Rozdíl v deskách Ferodo a Ate

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 29. 07. 2008 18:07


miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 29. 07. 2008 18:10


miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 29. 07. 2008 18:14

jediny cim se muže vzhled na první pohled lišit je uprava kotouče jdou jako polotovar a každa fira si je frezuje a soustruži podle sebe a proto je třeba jinak konečna dražka oble hrany atd

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 29. 07. 2008 20:35

miky007 crx píše:jediny cim se muže vzhled na první pohled lišit je uprava kotouče jdou jako polotovar a každa fira si je frezuje a soustruži podle sebe a proto je třeba jinak konečna dražka oble hrany atd
Takže od vás jdou odlitky//výkovky//výlisky atp. , a finál si dělá fabrika tý značky, pod kterou se to prodává.

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 29. 07. 2008 21:44

Venca píše:
miky007 crx píše:jediny cim se muže vzhled na první pohled lišit je uprava kotouče jdou jako polotovar a každa fira si je frezuje a soustruži podle sebe a proto je třeba jinak konečna dražka oble hrany atd
Takže od vás jdou odlitky//výkovky//výlisky atp. , a finál si dělá fabrika tý značky, pod kterou se to prodává.
Aj ja som to tak pochopil.
A miky007 crx , ako potom mozes zohnat kotuce ked su to len ,,polotovary" alebo sa milim?
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 29. 07. 2008 22:04

samozdřejmě to prodavame opracovane a pod nazvem ATE to je naše značka takže samodřejmě seženu jak polotovar tak opracovane

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 29. 07. 2008 22:06

Venca píše:
Hanis píše:... Už na první pohled je Textar od BMW jinej než třeba z Elitu a o kotoučích ani nemluvím. ...
Rozumím-li tomu, i Textar origo díl od BMW a neorigo Textar pro BMW, koupenej v Elitu se liší?
Obě destičky jsou textar jen jedna má ještě znak BMW. Ta bez znaku má světlejší směs s větším obsahem kovu (bronz, mosaz měď, netuším co do toho dávají) ta se znakem má směs tmavší a bez známek příměsi kovových částic. To samé platí i pro značku Jurid, obě destičky od stejného "výrobce", ale obě na první pohled rozdílné.

Na originál brzdovém kotouči jsem nikdy nenašel ani stopy po tom, který výrobce to má na svědomí. Vždy jen znak BMW a minimální tlouštku. Pro modely kde se očekává větší zatížení brzd (330i, 330cd) je kotouč tmavě zbarvený patrně tepelnou úpravou.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 29. 07. 2008 22:28

proses vyrobi je stejny je to slitina šede litiny opracovani je ruzné

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 29. 07. 2008 22:46

miky007 crx píše:proses vyrobi je stejny je to slitina šede litiny opracovani je ruzné
To je asi jasný že to nebude dvojka plech. Šedá litina může mít i tak různé složení a různé tepelné zpracování případně i příměsi legujících prvků takže i různou kvalitu. Pak je na snadě, že i brzdy mohou mít od výrobců aut různé požadavky na kvalitu. To znamená, že kotouč který který půjde do prvovýroby může být kvalitativně lepší než ten co jde jako aftermarket.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 30. 07. 2008 00:24

rozhodne se to leje při stejne teplote 1600C° když se leje model tak se děla přiklad 3200ks za den na jedne lince jsou dve a 500 ks brembo 1000ks ate 1000ks atd a jestli si mysliš že na jeden model delaj 5 směsi tak to si na omilu je to s jednoho testa už tam naky patek delam ty masiny opravuji a tak taky vym jak pracuji a co se snima dela

miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 30. 07. 2008 00:28

samodřejme na jednotlive modeli je směs ruzna ale na modeli ne kotouc coz znamena že serie je ze stejneho materialu

miky007 crx
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 07. 2008 12:38

Příspěvek od miky007 crx » 30. 07. 2008 13:12

nema žadný duvod si neco vimyslet ja sam sem na to koukal jak tele jediné co se opravdu liši směsi je kotouč co se potom prodava jako sporovní ty maji smes odlišnou jsou tam npřisady ktere v obyč nejsou

Uživatelský avatar
fufu
Příspěvky: 10
Registrován: 07. 09. 2008 10:51
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

dtct asi utok na http 2

Příspěvek od fufu » 19. 10. 2008 21:05

... čus lidi, kde teda seženu ty kotouče BREMBO MAX (černé) :?:
BMW e21

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 19. 10. 2008 21:11

Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
fufu
Příspěvky: 10
Registrován: 07. 09. 2008 10:51
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

dtct asi utok na http 2

Příspěvek od fufu » 19. 10. 2008 21:18

.... díkes :wink:

... a ještě jeden dotaz, opravdu sou pořád černé :?: a jak je to snima s rezivěním :?:
BMW e21

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 22. 10. 2008 06:15

jsou pořád černé ale ne jako uplně mega jako uhlí ale prostě jsou takové tmavé - jde o to že stěny a střed je uplně černý takže nezrezne jako všechny ostatní a brzdná plocha je taková šedá - tmavší než jakýkoliv jiný kotouč - je to prý velkým množstvím uhlíku v tom kotouči.

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 08. 02. 2010 13:35

Ahoj,
rád bych řek něco jako reakci na Zimmermanny. Hlášky jako "prej praskaj" mi nepřijdou jako opravdu relevantní argument při výběru.

Zimmermanny jsem dával na Opel Calibra 2.0 turbo v kombinaci s Ferodo DS2500 (směs pro závodní účely). Právě pro to že jsem chtěl kvalitní brzdy na poměrně rychlé auto.

Rozdíl mezi závodníma a sérií je (krom ceny), hlavně v brzdném účinku při vysoké teplotě.

Když dojde na krizové brždění při rychlosti nad 200 km/h tak sebemenší rozdíl může pomoci.

Najeto na nich cca 3 tis. km několikrát jsem s nima brzdil z 230 km/h na 0, a když sundám kola kotouče jsou jak nové.

Nechal jsem si je doporučit ve firmě Renovak v Kostelci nad Orlicí, firma se na brzdy včetně závodních specializuje. Musím říct že volba to byla více než dobrá.

Odpovědět