ix
jo to jo, ale to bude podle me stejny..jako vsechny prevodovky..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
to=priruba
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
kámoš zrovna dodělal 324tdx a tady je výsledek http://www.zkouknito.cz/video_56481_324tdx-e30-test-1 čtyřkolová nafta coupe
........
ix
Když tu tak čtu co je všechno jiný a že se to blbě schání nebo je to drahý, tak uvažuju jestli má cenu dávat ho dohromady: http://bmwfans.info/vin/decoder/?decode=2441189
A co převodovka?@honza@ píše:kámoš zrovna dodělal 324tdx a tady je výsledek http://www.zkouknito.cz/video_56481_324tdx-e30-test-1 čtyřkolová nafta coupe
no právě, jde čistě o výkon a M50 je modernější motor než M20 a když se do M50B25 dá klika s pístama a ojkama z M54B30, tak z toho mas trilitr v litinovym bloku se ctyrma ventilama na valec, coz ma dalsi potencial k ladeni mnohem vetsi potencial nez M20. nejsem totiz moc zastance turbomotoru, i kdyz lidi co toto umi a delaji do znacne miry obdivuji, co z tak starych motoru dokazi vymacknout. a i kdyby - na takovy "M50B30" se porad da nejaky snek posleze doplnit, protoze je to porad robustni litinovy blok, co neco snese
jsou to vsechno jen teorie, ale jednou bych se rad do neceho podobneho pustil. takze jen sonduju, jestli to neni uplna utopie. no jak vidim tu S50 v ixu, tak to asi jde, ale uz to nebude nic jednoduchyho...
jsou to vsechno jen teorie, ale jednou bych se rad do neceho podobneho pustil. takze jen sonduju, jestli to neni uplna utopie. no jak vidim tu S50 v ixu, tak to asi jde, ale uz to nebude nic jednoduchyho...