takze vo finale ked to nepovolis nad povodny obmedzovac tak na brzde budes rad ked nameras hodnoty 20 rocnej 325i.......
pruziny uz urcite vimen neni to strasna polozka ....do 10,000 sa daju kupit
samozrejme ked znizujes hlavu a nechavas povodne pruziny tak si ratal z tym ze sa moze stretnut piest z ventilom ...ze ???............
cize ked sa rozhodnes pruziny nemenit tak si to poskladaj na tesnenie a potoc do polohy kedy je piest k ventilu najblizsie a zmeraj volu........ked nameras cokolvek pod 3mm tak musis prehlbovat zarezy na piestoch pre ventili...... inac ti bude lamat koniky
dalej ked chces pouzit prevodovku z m50b20 tak to schvalujem ale diferak musis mat aspon 3,25.......na diferaku 3,91 mas maximalku 190km
prevodovka z 24 ventilu ja dobra vec lebo neroztaca tolko kardan cize nema take straty na rotacnej hmote......
prevodovka z 2,5 je kratka ale ked das z 2,0 ta ma prve tri stupne richlejsie o chlp ale vhodnejsie......druha vec je zivotnost tej prevodovky...na 2,5ke ta 2,0prevodovka zacala za chvylu poriadne hrkat.....2,0 prevodovka ma tensie zuby ale na sprint je vhodnejsia a citelne lepsia.......
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
je jedno ci mas etu 90kw alebo 95kw.rozdiel je v hlave a tvare piestov.spodok rovnaky na oboch!!!mal som hlavu 325i naoboch motoroch.Sys325i=hlava sa neznizuje ale blok a to je nutne koli tomu ze som daval piesty 2.5i a tieto su v bloku eta utopene.takze sa frezuje len ten rozdiel plus ten kusok aby bol dosiahnuty kompresny pomer 10:1.dif mam svor 3.75 a pouzit chcem ten.a s tou vackou to asi poriesim tak ze zozeniem tu 288stupnovu.otacky dvihat nechcem
..vrabec771 píše:a mam dotaz na tie prevodovky 2.0 a 2.5.kazdy vzdy vravi nieco ine tak sa uz dohodnite.niekto vravi ze2.5i ma prve tri stupne kratsie a niekto ze 2.0.takze teraz som z toho mimo.samozrejme pisem o m20
m20 prevodovka na 2,0 je kratsia /na pohlad/ ale prve tri stupne ma dlchsie oproti 2,5
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
...
Takze ked sa to zhrnie:
Blok a kluka z ety
piesty(kruzky z ety najlepsie nove),ojnice, hlava a elektrika z 2,5-ky
+ zrezat z piestov aby sa nedotykali zavazi na kluke
+ znizit blok o 1 , 2mm
tak?
Blok a kluka z ety
piesty(kruzky z ety najlepsie nove),ojnice, hlava a elektrika z 2,5-ky
+ zrezat z piestov aby sa nedotykali zavazi na kluke
+ znizit blok o 1 , 2mm
tak?
EX:
e30 318i M10
e28 524tdA M21
e21 316 M10
e30 325ix M20
e30 318is M42 touring
e30 324d M21 saloon
e30 320i M20 touring
AKT:
e30 335i M30 convertible
e30 327ix M20 saloon
e30 318i M10
e28 524tdA M21
e21 316 M10
e30 325ix M20
e30 318is M42 touring
e30 324d M21 saloon
e30 320i M20 touring
AKT:
e30 335i M30 convertible
e30 327ix M20 saloon
Re: ...
hlava 2,5 nebo z ety s velkejma ventilamaericss8 píše:Takze ked sa to zhrnie:
Blok a kluka z ety
piesty(kruzky z ety najlepsie nove),ojnice, hlava a elektrika z 2,5-ky
+ zrezat z piestov aby sa nedotykali zavazi na kluke
+ znizit blok o 1 , 2mm
tak?
blok z ety nebo 2,5
klika eta
písty 2,5 ale záleží jestli KS nebo Mahle. Písty Mahle není nutný obřezávat - kliky se nedotknou. Ojnice 130mm eta/2,0
použít písty z ety by asi šlo, ale muselo by se hodně snižovat blok/hlavu a stejně by ses nedostal na kompresi 2,5 pístů. Chtělo by to přinejhoršim aspoň z bezkatový ety.
O kolik snížit blok je na tobě - podle toho, na jakou kompresi máš koule.
Co nenajdeš tady http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... eite34.htm
najdeš tady http://www.e30-koeln.de/diy/327i/daniel327i/motor.htm
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 27. 01. 2009 18:49
- Bydliště: Žamberk
klika TD je těžší, a na jednom anglickym fóru jsem četl něčí zkušenost, že dotyčný viděl cca dvě td kliky prasklý ale žádnou litou.Killerforever píše:a není lepší použít třeba kliku z 2,4TD????? protože eta ma kliku jako odlitek a TD kovanou.......
Osobně jsem zatim neviděl báwo s ruplou klikou. Možná by se měl vyjádřit sys325i s jeho litou klikou a několika sty koňma
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 27. 01. 2009 18:49
- Bydliště: Žamberk
tak co se tyče zdvihu jsou stejný.....v aute jsem mel etackou a na ni motor dojezdil.....je teda fakt ze jsem ho nešetřil a vydržel poměrně dost, a z tou hmotností by se to dalo dohnat setrvakem-dat mu trochu dietu....,myslim ze TD klika by mohla vydržet vícDoDo píše:klika TD je těžší, a na jednom anglickym fóru jsem četl něčí zkušenost, že dotyčný viděl cca dvě td kliky prasklý ale žádnou litou.Killerforever píše:a není lepší použít třeba kliku z 2,4TD????? protože eta ma kliku jako odlitek a TD kovanou.......
Osobně jsem zatim neviděl báwo s ruplou klikou. Možná by se měl vyjádřit sys325i s jeho litou klikou a několika sty koňma
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 27. 01. 2009 18:49
- Bydliště: Žamberk
podle me uprava na 2,7 ztraci smysl vzhledem k tomu ze je m20 mozno upravit na 2,8 a to daleko jednodussi cestou
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 27. 01. 2009 18:49
- Bydliště: Žamberk
no tak jasne. ale i tak musis nechat upravit pisty napr a taky k ty prestavbe je fajn mit na to chip i kdyz to funguje i na origo 2,5. nevim osobne uz pracuju na prestavbe na 2,8 a sehnat klikovku 2,8 z m52 neni zas az takovej problem 130mm ojnice z ety nebo b20 se jak ty rikas vetsine valej nekde ve sklepe a tim to v podstate hasne neni treba nic upravovat...jen preskladat. samozrejmne se doporucuje snizit blok o 0,5mm kvuli kompresi coz konkretne me stalo 4kila a 1den cekani takze zadna hruza. ale jde to i bez toho. ciste jen prehazet a jet. ale taky to chce b28 chip. bez nej to neni ono
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 27. 01. 2009 18:49
- Bydliště: Žamberk
hm,...pokud jsem dobre čet tak na tu 2,8 potrebujes stejne vyrobit prechodovej kroužek kvůli simerinku(2,8 ma menší průměr) a co se týče těch pístů-záleží jaký použiješ......BobbySD píše:no tak jasne. ale i tak musis nechat upravit pisty napr a taky k ty prestavbe je fajn mit na to chip i kdyz to funguje i na origo 2,5. nevim osobne uz pracuju na prestavbe na 2,8 a sehnat klikovku 2,8 z m52 neni zas az takovej problem 130mm ojnice z ety nebo b20 se jak ty rikas vetsine valej nekde ve sklepe a tim to v podstate hasne neni treba nic upravovat...jen preskladat. samozrejmne se doporucuje snizit blok o 0,5mm kvuli kompresi coz konkretne me stalo 4kila a 1den cekani takze zadna hruza. ale jde to i bez toho. ciste jen prehazet a jet. ale taky to chce b28 chip. bez nej to neni ono
já momentálně stavim tu 2,7 a zajímalo by mě jestli by se ty písty místo toho složitýho ořezávání nedali prostě ze spodu slíznout na soustruhu???? máte s tím někdo zkušenosti???