Uprava kontrolek pristrojovky

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)

Co vy na to, radsi puvodni nebo ale E34 ??

Mam radeji puvodni schema
9
14%
Vypada to dobre, dotahni to do finale
55
86%
 
Celkem hlasů: 64

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Uprava kontrolek pristrojovky

Příspěvek od Vasa » 02. 06. 2008 20:56

Nevim proc mne to nenapadlo jiz mnohem drive, ale k frontalni akci mne vyprovokovala jedna nedavna nocni mlha...
Vjedu do mlhy, zapnu si predni a zadni mlhovky a pak uz mam jen "vypalene" dva ctverecky na sitnici leveho oka... oranzovy a zeleny. Nechapu kterej nemeckej "chuj", stojici za navrhem kontrolek, to tak mohl zmastit. Vzdy kdyz zapnu zapalovani tak si pripadam jak ve stare Karose a protoze autobusy moc nemusim jal jsem se hledat reseni.

Faze "0" obnasela odstraneni bilych piktogramu na vrchni strane grafickeho pasku, nasledne prekresleni jednotlivych piktogramu a pote vyrezani na plotru. Ponevadz jsem si nebyl 100% jist vysledkem tak jsem tomu venoval jen minimum peclivosti. I presto mne vysledek prijemne prekvapil...
(fotil jsem to narychlo v seru a kontrolky vypadaji ponekud "rozplyzle", ale ve skutecnosti jsou krasne cervene a ostre. Pripravuji fazi "1"...)

Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 24. 08. 2008 10:49

Zdravim
cim jsi sundal ty bile znaky z tech prouzku?
Benzinem nebo redidlem(tim asi ne)nebo mechanicky ostrym nozem?
Dik
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 08. 11. 2008 19:16

takze jsem nechtene pokrocil dal a dodelal jednu pristrojovku tak na 98%.
ono se to hrozne spatne foti, ale vysledek nazivo je o 100% lepsi.
Upozornuji, ze jsem ochoten na prani zajistit vyrezane folie se symboly a postup co jak udelat. Ale predem rikam, ze delat to nikomu nebudu nebot je to hroznej vojeb.

vysledek:

Obrázek

Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 08. 11. 2008 19:27

měl bych zajem kolik by byla cena a kdyby jsi to mohl mít
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 08. 11. 2008 19:37

M40TURBO píše:měl bych zajem kolik by byla cena a kdyby jsi to mohl mít
pro prvnich 20 zajemcu gratis pouze za postu. Jsem schopen zacit odesilat koncem pristiho tydne.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 08. 11. 2008 20:55

jestli me zvervenaj ty rucicky jako Tobe tak to nechci ale jinak byvh zkousnul dva kusy :twisted:

takze me zavolej a dohodnem se kam mi to privezes...sory nemam kredit
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 08. 11. 2008 21:12

adam320 píše:jestli me zvervenaj ty rucicky jako Tobe tak to nechci ale jinak byvh zkousnul dva kusy :twisted:

takze me zavolej a dohodnem se kam mi to privezes...sory nemam kredit
posli mi cislo - nemam...

PS: rucicky bych necervenal - uz byly. Bohuzel.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 08. 11. 2008 21:21

Vzhledem k tomu, ze nejaky zajem o folie je, prosim vsechny kdo chteji nejake pocty o zaslani objednavky na muj mail. Pres SZ bych v tom mel chaos. V nasledujicim tydnu je necham vyrobit a dalsi tyden distribuce.
Do mailu uvedte zpusob predeani a v pripade posty i adresu kam zaslat.

mail: vasek.zlotorovic(zavinac)email.cz

Diky Vasa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 11. 2008 11:58

Vaso, a jak je to uprostred slunecniho dne? preci jenom, jenom odstraneni ctverecku pouze na piktogram nemusibyt viditelne na slunci, resils nejak i zvyseni svitivosti piktogramu?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 09. 11. 2008 20:32

Max-Max píše:Vaso, a jak je to uprostred slunecniho dne? preci jenom, jenom odstraneni ctverecku pouze na piktogram nemusibyt viditelne na slunci, resils nejak i zvyseni svitivosti piktogramu?
spravna otazka, take jsem to resil s nasledujcim zjistenim:
- prvni verze na slunci nebyla nic moc (v cervnu), tahle update varianta je vyrazne lepsi a zatim za bezneho dne je to citelne na 100%.
- ono na primem slunci v cervenci nejsou videt ani normalni kontrolky
- pokud bude viditelnost na primem slunci nedostatecna lze pouzit silnejsi zarovky nez 1,2W, 3W to pokreji v pohode lze je sehnat. Pripadneho poskozeni patice se neobavam, drtiva vetsina kontrolek nesviti dlouho. Dalsi varianta je zasazeni LED s vysokou svitivosti. Nejake 12V LED high power jsem objednal na pokusy a cekam az prijdou. Myslim, ze resitelne to je.

Dnes to za bileho dne videl Zahy a shodnotil to jako "v pohode" :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 10. 11. 2008 14:39

Taze dnes jsem zadal vyrobu. Behem vecera sem dam seznam zajemcu, abych na nekoho nezapomnel. Prosim ty kteri mi poslali "objednavku" pouze do SZ, aby to poslali jeste jednou do mailu. Kdo nebude v mailu nic nedostane :)

Neplati pro ty se kterymi bezne komunikuji - to si pamatuji.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 10. 11. 2008 20:04

dnes jsem do 21hod v Praze a pak pojedu smer Plzen. Kdokoliv by byl pobliz z mel chut videt kontrolky (nez si je zku..i) nazivo tak jsem ochoten nekam se priblizit.

jsem na tel.: 731555771

Vasa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Re: Uprava kontrolek pristrojovky

Příspěvek od MKI® » 15. 11. 2008 11:04

Vasa píše:Nevim proc mne to nenapadlo jiz mnohem drive, ale k frontalni akci mne vyprovokovala jedna nedavna nocni mlha...
Vjedu do mlhy, zapnu si predni a zadni mlhovky a pak uz mam jen "vypalene" dva ctverecky na sitnici leveho oka... oranzovy a zeleny. Nechapu kterej nemeckej "chuj", stojici za navrhem kontrolek, to tak mohl zmastit. Vzdy kdyz zapnu zapalovani tak si pripadam jak ve stare Karose a protoze autobusy moc nemusim jal jsem se hledat reseni.

Faze "0" obnasela odstraneni bilych piktogramu na vrchni strane grafickeho pasku, nasledne prekresleni jednotlivych piktogramu a pote vyrezani na plotru. Ponevadz jsem si nebyl 100% jist vysledkem tak jsem tomu venoval jen minimum peclivosti. I presto mne vysledek prijemne prekvapil...
(fotil jsem to narychlo v seru a kontrolky vypadaji ponekud "rozplyzle", ale ve skutecnosti jsou krasne cervene a ostre. Pripravuji fazi "1"...)

Obrázek
vypadát to luxusně... :twisted:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 19. 11. 2008 15:03

Takze dnes odpoledne se mam stavit pro polotovary tak mezitim popisu postup a me zkusenosti "Jak na to", postup instalace muze byt rozlicny, ale uvedu muj a pokud budou dve moznosti uvedu obe s "pro" a "proti":


1, demontujeme pristrojovku z vozu (to asi zvladne kazdy, je to 6 sroubku a odpojit 2 konektory)


2, spodni pruhledove pasky vytahneme z boku pristrojovky nejakym spicatym predmetem. Konce pasku maji dirky pro snazsi vytazeni, musi se nepatrne zabrat.
Obrázek


Pruhledovy pasek pro blinkry a dalkova svetla lze vyndat ven pouze po demontazi zadniho panelu pristrojovky (9 sroubku po obvodu)
Obrázek
hint: komu zlobi indikator servisnich intervalu zmerte stav zaloznich baterii v pristrojovce at ji nemusite rozebirat 2x



3, pokud jste uspesni mo by vam na stole zustat toto:
Obrázek
upozornuji, ze se jednotlive pasky mohou nepatrne lisit podle motorizace (tyto jsou z diesla) a roku vyroby (jine schema servisnich intervalu) zadne z tohoto nijak neovlivnuje aplikaci teto upravy (pouze u benzinovych verzi neaplikujete kontrolku zhaveni - zeleny kruh se sipkou)


4, nyni prichazi na radu odstraneni bilych stvajicich piktogramu. Zde se nam nabizeji dve moznosti jejich odstraneni:

a, chemickym roztokem - necim co odstranuje tisk tampon/sitotisku, ale nelepta umelou hmotu (cisty technicky alkohol, urcite druhy redidel apd.). Vyber chemie necham na vas, kazdy ma jine moznosti.
U teto varianty je, ale zapotrebi maximalni peclivosti, protoze pri "drhnuti" piktogramu dochazi k zatekani roztoku na druhou stranu ktera je znacne citliva na rozleptani barevne vrstvy a tim znehodnoceni pasku.
Nicmene i pres tyto prekazky lze piktogramy touto metodou vycistit.
(nepatrna nevyhoda je, ze v miste piktogramu se matny povrch pasku trochu "vylesti" oproti puvodnimu povrchu. Ale jde to v provozu akceptovat)

b, mechanickou cestou - kombinaci jemnych brusnych papiru lze docilit vybrouseni piktogramu, zachovani matne jednolite plochy a zachovani neposkozene zadni barevne prusvitne vrstvy. Nevyhodou muze byt pouze spatne zvolena hrubost brusiva a trochu spinave ruce.

Pokud nemate vice pasku na vyzkouseni, lze zpusob a materialy vyzkouset na napisu VDO na hrane pasku (nema zadny vyznam a neni v provozu videt) Osobne doporucuji mechanicky zpusob.
poznatek: celkem dobre to jde odstranit odlakovacem na nehty


5, takze mame uspesne odstranene puvodni symboly a muzeme prikrocit k priprave na vlastni nalepeni novych symbolu.
Doporucene vybaveni:
- jehla / spendlik
- rezak na koberce (postaci pouze samotny lamaci nuz)
- precizni pinzeta
- nuzky
- VELMI dobre osvetleni pracovniho prostoru
- prenaseci folie (zkusim potrebne mnozstvi pribalit k zasilkam)
Naposledy upravil(a) Vasa dne 20. 11. 2008 17:24, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 19. 11. 2008 22:52

Takze jsou doma a zitra zacnu rozesilat...

Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 21. 11. 2008 10:21

odpoledne a v podvecer budu v Praze, takze prazsti prelepovaci pasku kontrolek mne mohou kontaktovat na 603818537, 606494355 a na vikend si zajistit zabavu...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 18. 12. 2008 11:51

Tak dneska jsem namontoval a zda se ze vysledek stoji za to jenom co jsem nějak nevychytal jsou smerovy ukazatele maji tam bejt jenom ramecky okolo sipky a ja mam videt cely sipky.....aspon to mam originální jinak můžu potvrdit ze to byl hroznej ojeb.....
Tady foto:
Obrázek

EDIT. přidáno foto místo linku
Naposledy upravil(a) Daudgen dne 19. 12. 2008 12:07, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
BMW 530dAt M-paket - Dailycar
BMW 544iAt - 400m 15,51 - Plný auto lidí a plnej kufr :D
BMW 320i - Showcar, funcar, oldcar etc.

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 18. 12. 2008 14:02

To jsem sam rad, ze to jde a vysledek se libi...

PS:vsem co mj objednano a nedodano se omlouvam. Mam celkem neplanovany shon a nestiham. Koho potkam osobne, tomu to dam do ruky a ti co cekaji na postu musi jeste bohuzel pockat. Mrzi mne to, ale zatim jinak neumim.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 28. 01. 2009 14:13

tak se pripojuji jako dalsi spokojenej zakaznik a potvrzuji, ze je to vojeb....Moje doporuceni: nepouzivejte aceton na umyti bílých origo piktogramů - neboť naleptává ten plast.

ale nicim jinym to dolu neslo, vysledek:
Obrázek
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 28. 01. 2009 22:42

podsvícení budíků se ztlumovat dá (komu to funguje - me ne!) ale kontrolky sviti prostě pořád stejně...

to Cubrd: podsvícení je dodělávaný PC neonama a vyškubáním oranžových origo plastů z přístrojovky. :wink:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Odpovědět