Pomoc! naboje E36 do E30

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
BmwDrifter
Příspěvky: 25
Registrován: 15. 02. 2011 21:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od BmwDrifter » 25. 12. 2012 12:44

nazdar chlapy

chcem sa opytat když jste použili ten trn s ložiskem z e36 funguje i to abs???...nebo jak se to dá řešit když ne??díky moc

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 25. 12. 2012 20:47

BmwDrifter píše:nazdar chlapy

chcem sa opytat když jste použili ten trn s ložiskem z e36 funguje i to abs???...nebo jak se to dá řešit když ne??díky moc
Funguje. Jen je potřeba použít E36 čidlo a předělat mu konektor na třícovej.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
BmwDrifter
Příspěvky: 25
Registrován: 15. 02. 2011 21:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od BmwDrifter » 25. 12. 2012 22:20

ondra_m píše:
BmwDrifter píše:nazdar chlapy

chcem sa opytat když jste použili ten trn s ložiskem z e36 funguje i to abs???...nebo jak se to dá řešit když ne??díky moc
Funguje. Jen je potřeba použít E36 čidlo a předělat mu konektor na třícovej.
supr takže žádná spešl úprava vtom není?...stačí prohodit tedy e36 čidlo namísto e30 a přerobit konektor??.....čidlo pasuje v pohode netřeba ho nejak upravovat aby sedlo do otvoru???

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 28. 12. 2012 17:15

Možná jsem tě mírně zmátnul, omlouvám se :-)

Vzadu není třeba dělat nic, prostě použiješ origo E30 čidlo a origo E30 ABS poloosu (takovou kde je ten zubatej kroužek pro ABS)
Vpředu dáš E36 čidlo na té E36 těhlici a dáš tam ten E30 konektor.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
BmwDrifter
Příspěvky: 25
Registrován: 15. 02. 2011 21:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od BmwDrifter » 28. 12. 2012 19:43

ondra_m píše:Možná jsem tě mírně zmátnul, omlouvám se :-)

Vzadu není třeba dělat nic, prostě použiješ origo E30 čidlo a origo E30 ABS poloosu (takovou kde je ten zubatej kroužek pro ABS)
Vpředu dáš E36 čidlo na té E36 těhlici a dáš tam ten E30 konektor.
na aute už mám od výroby abs takže dozadu pujdu dát jenom náboj z e36 323ti a dopředu dám ten trn z e36 na pherson e30 stím že tam dám tedy to e36 čidlo a předelám mu konektor na třickovej :P

e30 power
Příspěvky: 211
Registrován: 12. 08. 2007 16:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e30 power » 13. 01. 2013 22:49

Řešili jste někdo přední kotouče..? Z jakého modelu jsou nejlepší..? Pokud na náboji máme pouze ložisko s nábojem z e36..
e30 325 ic
e30 325 ix
e30 325 i under rekonstruction


www.kov.cz

Eddie.cz
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 01. 2010 13:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od Eddie.cz » 14. 02. 2013 14:21

Prosím vás pánové asi někdo nemá náhodou výkres tý vložky co ? Dost by mi to pomohlo .
Prosím prosím smutně koukám .
Některým lidem stačí auto .. jiní potřebuju BMW ..
Přesně to je muj názor.
Obrázek

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 14. 02. 2013 16:12

Ahoj, koukni do klubovek na moje auto, někde to tam Boost vkládal.

Eddie.cz
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 01. 2010 13:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od Eddie.cz » 15. 02. 2013 15:26

Paráda děkuji moc a ještě se zeptám z jakého matrošu to mám vytvořit ?
Některým lidem stačí auto .. jiní potřebuju BMW ..
Přesně to je muj názor.
Obrázek

Eddie.cz
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 01. 2010 13:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od Eddie.cz » 15. 02. 2013 15:34

No já mám celý e36 těhlice i s tlumiče doma tak proto jsem se ptal dobře pecka děkuji :)
Když řikáte že tato kombinace funguje tak to taky zkusím :wink:
Některým lidem stačí auto .. jiní potřebuju BMW ..
Přesně to je muj názor.
Obrázek

poky666
Příspěvky: 352
Registrován: 02. 06. 2013 02:05
Bydliště: jenštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poky666 » 16. 07. 2013 13:30

Já jsem to udělal vepředu takhle:

Původní náboj e32/e34/e36:(na obrázku z e32)




uřezaný a usoustružený náboj z e34,včetně vnitřního závitu ,který je shodný s vnějším origo e30(dík honzíku):



]





vlevo e36 a vpravo e30






Tady částečně zašroubovaný:





Tady už dotaženo a potom příjde zavaření proti povolení:






Tady i s nábojem z e36







Tady i s kotoučem:


_________________
e30 335i turbo, 6-speed

Naposledy upravil Pinki dne 10. 02. 2012 13:07, celkově upraveno 1 krát



kolik by jsis rekl za vyrobu toho adapteru? bral bych ho!
bmw e30 V8 4,0L po smrti :(
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 17. 07. 2013 06:28

Zavez to nějakému soustružníkovi, ten Ti to udělá.

poky666
Příspěvky: 352
Registrován: 02. 06. 2013 02:05
Bydliště: jenštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poky666 » 17. 07. 2013 07:08

ok,a ten trn je z cele te naby z e36 jo?
bmw e30 V8 4,0L po smrti :(
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647

tomas86
Příspěvky: 60
Registrován: 19. 06. 2009 09:42

Příspěvek od tomas86 » 20. 07. 2013 13:52

Pinki píše:
Hanis píše:Pinky fakt dobrej nápad. Mám jen pár otázek Bude fungovat ABS? Průměr ozubení pro snímač i počet zoubků má E36 stejný jako tříca jen je ten náboj o pár mm ven tak jestli to nevadí? Další věc jak máš zajištěnej ten nátrubek proti povolení, je mi jasný že se to dá utáhnot celkem dost, ale i tak bych se asi možná trochu bál. Krycí plech zezadu na kotouč řešíš? No a poslední jak moc se znění ET zadní nápravy k přední?
No, s tím ABS nevím.NAkonec jsem musel udělat ještě 5mm podložku pod ten našroubovaný náboj,protože čep řízení byl uplně nalepený na kotouči.Krycí plech jsem tam dal z e36 a převrtal v něm dírky na šrouby.
P.Kryt toho ložiska tam jde dát,na těch fotkách to je poskládané jenom narychlo.No a nakonec jsem ten náboj z e36 obvařil celý k tomu původnímu.
Jo to ET jsem neměřil,ale jak to budu mít dole ,tak to proměřím přesně.Ale myslím že to bylo něco okolo 15 mm víc proti e30.
potreboval by som to vediet presne o kolko sa meni to ET. mozes mi to pozriet prosim ta, dakujem

poky666
Příspěvky: 352
Registrován: 02. 06. 2013 02:05
Bydliště: jenštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poky666 » 20. 07. 2013 13:53

procti to tady,mam pocit ze tu nekdo psal ze to meril a ze to mnelo 13mm na vic.
bmw e30 V8 4,0L po smrti :(
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 20. 07. 2013 16:06

To se nedá říct o kolik. Záleží na každém jak moc přiblíží kotouč k čepu řízení...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
tomagee
Příspěvky: 4
Registrován: 08. 10. 2011 19:10

Příspěvek od tomagee » 24. 10. 2013 12:17

daju sa vyberat a vysustruzit redukcie naboja. Loziska su uplne odlisne a odlisnymi priemermi. Ale dam vam vnuknutie reisenia, ktore viem a mam odskusane ze funguje. Trn naboja e30 sa rozerovo zmesti do trna naboja e32,e34,e36, lebo su rovnake.

martinjuras
Příspěvky: 151
Registrován: 01. 02. 2010 16:12
Bydliště: Břidličná

5x120

Příspěvek od martinjuras » 24. 10. 2013 18:45

Já jsem to vyřešil úplně jinak.
Zadek jsem použil z compakta e36
Předek těhlice + tlumiče e36 + zakázkově vyrobená ramena.Kolo mám krásně uprostřed podběhu nikde nic neškrtá všechno je funkční.

:-) jen pro info :-)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Re: 5x120

Příspěvek od BOOST » 24. 10. 2013 19:28

martinjuras píše:Já jsem to vyřešil úplně jinak.
Zadek jsem použil z compakta e36
Předek těhlice + tlumiče e36 + zakázkově vyrobená ramena.Kolo mám krásně uprostřed podběhu nikde nic neškrtá všechno je funkční.

:-) jen pro info :-)
Info dobrý, ale mohl by jsi uvést, kde jsi si ta ramena nechával dělat, kolik to stálo atd. Pokud to teda ovšem není statní tajemství, jako většina nesériových věcí, co někdo v ČR vymyslí. :)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

martinjuras
Příspěvky: 151
Registrován: 01. 02. 2010 16:12
Bydliště: Břidličná

ramena

Příspěvek od martinjuras » 24. 10. 2013 19:39

Není to tajemství :-)

Vzali se origo ramena,namalovali se v nějakem programu.Přeměřil jsem si okolik kolo potřebuju posunout ,,dopředu,, v programu se změnil uhel ramena.Ramena jsou ze super duralu jsou o 1kg lehčí na každem rameni.Pro závodní učeli lze rameno ještě odlehčit.Ramena jsou vyřezána vodním paprskem.

Omlouvám se za kvalitu fotografie.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Odpovědět