Pomoc! naboje E36 do E30
- BmwDrifter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15. 02. 2011 21:23
- Bydliště: Slovensko
- BmwDrifter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15. 02. 2011 21:23
- Bydliště: Slovensko
supr takže žádná spešl úprava vtom není?...stačí prohodit tedy e36 čidlo namísto e30 a přerobit konektor??.....čidlo pasuje v pohode netřeba ho nejak upravovat aby sedlo do otvoru???ondra_m píše:Funguje. Jen je potřeba použít E36 čidlo a předělat mu konektor na třícovej.BmwDrifter píše:nazdar chlapy
chcem sa opytat když jste použili ten trn s ložiskem z e36 funguje i to abs???...nebo jak se to dá řešit když ne??díky moc
- BmwDrifter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15. 02. 2011 21:23
- Bydliště: Slovensko
na aute už mám od výroby abs takže dozadu pujdu dát jenom náboj z e36 323ti a dopředu dám ten trn z e36 na pherson e30 stím že tam dám tedy to e36 čidlo a předelám mu konektor na třickovejondra_m píše:Možná jsem tě mírně zmátnul, omlouvám se
Vzadu není třeba dělat nic, prostě použiješ origo E30 čidlo a origo E30 ABS poloosu (takovou kde je ten zubatej kroužek pro ABS)
Vpředu dáš E36 čidlo na té E36 těhlici a dáš tam ten E30 konektor.
Já jsem to udělal vepředu takhle:
Původní náboj e32/e34/e36:(na obrázku z e32)
uřezaný a usoustružený náboj z e34,včetně vnitřního závitu ,který je shodný s vnějším origo e30(dík honzíku):
]
vlevo e36 a vpravo e30
Tady částečně zašroubovaný:
Tady už dotaženo a potom příjde zavaření proti povolení:
Tady i s nábojem z e36
Tady i s kotoučem:
_________________
e30 335i turbo, 6-speed
Naposledy upravil Pinki dne 10. 02. 2012 13:07, celkově upraveno 1 krát
kolik by jsis rekl za vyrobu toho adapteru? bral bych ho!
Původní náboj e32/e34/e36:(na obrázku z e32)
uřezaný a usoustružený náboj z e34,včetně vnitřního závitu ,který je shodný s vnějším origo e30(dík honzíku):
]
vlevo e36 a vpravo e30
Tady částečně zašroubovaný:
Tady už dotaženo a potom příjde zavaření proti povolení:
Tady i s nábojem z e36
Tady i s kotoučem:
_________________
e30 335i turbo, 6-speed
Naposledy upravil Pinki dne 10. 02. 2012 13:07, celkově upraveno 1 krát
kolik by jsis rekl za vyrobu toho adapteru? bral bych ho!
bmw e30 V8 4,0L po smrti
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647
potreboval by som to vediet presne o kolko sa meni to ET. mozes mi to pozriet prosim ta, dakujemPinki píše:No, s tím ABS nevím.NAkonec jsem musel udělat ještě 5mm podložku pod ten našroubovaný náboj,protože čep řízení byl uplně nalepený na kotouči.Krycí plech jsem tam dal z e36 a převrtal v něm dírky na šrouby.Hanis píše:Pinky fakt dobrej nápad. Mám jen pár otázek Bude fungovat ABS? Průměr ozubení pro snímač i počet zoubků má E36 stejný jako tříca jen je ten náboj o pár mm ven tak jestli to nevadí? Další věc jak máš zajištěnej ten nátrubek proti povolení, je mi jasný že se to dá utáhnot celkem dost, ale i tak bych se asi možná trochu bál. Krycí plech zezadu na kotouč řešíš? No a poslední jak moc se znění ET zadní nápravy k přední?
P.Kryt toho ložiska tam jde dát,na těch fotkách to je poskládané jenom narychlo.No a nakonec jsem ten náboj z e36 obvařil celý k tomu původnímu.
Jo to ET jsem neměřil,ale jak to budu mít dole ,tak to proměřím přesně.Ale myslím že to bylo něco okolo 15 mm víc proti e30.
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: 01. 02. 2010 16:12
- Bydliště: Břidličná
5x120
Já jsem to vyřešil úplně jinak.
Zadek jsem použil z compakta e36
Předek těhlice + tlumiče e36 + zakázkově vyrobená ramena.Kolo mám krásně uprostřed podběhu nikde nic neškrtá všechno je funkční.
jen pro info
Zadek jsem použil z compakta e36
Předek těhlice + tlumiče e36 + zakázkově vyrobená ramena.Kolo mám krásně uprostřed podběhu nikde nic neškrtá všechno je funkční.
jen pro info
Re: 5x120
Info dobrý, ale mohl by jsi uvést, kde jsi si ta ramena nechával dělat, kolik to stálo atd. Pokud to teda ovšem není statní tajemství, jako většina nesériových věcí, co někdo v ČR vymyslí.martinjuras píše:Já jsem to vyřešil úplně jinak.
Zadek jsem použil z compakta e36
Předek těhlice + tlumiče e36 + zakázkově vyrobená ramena.Kolo mám krásně uprostřed podběhu nikde nic neškrtá všechno je funkční.
jen pro info
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: 01. 02. 2010 16:12
- Bydliště: Břidličná
ramena
Není to tajemství
Vzali se origo ramena,namalovali se v nějakem programu.Přeměřil jsem si okolik kolo potřebuju posunout ,,dopředu,, v programu se změnil uhel ramena.Ramena jsou ze super duralu jsou o 1kg lehčí na každem rameni.Pro závodní učeli lze rameno ještě odlehčit.Ramena jsou vyřezána vodním paprskem.
Omlouvám se za kvalitu fotografie.
Uploaded with ImageShack.us
Vzali se origo ramena,namalovali se v nějakem programu.Přeměřil jsem si okolik kolo potřebuju posunout ,,dopředu,, v programu se změnil uhel ramena.Ramena jsou ze super duralu jsou o 1kg lehčí na každem rameni.Pro závodní učeli lze rameno ještě odlehčit.Ramena jsou vyřezána vodním paprskem.
Omlouvám se za kvalitu fotografie.
Uploaded with ImageShack.us