Rozdíl v deskách Ferodo a Ate
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18. 11. 2006 11:08
Jenom jeste k tematu:Na 330Ci jsem dal ATE Powerdisc a ATE desky.Pri brzdeni z 220km/h (asi 5x za celou dobu) tak Ty drazky vytvarej nechutny zvuky jako kdyby sel kov na kov a nijak zazracne nebrzdej!Jo a mimochodem uz se mi po 10tis zvlnil predek takze uz je nikdy nechci.I v Kelly mi plno lidi rikalo kolik je na ne ted reklamaci!Takze priste Brembo/Textar nebo origo!
Hele já ještě čakám na nerez potrubí pod auto snad tento týden ale má je segra na autě - fiesta, potom kamarád na opel vectra 2,0 8v, a další kámoš na oktávce 1,9tdi 66Kw - 81kw a zatím všichni tvrdí že to brzdí dobře ale je pravda že brzdy jakoby dřou ty kotouče ale jen co se týče zvuku a ne poškození desek nebo kotoučů takový zvuk železo o železo ale přitom jsou kotouče ok a desky taky - já nevím já ještě čekám. zatím ani plus ani mínus neříkám ale fest to zkrytizuju pokud budou na hovno to se nebojte - zjistím novinky a napíšu.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
pro vaší niformaci ate kotouče že se skroudili a nebrzdí atd že jsou lepší brembo
atd tak to asi težko protože brembo nemá žadnou svou slejvarnu na kotouče
slejvá se to v jedné a to je EURAC jsou to tři fabriky každá sidlí jinde jedna anglie tam se specializují na chlazené další někde v německu a česká tím chci říct že brembo ate a spoustu dalších sportovních značek jsou naprosto stejné vyrobky je to z jednoho těsta jediný rozdíl je opracovaní draškování vrtání atd a to nemá vliv na pokroucení je tím že se dostatečně nechladí a to ovlivňuje kola podběh atd další jsou destičky ty jsou priorita čislo 2 proč o tom vým pracuji v té slejvarne jako mechanik
atd tak to asi težko protože brembo nemá žadnou svou slejvarnu na kotouče
slejvá se to v jedné a to je EURAC jsou to tři fabriky každá sidlí jinde jedna anglie tam se specializují na chlazené další někde v německu a česká tím chci říct že brembo ate a spoustu dalších sportovních značek jsou naprosto stejné vyrobky je to z jednoho těsta jediný rozdíl je opracovaní draškování vrtání atd a to nemá vliv na pokroucení je tím že se dostatečně nechladí a to ovlivňuje kola podběh atd další jsou destičky ty jsou priorita čislo 2 proč o tom vým pracuji v té slejvarne jako mechanik
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
joo pozor s destičkama je to same ale když jsou sportovní tak tam je jiná příměs která lepe přilehne je to jako když si kopíš levné brzdové špaličky na kolo ktere jsou z tvrdé gumi a nepřilehnou nezakousnou se a nebo když si připlatíš a rozdíl je nesrovnatelný hlavně když se celí brzdový sistem u auta zahřeje tak teprve poznaš na co jsou sportovní brzdy třeba obič se z 200km/h-0km/h zabrzdíš takle tak 5x potom proste jako když si stratil brzdy a není to kec ale opravdu oskoušená věc měl sem bouračku ve 140km/h kotouče se mi namahou rosvítily jak žarovka a nedabrdil sem ani nahodou
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
No tak já můžu teď už oficiálně poreferovat co a jak.
Takže brzdy - nové kotouče přední ATE Powerdisk + desky Ferodo Premier, zadní kotouče origo a desky Ferodo Premier
Vozidlo - BMW E30 Kabrio - motor M30 3,5i - takže na brzdy dost hustý tlak!
Moje poznatky a hodnocení:
Při prvním zabrždění ráno kdy jsou desky a kotouče studené je to normální smrt- auto nebrzdí vůbec a chová se jako by nefungoval posilovač - je to problém s tím že jsou desky studené!
Při provozní teplotě v normálních hodnotách a s normální jízdou mezi 50-100km/h se desky chovají dobře - nijak extra nehučí ani nevydávají nějaké nepříjemné zvuky - druhé a třetí sešlápnutí brzdového pedálu je pořád dost silné a nezdá se že by extra polevily.
Při hodně rychlé jízdě a častém brždění a dobrždování na křižovatkách, myšky mezi auty a ježdění po nějakých pěkných okrskách naplno v zatáčkách není problém zadní kotouče uplně rozsvítit - desky to dávají celkem v klidu ale zadní kotouče okamžitě umřely. Předky se jemně zkroutily až při opakovaném brždění z rychlosti cca 200km na 80 a znovu - tak tady je to ale jasný problém jelikož jsem jim dal fakt zabrat.
ATE se zdají v pohodě jsou ale měkké a desky jim jsou schopny nadělat jemné drážky.
Ferodo funguje v celku dobře ale pozor na studené desky - nebrzdí.
Ale také jsem dával na Oplel Vectra B sadu brzd a recenze:
Kotouče Brembo MAX - černé vzduchem chlazené
Zadní kotouče Brembo - klasika
Desky - TEXTAR
majitel je nadmíru spokojený, prutké brždění je prý skvělé, desky se chovají velice dobře a auto brzdí maximálně dobře. Kotouče jsou drážkované s příměsí uhlíku a tak jsou stále černé i třecí plochy. Vypadá to fakt hustě. Desky nepískají, chovají se klidně a skvěle brzdí.
Takže ano potvrzuji že kotouče brembo a desky Textar jsou rozumnou volbou a mou další volbou bude tato kombinace.
Takže brzdy - nové kotouče přední ATE Powerdisk + desky Ferodo Premier, zadní kotouče origo a desky Ferodo Premier
Vozidlo - BMW E30 Kabrio - motor M30 3,5i - takže na brzdy dost hustý tlak!
Moje poznatky a hodnocení:
Při prvním zabrždění ráno kdy jsou desky a kotouče studené je to normální smrt- auto nebrzdí vůbec a chová se jako by nefungoval posilovač - je to problém s tím že jsou desky studené!
Při provozní teplotě v normálních hodnotách a s normální jízdou mezi 50-100km/h se desky chovají dobře - nijak extra nehučí ani nevydávají nějaké nepříjemné zvuky - druhé a třetí sešlápnutí brzdového pedálu je pořád dost silné a nezdá se že by extra polevily.
Při hodně rychlé jízdě a častém brždění a dobrždování na křižovatkách, myšky mezi auty a ježdění po nějakých pěkných okrskách naplno v zatáčkách není problém zadní kotouče uplně rozsvítit - desky to dávají celkem v klidu ale zadní kotouče okamžitě umřely. Předky se jemně zkroutily až při opakovaném brždění z rychlosti cca 200km na 80 a znovu - tak tady je to ale jasný problém jelikož jsem jim dal fakt zabrat.
ATE se zdají v pohodě jsou ale měkké a desky jim jsou schopny nadělat jemné drážky.
Ferodo funguje v celku dobře ale pozor na studené desky - nebrzdí.
Ale také jsem dával na Oplel Vectra B sadu brzd a recenze:
Kotouče Brembo MAX - černé vzduchem chlazené
Zadní kotouče Brembo - klasika
Desky - TEXTAR
majitel je nadmíru spokojený, prutké brždění je prý skvělé, desky se chovají velice dobře a auto brzdí maximálně dobře. Kotouče jsou drážkované s příměsí uhlíku a tak jsou stále černé i třecí plochy. Vypadá to fakt hustě. Desky nepískají, chovají se klidně a skvěle brzdí.
Takže ano potvrzuji že kotouče brembo a desky Textar jsou rozumnou volbou a mou další volbou bude tato kombinace.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
tak teď už svama sohlasim je to tak jak řikate tyto kotouče jsou dělané na 25000km a potom nové ale při namahaní je to tak 15000km směs je meká proto aby brzdové destičky a kotouč se mohli do sebe zahryznout a brzdilo to připadě že by směs byla tvrdši by brzdný exekt klesnul obraceně by zase vzrostl ale kotoče by nic nevydrželi každopadně ňake kotoče vám mužu sehnat za solidní cenu ale kolik zatím neřeknu nemám ceník v hlavě
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Z důvodu, abych tyhle kombinace a doufání, že to bude dobrý nemusel řešit jsem sáhl na jistotu. Používám originál. Už na první pohled je Textar od BMW jinej než třeba z Elitu a o kotoučích ani nemluvím. Co vím tak reklamace na originál brzdy jsou spíš vyjímkou a ceny zase tak nesmyslný nejsou. Neřeším pískání, kroucení kotoučů, brzdí to za studena i za tepla.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
kdy už vám vysvětlim že originali co jse tam montuji jso ty same jako ate brembo ferodo atd vse se vyraby tady na jedne linceHanis píše:Z důvodu, abych tyhle kombinace a doufání, že to bude dobrý nemusel řešit jsem sáhl na jistotu. Používám originál. Už na první pohled je Textar od BMW jinej než třeba z Elitu a o kotoučích ani nemluvím. Co vím tak reklamace na originál brzdy jsou spíš vyjímkou a ceny zase tak nesmyslný nejsou. Neřeším pískání, kroucení kotoučů, brzdí to za studena i za tepla.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38