z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 12. 01. 2014 17:01

Shima píše: tady máš video co to dělá!!!nevim nevim...rozvody okay!!!na milion procent!
kabely asi taky když to pak běží normálně!
Tak to kabely správně jsou, jinak by se nerozběhl.

Z videa v garáži obvykle není co poznat, ale mě se ten chod jeví nějakej "tvrdej"....

.

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 12. 01. 2014 17:08

Jenze tam jak vis nemas moznost s nicim hnout na rozvodech jak u diesla!tam je to proste dany ryskama!a smitec .
Ale pak kdyz bezi jde v celku v poradku kdyz pominu ze je tam toho jeste dost co dodelat!proste me nejde do hlavy proc tof tak kope.
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 12. 01. 2014 17:36

Shima píše:... me nejde do hlavy proc tof tak kope.
Mi to připadá, jak kdyby šla brzo jiskra.
Tady to ale nelze posunout, pokud je vše na ryskách.
Nevím....

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 12. 01. 2014 17:39

To sem si myslel tak jsem sundal ventil víko spodek na rysku a vrsek na rysku pro kontrolu...myslím že i 6válec stříhal(ventily)takže palí 1válec!je to prostě všechno jak má být!ale mám za to,že když vyhodím při startu 5nebo 4válec...tak to nekope!!
taky nevím co stím!když se nedá hnout s předstihem ani s rozvodama!!!
sakra!
Obrázek

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 707
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 13. 01. 2014 12:41

Máš tam dost benzínu?

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 13. 01. 2014 14:57

Tož kontrolka svítí tak nevim přesně kolik.,.. :)
Obrázek

Mikis130
Příspěvky: 41
Registrován: 05. 07. 2011 15:40
Bydliště: Hrádek nad Nisou

Příspěvek od Mikis130 » 16. 07. 2014 20:10

Taky se přidám,dal jsem motor m20b20 jetronic do plasta kde byla m40 a potřeboval bych vědět co konkrétně je zapojenýho v tý bílý zásuvce u řj.Podle toho co jsem našel tady fóru je tam otáčkoměr,ryhloměr a to třetí jsem nikde nevylovil jen když jsem srovnával piny na motorový zásuvce,tak mi na motorovym svazku chybí kabel právě na otáčkoměr,rychloměr a to třetí podle schématu zásuvky je signál vstřiků,jde o to že po zapojení jetronikový zásuvky mi nefunguje palivový čerpadlo po zapnutí klíčku a i když jsem ho připojil natvrdo na baterku tak nefungujou vstřiky,ale jiskru to hází.K tomu bílýmu konektoru jde hnědožlutej,zelenej a černomodrej kabel.Předem díky z každou radu.

PsZch0_e30
Příspěvky: 26
Registrován: 14. 05. 2010 05:38

Re: z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Příspěvek od PsZch0_e30 » 17. 08. 2015 10:58

[quote="Mikis130"]Taky se přidám,dal jsem motor m20b20 jetronic do plasta kde byla m40 a potřeboval bych vědět co konkrétně je zapojenýho v tý bílý zásuvce u řj.Podle toho co jsem našel tady fóru je tam otáčkoměr,ryhloměr a to třetí jsem nikde nevylovil jen když jsem srovnával piny na motorový zásuvce,tak mi na motorovym svazku chybí kabel právě na otáčkoměr,rychloměr a to třetí podle schématu zásuvky je signál vstřiků,jde o to že po zapojení jetronikový zásuvky mi nefunguje palivový čerpadlo po zapnutí klíčku a i když jsem ho připojil natvrdo na baterku tak nefungujou vstřiky,ale jiskru to hází.K tomu bílýmu konektoru jde hnědožlutej,zelenej a černomodrej kabel.Předem díky z každou radu.[/quote]

Přišel jste na něco? Mám stejný problém nahodil jsem misto M40tky M20B20 a po napojeni kabeláže mi nejede ani čerpadlo

Mikis130
Příspěvky: 41
Registrován: 05. 07. 2011 15:40
Bydliště: Hrádek nad Nisou

Re: z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Příspěvek od Mikis130 » 17. 08. 2015 11:40

přišel do tý 3 pinový zásuvky přijde zapojit otáčkoměr,ekonoměr a pak spínaný +

PsZch0_e30
Příspěvky: 26
Registrován: 14. 05. 2010 05:38

Re: z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Příspěvek od PsZch0_e30 » 17. 08. 2015 12:34

Aha no ja mám na bilém konektoru hnědý zeleno/šedý a červeno/modrý a na černém černo/šedý a fialovo/šedý asi budu mít jinou verzi ECU a kabeláže :-)

PsZch0_e30
Příspěvky: 26
Registrován: 14. 05. 2010 05:38

Re: z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Příspěvek od PsZch0_e30 » 17. 08. 2015 12:57

oprava: zeleno/fialový

Odpovědět