Rozdíl v deskách Ferodo a Ate

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 12. 02. 2008 14:00

To tady asi chápeme všichni jde tady o rozumné ceny v poměru s kvalitou a možná i výdrží - je jasné že měkká směs bude hrozně špinit kola což v mém případě není až tak super jelikož mám leštěné límce. ATE mě lákalo kvůli design ale nevěděl jsem jak je to s kvalitou, brembo vypadá origo ale zase jsou asi velice dobré. Zimmermann je dost drahý kotouč a prý rád praská no a desky to je více méně jasné textár - hodně měké ale špiní, zato jiné zase nebrzdí tak dobře.

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 12. 02. 2008 14:02

Asi tak, mám bremba a textary a to že to špiní mi nevadí hlavně že to brzdí :D :D :D :D
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 12. 02. 2008 14:13

Paja píše:To tady asi chápeme všichni jde tady o rozumné ceny v poměru s kvalitou a možná i výdrží - je jasné že měkká směs bude hrozně špinit kola což v mém případě není až tak super jelikož mám leštěné límce. ATE mě lákalo kvůli design ale nevěděl jsem jak je to s kvalitou, brembo vypadá origo ale zase jsou asi velice dobré. Zimmermann je dost drahý kotouč a prý rád praská no a desky to je více méně jasné textár - hodně měké ale špiní, zato jiné zase nebrzdí tak dobře.
Zimmermanny sou dobrý tak 3 měsíce, pak nadšení opadlo, kroutí se jak svině.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 12. 02. 2008 14:18

Máš leštěné límce? měl jsi někdy takové kola? víš o to se musí dost starat a pokud se brzdovka zažere hodně do límců tak je po nich. Ale to je jen info - koupím asi brembo a textar.

Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

Příspěvek od Packall » 12. 02. 2008 14:43

Paja píše:Máš leštěné límce? měl jsi někdy takové kola? víš o to se musí dost starat a pokud se brzdovka zažere hodně do límců tak je po nich. Ale to je jen info - koupím asi brembo a textar.
no pokud se ti brzdovka zažere do límcu tak je nekde chyba, a věř mi že s tím nemají desky ani kotouče co delat :D
Naposledy upravil(a) Packall dne 12. 02. 2008 16:44, celkem upraveno 1 x.
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
jery
člen E30.cz
Příspěvky: 242
Registrován: 14. 03. 2006 08:07
Bydliště: Odry

Příspěvek od jery » 12. 02. 2008 15:54

Paja píše:je jasné že měkká směs bude hrozně špinit kola což v mém případě není až tak super jelikož mám leštěné límce.
Tak to bude chtít vedle parkovacího fleku kbelík s vodou a smetáčkem. :twisted:
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta :-) Nový přírůstek 323i chromák.

rachotbmw
Příspěvky: 268
Registrován: 17. 12. 2007 20:39
Bydliště: Zbýšov u Brna

Příspěvek od rachotbmw » 12. 02. 2008 17:59

Já mám na E34 2,5 kotouče Zimmermann a Brzdové desky používám značku Delphi. zatím nalítáno 20 000km a vše v poho. Jezdím s tím normálně, sem tam nějaký ten závod a blbnutí...Desky maj ještě zhruba polovinu tloušťky. Nedoporučuji shity typu remsa apod.-ty hoří jak hovado už při třetím táhlejším brždění.
BMW E28 525eA, BMW E28 ///M535
Ex=E34 525i 24V, E32 735i, E28 525e, E21 318
New Car= BMW E24 635CSi :-)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 02. 2008 21:49

PAJO, pokud pouzivas svoji tricu do 90ti % jejich moznosti ( a to asi ano, jako mnozi ostatni, vetsinou tak max na 30 %, nepocitam napr BMWM3, IWAN ..... apod. na okruhu ), tak ti na normalni jezdeni a hlavne brzdeni budou stacit jakekoliv desticky i kotouce, treba Fritech.

A jestli je rozhodujici faktor " spinivost " na toje ALU, tak vez, ze v prubehu kilometru, kdy se desky opotrebovavaji, neni takovy rozdil v te spinivosti, jako v rozdilne cene. To uz se ti vyplati prikoupit si nejaky cistic na kola.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 18. 02. 2008 06:12

No leštěné límce se nesmí čistit skoro ničím jen vodou. Já osobně s kabriem nejezdím nijak extrémně takže nakonec stejn koupím ate kotouče a buďto textar desky nebo jenou měkkou směs. Jde mi o design a myslím že na to moje ježdění to bude stačit - jak jsem tak četl tak asi nebudou tak hrozné!

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 03. 03. 2008 18:00

brzdy od ate su nejasne...slapnes na pedal a nic ......potlacis a zacnu nejak brzdit ...nemozem povedat ze zle ale ten nastup brzdy je uplne inde ako textar a hlavna myslienka tejto skusenosti je ze pouzi zadok aj predok od jedneho vyrobcu kotuce brembo-zimerman a platnicky textar.......z tohto si vyber ...nesiel bi som do ate ...nicim si ma neziskali svojim ucinkom na brzde... prave na opak mal som pocit ze mam zvednute brzdy a slapem niekam na podlahu ked chcem brzdit......
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 03. 03. 2008 21:01

hodne lidi jezdi kotouce OZ Zimmerman +desky Ferodo performance pripadne DS2500

taky premejslim o lepsich brzdach ale otazka zda neni lepsi predelat na 4pistek a vetsi brzdy

paja: dej vedet co koupis
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 04. 03. 2008 21:33

Zimmermany (vrtany)nedoporucuji, na dvou Hondach VTi nezavisle praskly.Ted jsem daval na moje E30,M40,316 ATE powerdisky a Ferodo DS 2500 performance.Najeto zatim 600Km a stale zajizdim ale uz jsem asi 5x "zahrival".Zezacatku hodne vlazne zajizdeni(velmi jmemne brzdeni).Dnes jsem je poprve citil a jako normalni desticky rohodne nesmrdi.Ale je znat ze spini kola.Coz neresim,myt auto je nekdy potreba.Co se brzdneho ucinku tyce, neda se to na zimnich pneu otestovat.Pri razantnim brzdeni zacne pracovat ABS.Takze to skusim az na letnich.Ty funguji supr(Kleber dynaxer).
Jinak cena byla drazsi,normal stoji DS 2500 cca 4700 Kc a powerdisk cca 1700 Kc/ks,(mel jsem je levneji).
Tak zatim.
BMW - srdeční záležitost

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 10. 03. 2008 23:46

cim to ze zajimavy tema vzdy zapadne

paja: uz jsi neco vybral?
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 26. 03. 2008 23:33

dneska byl za mnou kamarad a resili jsme jeste brzdy na e30

doporucoval mi ATE powerdisk + ATE desky

daval to znamym na spoustu aut a pry to brzdi vyborne

pajo uz jsi neco poresil?
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 27. 03. 2008 09:56

Ahoj jo na autě už mám nové kotouče - ATE powerdisk a nové desky Ferodo premium jsou asi někde na poště ale nevím kurnik kde čekám na ně jak na smilování boží!!!!

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 27. 03. 2008 19:17

tak jak budes mit tak nahod nejaky foto a prvni dojmy :-)
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 28. 03. 2008 06:52

jasné jasné - teď se akorát trápím s neschopností specializované firmy na brzdy jelikož mi dali dvě repasovací sady gumiček na zadní nápravu a kurva nasuje ani jedna - kolik asi druhů zadních třmenů se mohlo na E30 dělat?

Uživatelský avatar
Roomin325
Příspěvky: 350
Registrován: 12. 01. 2007 21:51

Příspěvek od Roomin325 » 28. 03. 2008 16:48

Paja píše:jasné jasné - teď se akorát trápím s neschopností specializované firmy na brzdy jelikož mi dali dvě repasovací sady gumiček na zadní nápravu a kurva nasuje ani jedna - kolik asi druhů zadních třmenů se mohlo na E30 dělat?
ja zadni repas objednaval na trikrat))))) pokazde neco chybelo a kazda firma to ma nejak divne jine....)))

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 28. 03. 2008 19:44

Tak jen tak pár foteček mobilem - kotouče ATE powerdisk (díky muzzy) desky Ferodo premier zadní kotouče origo jen stáhnuté a desky ferodo premier

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 02. 04. 2008 10:45

Měl jsem na chromákovy m10 kotouče ATE s destičkama Ferodo a pohoda. je fakt že to byla jen m10 takže se brzdila snáže než m20 :lol: Ale za tu cenu cca 2000,- komplet to byla pohoda :wink:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Odpovědět