Rozdíl v deskách Ferodo a Ate
To tady asi chápeme všichni jde tady o rozumné ceny v poměru s kvalitou a možná i výdrží - je jasné že měkká směs bude hrozně špinit kola což v mém případě není až tak super jelikož mám leštěné límce. ATE mě lákalo kvůli design ale nevěděl jsem jak je to s kvalitou, brembo vypadá origo ale zase jsou asi velice dobré. Zimmermann je dost drahý kotouč a prý rád praská no a desky to je více méně jasné textár - hodně měké ale špiní, zato jiné zase nebrzdí tak dobře.
Zimmermanny sou dobrý tak 3 měsíce, pak nadšení opadlo, kroutí se jak svině.Paja píše:To tady asi chápeme všichni jde tady o rozumné ceny v poměru s kvalitou a možná i výdrží - je jasné že měkká směs bude hrozně špinit kola což v mém případě není až tak super jelikož mám leštěné límce. ATE mě lákalo kvůli design ale nevěděl jsem jak je to s kvalitou, brembo vypadá origo ale zase jsou asi velice dobré. Zimmermann je dost drahý kotouč a prý rád praská no a desky to je více méně jasné textár - hodně měké ale špiní, zato jiné zase nebrzdí tak dobře.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
no pokud se ti brzdovka zažere do límcu tak je nekde chyba, a věř mi že s tím nemají desky ani kotouče co delatPaja píše:Máš leštěné límce? měl jsi někdy takové kola? víš o to se musí dost starat a pokud se brzdovka zažere hodně do límců tak je po nich. Ale to je jen info - koupím asi brembo a textar.
Naposledy upravil(a) Packall dne 12. 02. 2008 16:44, celkem upraveno 1 x.
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**
Tak to bude chtít vedle parkovacího fleku kbelík s vodou a smetáčkem.Paja píše:je jasné že měkká směs bude hrozně špinit kola což v mém případě není až tak super jelikož mám leštěné límce.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta Nový přírůstek 323i chromák.
Já mám na E34 2,5 kotouče Zimmermann a Brzdové desky používám značku Delphi. zatím nalítáno 20 000km a vše v poho. Jezdím s tím normálně, sem tam nějaký ten závod a blbnutí...Desky maj ještě zhruba polovinu tloušťky. Nedoporučuji shity typu remsa apod.-ty hoří jak hovado už při třetím táhlejším brždění.
BMW E28 525eA, BMW E28 ///M535
Ex=E34 525i 24V, E32 735i, E28 525e, E21 318
New Car= BMW E24 635CSi
Ex=E34 525i 24V, E32 735i, E28 525e, E21 318
New Car= BMW E24 635CSi
PAJO, pokud pouzivas svoji tricu do 90ti % jejich moznosti ( a to asi ano, jako mnozi ostatni, vetsinou tak max na 30 %, nepocitam napr BMWM3, IWAN ..... apod. na okruhu ), tak ti na normalni jezdeni a hlavne brzdeni budou stacit jakekoliv desticky i kotouce, treba Fritech.
A jestli je rozhodujici faktor " spinivost " na toje ALU, tak vez, ze v prubehu kilometru, kdy se desky opotrebovavaji, neni takovy rozdil v te spinivosti, jako v rozdilne cene. To uz se ti vyplati prikoupit si nejaky cistic na kola.
A jestli je rozhodujici faktor " spinivost " na toje ALU, tak vez, ze v prubehu kilometru, kdy se desky opotrebovavaji, neni takovy rozdil v te spinivosti, jako v rozdilne cene. To uz se ti vyplati prikoupit si nejaky cistic na kola.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
brzdy od ate su nejasne...slapnes na pedal a nic ......potlacis a zacnu nejak brzdit ...nemozem povedat ze zle ale ten nastup brzdy je uplne inde ako textar a hlavna myslienka tejto skusenosti je ze pouzi zadok aj predok od jedneho vyrobcu kotuce brembo-zimerman a platnicky textar.......z tohto si vyber ...nesiel bi som do ate ...nicim si ma neziskali svojim ucinkom na brzde... prave na opak mal som pocit ze mam zvednute brzdy a slapem niekam na podlahu ked chcem brzdit......
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
Zimmermany (vrtany)nedoporucuji, na dvou Hondach VTi nezavisle praskly.Ted jsem daval na moje E30,M40,316 ATE powerdisky a Ferodo DS 2500 performance.Najeto zatim 600Km a stale zajizdim ale uz jsem asi 5x "zahrival".Zezacatku hodne vlazne zajizdeni(velmi jmemne brzdeni).Dnes jsem je poprve citil a jako normalni desticky rohodne nesmrdi.Ale je znat ze spini kola.Coz neresim,myt auto je nekdy potreba.Co se brzdneho ucinku tyce, neda se to na zimnich pneu otestovat.Pri razantnim brzdeni zacne pracovat ABS.Takze to skusim az na letnich.Ty funguji supr(Kleber dynaxer).
Jinak cena byla drazsi,normal stoji DS 2500 cca 4700 Kc a powerdisk cca 1700 Kc/ks,(mel jsem je levneji).
Tak zatim.
Jinak cena byla drazsi,normal stoji DS 2500 cca 4700 Kc a powerdisk cca 1700 Kc/ks,(mel jsem je levneji).
Tak zatim.
BMW - srdeční záležitost
ja zadni repas objednaval na trikrat))))) pokazde neco chybelo a kazda firma to ma nejak divne jine....)))Paja píše:jasné jasné - teď se akorát trápím s neschopností specializované firmy na brzdy jelikož mi dali dvě repasovací sady gumiček na zadní nápravu a kurva nasuje ani jedna - kolik asi druhů zadních třmenů se mohlo na E30 dělat?
Měl jsem na chromákovy m10 kotouče ATE s destičkama Ferodo a pohoda. je fakt že to byla jen m10 takže se brzdila snáže než m20 Ale za tu cenu cca 2000,- komplet to byla pohoda
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé