Zadni kotoucové brzdy??

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 05. 2012 17:03

honzabiker1 píše:Ten by mel byt podle etk stejny od 316i az po M3.. Regulator tlaku a rozdelovac brzdneho ucinku to same..
Není .

19,05 / 20,64

22,20 / 17,46

20,64 / 20,64

---
Dělení chrom/plast s tím nemá co dělat.

.

Uživatelský avatar
honzabiker1
člen E30.cz
Příspěvky: 254
Registrován: 08. 02. 2010 14:05
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzabiker1 » 26. 05. 2012 18:03

A ktery bych mel tedy pouzit? Mam 320i, sedan, rok 89. Hlavni brzdovy valec bych mel mit tedy 22,2/17,46. U stejne 325i (ktera by mela mit zadni kotouce vzdy) je jedna z moznosti take 22,2/17,46 (vsechno odpovida - bez ABS, s katem, rok taky sedi..
E30 320i Saloon 89' Diamantschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz

Uživatelský avatar
bourys
Příspěvky: 110
Registrován: 27. 11. 2005 19:17
Bydliště: Praha 8

Zadní brzdy

Příspěvek od bourys » 26. 05. 2012 19:41

Pořádně si zrepasuj brzdiče, nebo kup nové (dnes už stojí skoro hovno).
Dej novou kapalinu a kvalitní obložení s kotouči (nejlépe prostě origo).

Pak nebudeš mít ani se sériovým posilovačem problém. (Já ho aspoň nikdy neměl)
A nezáleží na tom jestli budeš mít na zadku bubny nebo kotouče, buben funguje "dříve" a kotouč teplotně déle.

Samozřejmě se dá použít posilovač z pola, clia, 735... Dle mého názoru to není potřeba.

Uživatelský avatar
honzabiker1
člen E30.cz
Příspěvky: 254
Registrován: 08. 02. 2010 14:05
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzabiker1 » 26. 05. 2012 21:28

Podle toho, co psal Max-Max jsem myslel, ze naopak po nandani kotoucu misto bubnovych brzd zadek brzdi moc (pri brzdeni se presune vaha na predni kola a zadni by pak sly do smyku - spravne by meli zacit blokovat vsechny kola cca stejne, pokud jsou na stejnem povrchu)..

Posilovac by brzdny ucinek ovlivnit nemel - zmena je jenom v tom, jestli je potreba pro stejne brzdeni na pedal vyvinou mensi, nebo vetsi silu, pak to muze pusobit, jako kdyz auto s ucinejsim posilovacem brzdi lip..
E30 320i Saloon 89' Diamantschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz

Odpovědět