Rozdíl v deskách Ferodo a Ate
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
Takže od vás jdou odlitky//výkovky//výlisky atp. , a finál si dělá fabrika tý značky, pod kterou se to prodává.miky007 crx píše:jediny cim se muže vzhled na první pohled lišit je uprava kotouče jdou jako polotovar a každa fira si je frezuje a soustruži podle sebe a proto je třeba jinak konečna dražka oble hrany atd
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
Aj ja som to tak pochopil.Venca píše:Takže od vás jdou odlitky//výkovky//výlisky atp. , a finál si dělá fabrika tý značky, pod kterou se to prodává.miky007 crx píše:jediny cim se muže vzhled na první pohled lišit je uprava kotouče jdou jako polotovar a každa fira si je frezuje a soustruži podle sebe a proto je třeba jinak konečna dražka oble hrany atd
A miky007 crx , ako potom mozes zohnat kotuce ked su to len ,,polotovary" alebo sa milim?
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Obě destičky jsou textar jen jedna má ještě znak BMW. Ta bez znaku má světlejší směs s větším obsahem kovu (bronz, mosaz měď, netuším co do toho dávají) ta se znakem má směs tmavší a bez známek příměsi kovových částic. To samé platí i pro značku Jurid, obě destičky od stejného "výrobce", ale obě na první pohled rozdílné.Venca píše:Rozumím-li tomu, i Textar origo díl od BMW a neorigo Textar pro BMW, koupenej v Elitu se liší?Hanis píše:... Už na první pohled je Textar od BMW jinej než třeba z Elitu a o kotoučích ani nemluvím. ...
Na originál brzdovém kotouči jsem nikdy nenašel ani stopy po tom, který výrobce to má na svědomí. Vždy jen znak BMW a minimální tlouštku. Pro modely kde se očekává větší zatížení brzd (330i, 330cd) je kotouč tmavě zbarvený patrně tepelnou úpravou.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je asi jasný že to nebude dvojka plech. Šedá litina může mít i tak různé složení a různé tepelné zpracování případně i příměsi legujících prvků takže i různou kvalitu. Pak je na snadě, že i brzdy mohou mít od výrobců aut různé požadavky na kvalitu. To znamená, že kotouč který který půjde do prvovýroby může být kvalitativně lepší než ten co jde jako aftermarket.miky007 crx píše:proses vyrobi je stejny je to slitina šede litiny opracovani je ruzné
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
rozhodne se to leje při stejne teplote 1600C° když se leje model tak se děla přiklad 3200ks za den na jedne lince jsou dve a 500 ks brembo 1000ks ate 1000ks atd a jestli si mysliš že na jeden model delaj 5 směsi tak to si na omilu je to s jednoho testa už tam naky patek delam ty masiny opravuji a tak taky vym jak pracuji a co se snima dela
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28. 07. 2008 12:38
dtct asi utok na http 2
.... díkes
... a ještě jeden dotaz, opravdu sou pořád černé a jak je to snima s rezivěním
... a ještě jeden dotaz, opravdu sou pořád černé a jak je to snima s rezivěním
BMW e21
Ahoj,
rád bych řek něco jako reakci na Zimmermanny. Hlášky jako "prej praskaj" mi nepřijdou jako opravdu relevantní argument při výběru.
Zimmermanny jsem dával na Opel Calibra 2.0 turbo v kombinaci s Ferodo DS2500 (směs pro závodní účely). Právě pro to že jsem chtěl kvalitní brzdy na poměrně rychlé auto.
Rozdíl mezi závodníma a sérií je (krom ceny), hlavně v brzdném účinku při vysoké teplotě.
Když dojde na krizové brždění při rychlosti nad 200 km/h tak sebemenší rozdíl může pomoci.
Najeto na nich cca 3 tis. km několikrát jsem s nima brzdil z 230 km/h na 0, a když sundám kola kotouče jsou jak nové.
Nechal jsem si je doporučit ve firmě Renovak v Kostelci nad Orlicí, firma se na brzdy včetně závodních specializuje. Musím říct že volba to byla více než dobrá.
rád bych řek něco jako reakci na Zimmermanny. Hlášky jako "prej praskaj" mi nepřijdou jako opravdu relevantní argument při výběru.
Zimmermanny jsem dával na Opel Calibra 2.0 turbo v kombinaci s Ferodo DS2500 (směs pro závodní účely). Právě pro to že jsem chtěl kvalitní brzdy na poměrně rychlé auto.
Rozdíl mezi závodníma a sérií je (krom ceny), hlavně v brzdném účinku při vysoké teplotě.
Když dojde na krizové brždění při rychlosti nad 200 km/h tak sebemenší rozdíl může pomoci.
Najeto na nich cca 3 tis. km několikrát jsem s nima brzdil z 230 km/h na 0, a když sundám kola kotouče jsou jak nové.
Nechal jsem si je doporučit ve firmě Renovak v Kostelci nad Orlicí, firma se na brzdy včetně závodních specializuje. Musím říct že volba to byla více než dobrá.