z m40 na m20b20 - nehazi jiskru
z m40 na m20b20 - nehazi jiskru
Po nejake te namaze sem dostal m20b20 do kastle kde byla m40, ale nehazi mi jiskra. Čidla zapojena spravně, cívka taky dobra, kabely v poho, víčko v poho. Ja už nevim co dál a uz me to stve, za chvilu do toho motoru hodim zapnutou flexu at si to dela co chce
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: z m40 na m20b20 - nehazi jiskru
mas prohozeny konektory pod diag zasuvkou... sou oba stejne, lehce se daji zmenit... jeden je od sesteho kabelu na svickach, druhej od hallova cidla, zkus to kouknoutMihal píše:Po nejake te namaze sem dostal m20b20 do kastle kde byla m40, ale nehazi mi jiskra. Čidla zapojena spravně, cívka taky dobra, kabely v poho, víčko v poho. Ja už nevim co dál a uz me to stve, za chvilu do toho motoru hodim zapnutou flexu at si to dela co chce
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
jj stava na svicku jde, dokonce je tam i frekvence ze to kostri, zmereno. pak sme skousely prikostrovat samy o 1(-) na civce kostrou z kastle a meli sme pripojenou svicku na kabelu od civky, aby to neslo pres vicko a kdyz sme kostrili rucne tak jiskra jde, takze civka je pruchozi, kolik by mela mit civka odpor?
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
nemuzu me treba chtit ta ridici jednotka jeste obejit??Max-Max píše:no, to co popisujes je tomu napadne podobny... stava na civku jde?Mihal píše:nn to neni prohozeny, kdyz se vyndaval motor z auta tak se konektor od halovyho snimace nesundaval a hlavne bych ty oba konektory musel silene pokroutit a polamat
jo jeste me napadlo je to chromackej motor v plastovi
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
ted newim ktery myslis, ty co jdou do interieru? nepripojeny zustaly kabely co jsou uvnitr vedle ridici jednotky, ale ty nejsou kam zapojit.Max-Max píše:no to te napadlo prave vcas propojil si ty tri draty ktere na chrom. kabelazi jdou mimo mot. svazek?
Jinak ten chromak je motronik prave a je v plastov, teda ted tam je
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
synku, v chromakovi sem jeste origo motronik dvoulitr nevidel. Mot,. svazek od chromackeho dvoulitru ma u ridici jednotky bilej konektor, mas ho vyvedenej a zapojenej? Kde mas rozdelovac na tom tvym dvoulitru . na hlave nebo zboku pod sanim?Mihal píše:ted newim ktery myslis, ty co jdou do interieru? nepripojeny zustaly kabely co jsou uvnitr vedle ridici jednotky, ale ty nejsou kam zapojit.Max-Max píše:no to te napadlo prave vcas propojil si ty tri draty ktere na chrom. kabelazi jdou mimo mot. svazek?
Jinak ten chromak je motronik prave a je v plastov, teda ted tam je
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
uz vim kterej konektor myslime. Ten neni kam zapojit, jinak se ten motor vyndal minulej tyden z chroma.Max-Max píše:synku, v chromakovi sem jeste origo motronik dvoulitr nevidel. Mot,. svazek od chromackeho dvoulitru ma u ridici jednotky bilej konektor, mas ho vyvedenej a zapojenej? Kde mas rozdelovac na tom tvym dvoulitru . na hlave nebo zboku pod sanim?Mihal píše:ted newim ktery myslis, ty co jdou do interieru? nepripojeny zustaly kabely co jsou uvnitr vedle ridici jednotky, ale ty nejsou kam zapojit.Max-Max píše:no to te napadlo prave vcas propojil si ty tri draty ktere na chrom. kabelazi jdou mimo mot. svazek?
Jinak ten chromak je motronik prave a je v plastov, teda ted tam je
Pokud me muj selsky rozum nesali tak ten konektor musi bejt zapojenej.
Jinak rozdelovac ja ne vacce =) jako u m40
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tak si to srovnejme . mas dvoulitra kterej byl vyndanej z chromaka. na nem mas rozdleovac na vacce, kterej se daval az do plastaku. Moc by mne zajimala kabelaz z ceho je, protoze tohle je takovej bastl ze na dalku ti asi neporadi nikdo. Ses si jistej ze je to dvoulitr?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
urcite je to 2.0 , takhle tvrdi puvodni majitel a od vyroby se s autem nic nedelalo, jako 2,5 to nejede. A bylo mi jeste receno podle cisla motoru je to 2.0. Takze vytrhat kabelaz, sehnat jakou? plast nebo chrom? a natahat z5? to se mi moc nelibiMax-Max píše:tak si to srovnejme . mas dvoulitra kterej byl vyndanej z chromaka. na nem mas rozdleovac na vacce, kterej se daval az do plastaku. Moc by mne zajimala kabelaz z ceho je, protoze tohle je takovej bastl ze na dalku ti asi neporadi nikdo. Ses si jistej ze je to dvoulitr?
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jenze ten bilej konektor ti nepusti RJ do provozu pokud neni zapojenej. Takze pouzi hledat a najdes schema tady na foru.Mihal píše:jinak kabelaz fungovala na minulym aute, ten bilej konektor je pry do zasuvky na motoru, kde ma na staorsti otacky, spotrebu a BC =( ja uz tedka sam newim
Vychazi mi z toho, ze uz v tom chromu to byl bastl a tys to jen prelozil dal.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
dobre dobre neco jako schema uz sem nasel, na nejaky anglicky strance =) zitra jeste mrknu kam vedou draty na puvodnim aute, skusim je tam slohnout a pripojit na svoje. uvidime co pude dalMax-Max píše:jenze ten bilej konektor ti nepusti RJ do provozu pokud neni zapojenej. Takze pouzi hledat a najdes schema tady na foru.Mihal píše:jinak kabelaz fungovala na minulym aute, ten bilej konektor je pry do zasuvky na motoru, kde ma na staorsti otacky, spotrebu a BC =( ja uz tedka sam newim
Vychazi mi z toho, ze uz v tom chromu to byl bastl a tys to jen prelozil dal.
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
V poho v poho =) motor je vyndanej z chroma a pre je to jeden z poslednich chromaku, takze to aasik bude moznyMuzzy píše:nechci nikomu oponovat, ale fikuxovo kabro, puvodne taky chromak, v sobe melo dvoulitr motronic, rozdelovac na vacce... i kdyz to je asi tim, ze je to kabrio..?
jinak sorry za zasirani tematu...
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ne to nebude mozne, jen u kabra to je mozneMihal píše:V poho v poho =) motor je vyndanej z chroma a pre je to jeden z poslednich chromaku, takze to aasik bude moznyMuzzy píše:nechci nikomu oponovat, ale fikuxovo kabro, puvodne taky chromak, v sobe melo dvoulitr motronic, rozdelovac na vacce... i kdyz to je asi tim, ze je to kabrio..?
jinak sorry za zasirani tematu...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220