Pomoc! naboje E36 do E30
- Jiricek325i
- Příspěvky: 234
- Registrován: 05. 09. 2007 20:15
- Bydliště: Kolín
Náboj
Mno takže nějaký číslo?
- Jiricek325i
- Příspěvky: 234
- Registrován: 05. 09. 2007 20:15
- Bydliště: Kolín
Brzdy
Ta nabídka je nějak časově omezena, nebo se kdyžtak v budoucnu mužu obrátit, když nebude v mém okolí nikdo šikovnej?
za tepla nasezeno na trn přední těhlice
Kdyz to je nasazeno na trn a zajisteno pak jen matkou nebude to nejak haprovat?
Kdyz to je nasazeno na trn a zajisteno pak jen matkou nebude to nejak haprovat?
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Proč myslíš, že by mělo něco haprovat. Pokud je to vyrobené ve správných tolerancích a nalisované za tepla a potom zajištěné maticí, nevidím v tom žádný problém. Na tom pouzdře je nasazené ložisko, na kterém se otáčí náboj. Pochybuju, že by někdy mělo to pouzdro důvod se protočit na tom trnu.VendaHK píše:za tepla nasezeno na trn přední těhlice
Kdyz to je nasazeno na trn a zajisteno pak jen matkou nebude to nejak haprovat?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
a kdyz bude potrebovat vymenit lozisko jen se ptam nestourám v tom.
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Tak ho normálně vyměníš, ložisko je nasunutý na tom pouzdře a to ložisko se na to pouzdro nijak brutálně nelisuje, aby si to potom stáhnul i s ním. Rozhodně je menší tolerance mezi vnitřním rozměrem pouzdra a trnem, než mezi vnitřním rozměrem ložiska a vnějším rozměrem pouzdra. A v náboji je pouzdro zajištěný pojistným kroužkem, takže z náboje ho taky bez problému vyndáš.VendaHK píše:a kdyz bude potrebovat vymenit lozisko jen se ptam nestourám v tom.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak už psal Boost vložka má vnitřní rozměr s přesahem a vnější s vůlí stejnou jako původní trn. V praxi to znamená, že ložisko jde relativně snadno sundat (bez použití stahováků) stejně jako to původní, vložka zůstává na trnu. Výměna ložiska v náboji je jako každá jiná výměna ložiska třeba na zadním kole lze použít stahovák nebo lis. Závlačka je jen pojistka kdyby něco, ložisko drží přesah náboje a nesmí se hnout ani vo fous.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Jiricek325i
- Příspěvky: 234
- Registrován: 05. 09. 2007 20:15
- Bydliště: Kolín
naboje
Taky bych do toho šel, ale jen se bojim co to vydrží, přeci jen ty ložiska origo jsou trošku mohutnější, ne? Ale nechám si rád poradit, jsem v tomhle směru rádiovka.
Oil a inspection reset na počkání.
Kolín a okolí, občas Praha, Pardubice, Chrudim.
150,- za kus
r.v. 1982 - 2001
Stačí se ozvat
Kolín a okolí, občas Praha, Pardubice, Chrudim.
150,- za kus
r.v. 1982 - 2001
Stačí se ozvat
- Jiricek325i
- Příspěvky: 234
- Registrován: 05. 09. 2007 20:15
- Bydliště: Kolín
A Tobě to zatím funguje dobře?Hanis
Zaslal: 14. 06. 2009 20:37 Předmět:
Fx napsal:
Můžu se zeptat, v rámci kterých tolerančních polí jsi to řešil? H7/k6, nebo jiné, méně standardní (k6 beru jako standard u SKF)
Řešil co? Tolerančních polích je tam trochu více. Každopádně přeji příjemnou zábavu ve vývoji.
Oil a inspection reset na počkání.
Kolín a okolí, občas Praha, Pardubice, Chrudim.
150,- za kus
r.v. 1982 - 2001
Stačí se ozvat
Kolín a okolí, občas Praha, Pardubice, Chrudim.
150,- za kus
r.v. 1982 - 2001
Stačí se ozvat
- kopecek.e30
- Příspěvky: 646
- Registrován: 17. 02. 2010 17:09
- Bydliště: Mělník
já to řešil takhle:
zadek - klasicky ramena z compakta
sorry za kvalitu fotek ale neumim to zmenšit:-(
a předek - pherson s nábojem jsem použil z e36 coupé, siláče ramen sem nechal centrický a ranema (e30) se na prasáka nahřála autogenem o ohla na potřebný úhel aby kolo vyšlo krásně na střed...jedinej problém co byl, tak po nahřátí ramena se vypálil kulový čep ale ten se pak přelisuje za nový
nakonec jsem to posadil na stavitelnej podvozek a doplnil žlutým strongflexem
tady už finále na kolech
zatim všechno O.K. jenom na zadek musim dát nižší pružiny...je to nahrbený jak koza
zadek - klasicky ramena z compakta
sorry za kvalitu fotek ale neumim to zmenšit:-(
a předek - pherson s nábojem jsem použil z e36 coupé, siláče ramen sem nechal centrický a ranema (e30) se na prasáka nahřála autogenem o ohla na potřebný úhel aby kolo vyšlo krásně na střed...jedinej problém co byl, tak po nahřátí ramena se vypálil kulový čep ale ten se pak přelisuje za nový
nakonec jsem to posadil na stavitelnej podvozek a doplnil žlutým strongflexem
tady už finále na kolech
zatim všechno O.K. jenom na zadek musim dát nižší pružiny...je to nahrbený jak koza