Chvalda 318iS píše:Dál dost dobře nefunguje jenom přehodit samosvornou jednotku do jinýho obalu s tím, že z toho shodíš kolo a necháš hrušku v obalu, jak jsi psal... - vždy to hučí, pokud nevymezíš vůli... Minimálně, ale hučí, těch 0,00 něco mm nevychytáš, protože žádná klec není osoustružená jako ta první... Ale funguje to, to jo...
Myslel jsem si, že ložiska, které jsou na tu klec nalisované už toto nějakým způsobem "vymezí" nebo tak. Nicméně asi myslíš opracování na dosedací ploše toho talířového kola, co? Nebo co konkrétně? Tam zase tak velká vůle snad nebude, ne? Myslím si, že zase tak zásadní vliv to na hučení mít nebude, ne? Svým způsobem vše zůstane na svém původním místě[/quote]
Jo, to vymezí, ale ty tohle celý šoupneš do jinýho obalu, musíš na ty ložiška nastrčit protikusy s guferama a utáhnout... A mezi protikusama a obalem diffu je ta vymezovací podložka. Ta dosedací plocha talířového kola je další věc. Tam jsou prostě setiny/tisíciny milimetru, který ti z toho ve finále udělaj hučivej diff. Jako velká vůle tam není, můžeš se do té vůle trefit, ale existuje mooc velká pravděpodobnost, že se netrefíš... Když je to moc v záběru, tak to sviští, když je to málo, tak je to karosa hadr
Mám takovej pokus v autě, trochu to hučí, ale svoří to a to je hlavní - už to drží takových 6000km a zatím se ty hluky nehejbou a je to snesitelný