samosvor
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 04. 05. 2007 13:55
samosvor
Nemáte náhodou někdo zkušenost jestli se dá použít koš s lamelami z diferu z tds do malého diferu na e30? Díky za odpověď.
Re: samosvor
nejde to,jen do velkeho z e30Lukas Ondrak píše:Nemáte náhodou někdo zkušenost jestli se dá použít koš s lamelami z diferu z tds do malého diferu na e30? Díky za odpověď.
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
a kdyz jsme u toho nejde pouzit celej dif z E34 do E30 samosvornej??
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 04. 05. 2007 13:55
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 04. 05. 2007 13:55
[quote="jiřina"][quote="Lukas Ondrak"][quote="M40TURBO"]a co ten savka lukino nedovolal ses? A motor už tam máš nabulenej?[/quote]
Dovolal, ale bohužel nemá díly, tak že musím shánět koš a lamelami do malého difu na e30, zkus se poptat na bmwklubu, zkoušel jsem se tam příhlás, ale nějak se mi to nepodařilo. Příští týden chci dát auto do laku a pak o víkendu dát motor., tak se chystej.[/quote]dnes jedu pro 3 ks samosvoru na e30,spocitam prevody,zjistim stav a dam vedet[/quote]
ok, zatím díky.
Dovolal, ale bohužel nemá díly, tak že musím shánět koš a lamelami do malého difu na e30, zkus se poptat na bmwklubu, zkoušel jsem se tam příhlás, ale nějak se mi to nepodařilo. Příští týden chci dát auto do laku a pak o víkendu dát motor., tak se chystej.[/quote]dnes jedu pro 3 ks samosvoru na e30,spocitam prevody,zjistim stav a dam vedet[/quote]
ok, zatím díky.
ok, zatím díky.[/quote]tak opet 1ks 3.91visko 4x4,1ks maly 3.25 S,s celoplosnou zavernou deskou a 2 ks -4.15 a 4,27 bez svoru
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
svory
tak maly samosvor je stejny na 02,e21,e30(maly) (svornosti od bmw 21,24,40,75%),/stredni na e30-velky(i m3),e24(od r.81),e28,e34,e36(i m3)(svornost 24,25%)/velky e23,e24(od r.85),e28(3.5),e31,e32,e34-vetsi obsahy(svornost 24%),e36 maly samostatny,e9 a e12,e24(do81) take samostatny,novejsi modely poresim,jeste jsou mezi stejnyma velikostma ruzne drobne rozdily,podle toho muzete schanet,dale mohu sehnat snekove diferencialy ktere jdou vestavet do vasich nesamosvoru,jsou nove a nejnizsi cena je nyni 16500,-+postovne,dodani cca 14 dni,funguji stale na 100% a jejich svornost klesa podle velikosti rozdilu otacek kol,takze cim vetsi zatacka,tim nizssi svornost,firma neudava zivotnost,jen parametry vykonu,vyssi vykon=i vetsi cena.take resim vyrobu kosu+cenu tak aby sli priradit k nesamosvorum,rozdil je totiz v et kose tj.tloustce talire,je to dosti narocny a presny dil.Stany píše:A co velký difer z e34 nebo e32 do velkého diferu e30ky![]()
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
Pokud to dobře chápu, tak jsou k mání 4ks samosvoru s převodovým poměrem 4.1 v malém obalu na E30, jaká by byla cena? Díky.jiřina píše:tak opet 1ks 3.91visko 4x4,1ks maly 3.25 S,s celoplosnou zavernou deskou a 2 ks -4.15 a 4,27 bez svoru
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

svory jsou jen 2ks a to 3.91V a 3.25S,ty dva -4,15 a 4,27 svor nemajiBOOST píše:Pokud to dobře chápu, tak jsou k mání 4ks samosvoru s převodovým poměrem 4.1 v malém obalu na E30, jaká by byla cena? Díky.jiřina píše:tak opet 1ks 3.91visko 4x4,1ks maly 3.25 S,s celoplosnou zavernou deskou a 2 ks -4.15 a 4,27 bez svoru
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
Co jsem se tady na foru v různých tématech dočetl, tak jsem si z toho udělal takovýto můj vlastní závěr:
Pokud budeš přehazovat jenom vyloženě samosvorný koš do jiného diffu s jiným poměrem, tzn. hruška zůstane v původním obalu v jakém byla, tak by neměl být problém, stačí jenom přehodit planetové kolo na koš samosvoru a je to.
problém by nastal v té chvíli, kdy bys přehazoval hrušku do jiného obalu. Je tam jeden velice zásadní problém a to vymezení vůle hrušky vůči planetovému kolu. Pokud bude vymezená špatně, tak hrozí časem odkouření diffu (přinejmenším začne hučet). Další věc, která se nedoporučuje je ta, přehazovat pouze hrušku nebo pouze planetové kolo. Tyto dvě věci jsou údajně už spolu zajeté a pokud se vymění jenom jedna z nich a další se dá z jiného kusu, opět hrozí nějaký problém.
Myslím že Boost sem nedávno dával odkaz na rozebrání a funkční složenáí diferáku a je k tomu zapotřebí nějaká značící pasta nebo co, která se nanese na zuby planetového kola a podle míst dotyku hrušky a planetového kola se vymezí vůle na hrušce. Kdysi dávno tu byli i docela obsáhlé dokumentace o tomto vymezování vůle, ale ty jsem nějak dopodrobna nezkoumal, poněvadž se mi z těch čísel dělalo hodně špatně
Do té doby jsem si taky myslel, že na tom nic neni, že se jenom vymění kus za kus a je jedno jaké tam bude planetové kolo, hruška atd. Opak je ale pravdou a já jsem si z toho takovéto pravidlo udělal.
Jestli mi to někdo zainteresovaný v této problematice potvrdí, tak budu rád. Nemám to na 100% ověřené, jenom jsem si shrnul tyto zásadní věci ze všech topiců, co se tu řešily.
Pokud budeš přehazovat jenom vyloženě samosvorný koš do jiného diffu s jiným poměrem, tzn. hruška zůstane v původním obalu v jakém byla, tak by neměl být problém, stačí jenom přehodit planetové kolo na koš samosvoru a je to.
problém by nastal v té chvíli, kdy bys přehazoval hrušku do jiného obalu. Je tam jeden velice zásadní problém a to vymezení vůle hrušky vůči planetovému kolu. Pokud bude vymezená špatně, tak hrozí časem odkouření diffu (přinejmenším začne hučet). Další věc, která se nedoporučuje je ta, přehazovat pouze hrušku nebo pouze planetové kolo. Tyto dvě věci jsou údajně už spolu zajeté a pokud se vymění jenom jedna z nich a další se dá z jiného kusu, opět hrozí nějaký problém.
Myslím že Boost sem nedávno dával odkaz na rozebrání a funkční složenáí diferáku a je k tomu zapotřebí nějaká značící pasta nebo co, která se nanese na zuby planetového kola a podle míst dotyku hrušky a planetového kola se vymezí vůle na hrušce. Kdysi dávno tu byli i docela obsáhlé dokumentace o tomto vymezování vůle, ale ty jsem nějak dopodrobna nezkoumal, poněvadž se mi z těch čísel dělalo hodně špatně

Jestli mi to někdo zainteresovaný v této problematice potvrdí, tak budu rád. Nemám to na 100% ověřené, jenom jsem si shrnul tyto zásadní věci ze všech topiců, co se tu řešily.
No smoke, no fun...


- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Jen bych dodal že v Tvém případě bude nejspíš problém, protože ten dlouhý diferenciál bude velký obal a ten krátký bude malý obal.
Jinak přehození jen vložky není složití. Schodíš zadní víko, vytáhneš unašeče poloos, vyndáš vložku, musíš z ní sundat ukazatel tachometru (celkem dobře to šlo po náhřátí), povolíš kolo a lehce sťukneš přes šrouby dolů.
Nejsem si jist, ale možná že 4.1 velký obal se nachází na 5er.
Jinak přehození jen vložky není složití. Schodíš zadní víko, vytáhneš unašeče poloos, vyndáš vložku, musíš z ní sundat ukazatel tachometru (celkem dobře to šlo po náhřátí), povolíš kolo a lehce sťukneš přes šrouby dolů.
Nejsem si jist, ale možná že 4.1 velký obal se nachází na 5er.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Pastorek a talířové kolo jsou vždy spárované. Dávat pastorek s určitým počtem a jistým tvarem zubů na talířové kolo s jiným počtem a tvarem zubů než je původní spárované, je úplnej nesmysl. Nějaký vymezení zubové vůle, jak píšeš dál, to vůbec nevyřeší.Míšánek píše:problém by nastal v té chvíli, kdy bys přehazoval hrušku do jiného obalu. Je tam jeden velice zásadní problém a to vymezení vůle hrušky vůči planetovému kolu. .
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Dál dost dobře nefunguje jenom přehodit samosvornou jednotku do jinýho obalu s tím, že z toho shodíš kolo a necháš hrušku v obalu, jak jsi psal... - vždy to hučí, pokud nevymezíš vůli... Minimálně, ale hučí, těch 0,00 něco mm nevychytáš, protože žádná klec není osoustružená jako ta první... Ale funguje to, to jo...