Uprava kontrolek pristrojovky
Uprava kontrolek pristrojovky
Nevim proc mne to nenapadlo jiz mnohem drive, ale k frontalni akci mne vyprovokovala jedna nedavna nocni mlha...
Vjedu do mlhy, zapnu si predni a zadni mlhovky a pak uz mam jen "vypalene" dva ctverecky na sitnici leveho oka... oranzovy a zeleny. Nechapu kterej nemeckej "chuj", stojici za navrhem kontrolek, to tak mohl zmastit. Vzdy kdyz zapnu zapalovani tak si pripadam jak ve stare Karose a protoze autobusy moc nemusim jal jsem se hledat reseni.
Faze "0" obnasela odstraneni bilych piktogramu na vrchni strane grafickeho pasku, nasledne prekresleni jednotlivych piktogramu a pote vyrezani na plotru. Ponevadz jsem si nebyl 100% jist vysledkem tak jsem tomu venoval jen minimum peclivosti. I presto mne vysledek prijemne prekvapil...
(fotil jsem to narychlo v seru a kontrolky vypadaji ponekud "rozplyzle", ale ve skutecnosti jsou krasne cervene a ostre. Pripravuji fazi "1"...)
Vjedu do mlhy, zapnu si predni a zadni mlhovky a pak uz mam jen "vypalene" dva ctverecky na sitnici leveho oka... oranzovy a zeleny. Nechapu kterej nemeckej "chuj", stojici za navrhem kontrolek, to tak mohl zmastit. Vzdy kdyz zapnu zapalovani tak si pripadam jak ve stare Karose a protoze autobusy moc nemusim jal jsem se hledat reseni.
Faze "0" obnasela odstraneni bilych piktogramu na vrchni strane grafickeho pasku, nasledne prekresleni jednotlivych piktogramu a pote vyrezani na plotru. Ponevadz jsem si nebyl 100% jist vysledkem tak jsem tomu venoval jen minimum peclivosti. I presto mne vysledek prijemne prekvapil...
(fotil jsem to narychlo v seru a kontrolky vypadaji ponekud "rozplyzle", ale ve skutecnosti jsou krasne cervene a ostre. Pripravuji fazi "1"...)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
takze jsem nechtene pokrocil dal a dodelal jednu pristrojovku tak na 98%.
ono se to hrozne spatne foti, ale vysledek nazivo je o 100% lepsi.
Upozornuji, ze jsem ochoten na prani zajistit vyrezane folie se symboly a postup co jak udelat. Ale predem rikam, ze delat to nikomu nebudu nebot je to hroznej vojeb.
vysledek:
ono se to hrozne spatne foti, ale vysledek nazivo je o 100% lepsi.
Upozornuji, ze jsem ochoten na prani zajistit vyrezane folie se symboly a postup co jak udelat. Ale predem rikam, ze delat to nikomu nebudu nebot je to hroznej vojeb.
vysledek:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
měl bych zajem kolik by byla cena a kdyby jsi to mohl mít
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
pro prvnich 20 zajemcu gratis pouze za postu. Jsem schopen zacit odesilat koncem pristiho tydne.M40TURBO píše:měl bych zajem kolik by byla cena a kdyby jsi to mohl mít
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
posli mi cislo - nemam...adam320 píše:jestli me zvervenaj ty rucicky jako Tobe tak to nechci ale jinak byvh zkousnul dva kusy
takze me zavolej a dohodnem se kam mi to privezes...sory nemam kredit
PS: rucicky bych necervenal - uz byly. Bohuzel.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Vzhledem k tomu, ze nejaky zajem o folie je, prosim vsechny kdo chteji nejake pocty o zaslani objednavky na muj mail. Pres SZ bych v tom mel chaos. V nasledujicim tydnu je necham vyrobit a dalsi tyden distribuce.
Do mailu uvedte zpusob predeani a v pripade posty i adresu kam zaslat.
mail: vasek.zlotorovic(zavinac)email.cz
Diky Vasa.
Do mailu uvedte zpusob predeani a v pripade posty i adresu kam zaslat.
mail: vasek.zlotorovic(zavinac)email.cz
Diky Vasa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
spravna otazka, take jsem to resil s nasledujcim zjistenim:Max-Max píše:Vaso, a jak je to uprostred slunecniho dne? preci jenom, jenom odstraneni ctverecku pouze na piktogram nemusibyt viditelne na slunci, resils nejak i zvyseni svitivosti piktogramu?
- prvni verze na slunci nebyla nic moc (v cervnu), tahle update varianta je vyrazne lepsi a zatim za bezneho dne je to citelne na 100%.
- ono na primem slunci v cervenci nejsou videt ani normalni kontrolky
- pokud bude viditelnost na primem slunci nedostatecna lze pouzit silnejsi zarovky nez 1,2W, 3W to pokreji v pohode lze je sehnat. Pripadneho poskozeni patice se neobavam, drtiva vetsina kontrolek nesviti dlouho. Dalsi varianta je zasazeni LED s vysokou svitivosti. Nejake 12V LED high power jsem objednal na pokusy a cekam az prijdou. Myslim, ze resitelne to je.
Dnes to za bileho dne videl Zahy a shodnotil to jako "v pohode"
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Taze dnes jsem zadal vyrobu. Behem vecera sem dam seznam zajemcu, abych na nekoho nezapomnel. Prosim ty kteri mi poslali "objednavku" pouze do SZ, aby to poslali jeste jednou do mailu. Kdo nebude v mailu nic nedostane
Neplati pro ty se kterymi bezne komunikuji - to si pamatuji.
Neplati pro ty se kterymi bezne komunikuji - to si pamatuji.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
dnes jsem do 21hod v Praze a pak pojedu smer Plzen. Kdokoliv by byl pobliz z mel chut videt kontrolky (nez si je zku..i) nazivo tak jsem ochoten nekam se priblizit.
jsem na tel.: 731555771
Vasa.
jsem na tel.: 731555771
Vasa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: Uprava kontrolek pristrojovky
vypadát to luxusně...Vasa píše:Nevim proc mne to nenapadlo jiz mnohem drive, ale k frontalni akci mne vyprovokovala jedna nedavna nocni mlha...
Vjedu do mlhy, zapnu si predni a zadni mlhovky a pak uz mam jen "vypalene" dva ctverecky na sitnici leveho oka... oranzovy a zeleny. Nechapu kterej nemeckej "chuj", stojici za navrhem kontrolek, to tak mohl zmastit. Vzdy kdyz zapnu zapalovani tak si pripadam jak ve stare Karose a protoze autobusy moc nemusim jal jsem se hledat reseni.
Faze "0" obnasela odstraneni bilych piktogramu na vrchni strane grafickeho pasku, nasledne prekresleni jednotlivych piktogramu a pote vyrezani na plotru. Ponevadz jsem si nebyl 100% jist vysledkem tak jsem tomu venoval jen minimum peclivosti. I presto mne vysledek prijemne prekvapil...
(fotil jsem to narychlo v seru a kontrolky vypadaji ponekud "rozplyzle", ale ve skutecnosti jsou krasne cervene a ostre. Pripravuji fazi "1"...)
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
Takze dnes odpoledne se mam stavit pro polotovary tak mezitim popisu postup a me zkusenosti "Jak na to", postup instalace muze byt rozlicny, ale uvedu muj a pokud budou dve moznosti uvedu obe s "pro" a "proti":
1, demontujeme pristrojovku z vozu (to asi zvladne kazdy, je to 6 sroubku a odpojit 2 konektory)
2, spodni pruhledove pasky vytahneme z boku pristrojovky nejakym spicatym predmetem. Konce pasku maji dirky pro snazsi vytazeni, musi se nepatrne zabrat.
Pruhledovy pasek pro blinkry a dalkova svetla lze vyndat ven pouze po demontazi zadniho panelu pristrojovky (9 sroubku po obvodu)
hint: komu zlobi indikator servisnich intervalu zmerte stav zaloznich baterii v pristrojovce at ji nemusite rozebirat 2x
3, pokud jste uspesni mo by vam na stole zustat toto:
upozornuji, ze se jednotlive pasky mohou nepatrne lisit podle motorizace (tyto jsou z diesla) a roku vyroby (jine schema servisnich intervalu) zadne z tohoto nijak neovlivnuje aplikaci teto upravy (pouze u benzinovych verzi neaplikujete kontrolku zhaveni - zeleny kruh se sipkou)
4, nyni prichazi na radu odstraneni bilych stvajicich piktogramu. Zde se nam nabizeji dve moznosti jejich odstraneni:
a, chemickym roztokem - necim co odstranuje tisk tampon/sitotisku, ale nelepta umelou hmotu (cisty technicky alkohol, urcite druhy redidel apd.). Vyber chemie necham na vas, kazdy ma jine moznosti.
U teto varianty je, ale zapotrebi maximalni peclivosti, protoze pri "drhnuti" piktogramu dochazi k zatekani roztoku na druhou stranu ktera je znacne citliva na rozleptani barevne vrstvy a tim znehodnoceni pasku.
Nicmene i pres tyto prekazky lze piktogramy touto metodou vycistit.
(nepatrna nevyhoda je, ze v miste piktogramu se matny povrch pasku trochu "vylesti" oproti puvodnimu povrchu. Ale jde to v provozu akceptovat)
b, mechanickou cestou - kombinaci jemnych brusnych papiru lze docilit vybrouseni piktogramu, zachovani matne jednolite plochy a zachovani neposkozene zadni barevne prusvitne vrstvy. Nevyhodou muze byt pouze spatne zvolena hrubost brusiva a trochu spinave ruce.
Pokud nemate vice pasku na vyzkouseni, lze zpusob a materialy vyzkouset na napisu VDO na hrane pasku (nema zadny vyznam a neni v provozu videt) Osobne doporucuji mechanicky zpusob.
poznatek: celkem dobre to jde odstranit odlakovacem na nehty
5, takze mame uspesne odstranene puvodni symboly a muzeme prikrocit k priprave na vlastni nalepeni novych symbolu.
Doporucene vybaveni:
- jehla / spendlik
- rezak na koberce (postaci pouze samotny lamaci nuz)
- precizni pinzeta
- nuzky
- VELMI dobre osvetleni pracovniho prostoru
- prenaseci folie (zkusim potrebne mnozstvi pribalit k zasilkam)
1, demontujeme pristrojovku z vozu (to asi zvladne kazdy, je to 6 sroubku a odpojit 2 konektory)
2, spodni pruhledove pasky vytahneme z boku pristrojovky nejakym spicatym predmetem. Konce pasku maji dirky pro snazsi vytazeni, musi se nepatrne zabrat.
Pruhledovy pasek pro blinkry a dalkova svetla lze vyndat ven pouze po demontazi zadniho panelu pristrojovky (9 sroubku po obvodu)
hint: komu zlobi indikator servisnich intervalu zmerte stav zaloznich baterii v pristrojovce at ji nemusite rozebirat 2x
3, pokud jste uspesni mo by vam na stole zustat toto:
upozornuji, ze se jednotlive pasky mohou nepatrne lisit podle motorizace (tyto jsou z diesla) a roku vyroby (jine schema servisnich intervalu) zadne z tohoto nijak neovlivnuje aplikaci teto upravy (pouze u benzinovych verzi neaplikujete kontrolku zhaveni - zeleny kruh se sipkou)
4, nyni prichazi na radu odstraneni bilych stvajicich piktogramu. Zde se nam nabizeji dve moznosti jejich odstraneni:
a, chemickym roztokem - necim co odstranuje tisk tampon/sitotisku, ale nelepta umelou hmotu (cisty technicky alkohol, urcite druhy redidel apd.). Vyber chemie necham na vas, kazdy ma jine moznosti.
U teto varianty je, ale zapotrebi maximalni peclivosti, protoze pri "drhnuti" piktogramu dochazi k zatekani roztoku na druhou stranu ktera je znacne citliva na rozleptani barevne vrstvy a tim znehodnoceni pasku.
Nicmene i pres tyto prekazky lze piktogramy touto metodou vycistit.
(nepatrna nevyhoda je, ze v miste piktogramu se matny povrch pasku trochu "vylesti" oproti puvodnimu povrchu. Ale jde to v provozu akceptovat)
b, mechanickou cestou - kombinaci jemnych brusnych papiru lze docilit vybrouseni piktogramu, zachovani matne jednolite plochy a zachovani neposkozene zadni barevne prusvitne vrstvy. Nevyhodou muze byt pouze spatne zvolena hrubost brusiva a trochu spinave ruce.
Pokud nemate vice pasku na vyzkouseni, lze zpusob a materialy vyzkouset na napisu VDO na hrane pasku (nema zadny vyznam a neni v provozu videt) Osobne doporucuji mechanicky zpusob.
poznatek: celkem dobre to jde odstranit odlakovacem na nehty
5, takze mame uspesne odstranene puvodni symboly a muzeme prikrocit k priprave na vlastni nalepeni novych symbolu.
Doporucene vybaveni:
- jehla / spendlik
- rezak na koberce (postaci pouze samotny lamaci nuz)
- precizni pinzeta
- nuzky
- VELMI dobre osvetleni pracovniho prostoru
- prenaseci folie (zkusim potrebne mnozstvi pribalit k zasilkam)
Naposledy upravil(a) Vasa dne 20. 11. 2008 17:24, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Tak dneska jsem namontoval a zda se ze vysledek stoji za to jenom co jsem nějak nevychytal jsou smerovy ukazatele maji tam bejt jenom ramecky okolo sipky a ja mam videt cely sipky.....aspon to mam originální jinak můžu potvrdit ze to byl hroznej ojeb.....
Tady foto:
EDIT. přidáno foto místo linku
Tady foto:
EDIT. přidáno foto místo linku
Naposledy upravil(a) Daudgen dne 19. 12. 2008 12:07, celkem upraveno 1 x.
BMW 530dAt M-paket - Dailycar
BMW 544iAt - 400m 15,51 - Plný auto lidí a plnej kufr
BMW 320i - Showcar, funcar, oldcar etc.
To jsem sam rad, ze to jde a vysledek se libi...
PS:vsem co mj objednano a nedodano se omlouvam. Mam celkem neplanovany shon a nestiham. Koho potkam osobne, tomu to dam do ruky a ti co cekaji na postu musi jeste bohuzel pockat. Mrzi mne to, ale zatim jinak neumim.
PS:vsem co mj objednano a nedodano se omlouvam. Mam celkem neplanovany shon a nestiham. Koho potkam osobne, tomu to dam do ruky a ti co cekaji na postu musi jeste bohuzel pockat. Mrzi mne to, ale zatim jinak neumim.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
tak se pripojuji jako dalsi spokojenej zakaznik a potvrzuji, ze je to vojeb....Moje doporuceni: nepouzivejte aceton na umyti bílých origo piktogramů - neboť naleptává ten plast.
ale nicim jinym to dolu neslo, vysledek:
ale nicim jinym to dolu neslo, vysledek:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
podsvícení budíků se ztlumovat dá (komu to funguje - me ne!) ale kontrolky sviti prostě pořád stejně...
to Cubrd: podsvícení je dodělávaný PC neonama a vyškubáním oranžových origo plastů z přístrojovky.
to Cubrd: podsvícení je dodělávaný PC neonama a vyškubáním oranžových origo plastů z přístrojovky.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990