ix

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 07. 01. 2010 15:13

jo to jo, ale to bude podle me stejny..jako vsechny prevodovky..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 07. 01. 2010 15:14

to=priruba :D
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 07. 01. 2010 15:45

No jako co se bloku týče, tak M20 a M21 je podle mně hodně podobná, takže to zas takový problém nebude. Ale zase nechci tvrdit nějaké bludy, nikdy jsem to takto nezkoumal
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
@honza@
Příspěvky: 600
Registrován: 22. 02. 2008 22:22
Bydliště: Kladno

Příspěvek od @honza@ » 17. 01. 2010 21:54

kámoš zrovna dodělal 324tdx a tady je výsledek http://www.zkouknito.cz/video_56481_324tdx-e30-test-1 čtyřkolová nafta coupe
........

Uživatelský avatar
325iX e30
Příspěvky: 18
Registrován: 14. 10. 2008 08:12
Bydliště: Cerhovice

ix

Příspěvek od 325iX e30 » 06. 02. 2010 12:09

Když tu tak čtu co je všechno jiný a že se to blbě schání nebo je to drahý, tak uvažuju jestli má cenu dávat ho dohromady: http://bmwfans.info/vin/decoder/?decode=2441189

Uživatelský avatar
Alpina
Příspěvky: 49
Registrován: 09. 03. 2009 00:31
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Alpina » 01. 08. 2010 18:14

mam kasnu 316 coupe a motor s prevodovkou m20b25 ix... chcem ten motor prehodit nakolko ho mam aj s napravnicou a riadenim... problem nastal v ulozeni tlmicov... da sa to nejak vyriesit???

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 02. 08. 2010 08:30

musis mit kastli iX ve predu je jiny ulozeni tlumicu a tunel na prevodovku :idea:

Yves
Příspěvky: 9
Registrován: 16. 07. 2010 19:58

Příspěvek od Yves » 02. 08. 2010 18:48

@honza@ píše:kámoš zrovna dodělal 324tdx a tady je výsledek http://www.zkouknito.cz/video_56481_324tdx-e30-test-1 čtyřkolová nafta coupe
A co převodovka?

Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Tom.... » 04. 09. 2010 19:10

Převodovka z ix jde po sundání mezinápravového diffu na zadokolku v pohodě.Opačně to nepude.

Uživatelský avatar
zdenko
člen E30.cz
Příspěvky: 1118
Registrován: 02. 02. 2008 16:49
Bydliště: bratislava

Příspěvek od zdenko » 03. 10. 2012 21:31

Treba prerabat ten mazaci kanal v hlave alebo nie? (iX motor do zadokoly)

RomanM3
Příspěvky: 16
Registrován: 19. 08. 2011 22:56

Příspěvek od RomanM3 » 04. 10. 2012 11:50

chlapi, a co takhle dát motor M50B25 do ixa? šlo by to? bylo by to hodně složitý? asi by se musela zachovat převodovka z ixa, že? a další problémy?

creeze
Příspěvky: 63
Registrován: 31. 03. 2010 09:05

Příspěvek od creeze » 04. 10. 2012 20:03

čo predny diferak a polosi?ako ich tam daš ked tam bude M50?

RomanM3
Příspěvky: 16
Registrován: 19. 08. 2011 22:56

Příspěvek od RomanM3 » 05. 10. 2012 10:16

no právě to nevím a proto se ptám - nikdy jsem to neměl možnost si prohlídnout jak je to ixo udělaný.
takže je to naprostá utopie. musí tam zůstat M20. i tak díky

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 05. 10. 2012 12:57

Možná by šel použít motor m50b25z 525ix e34 ,ne?

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 05. 10. 2012 13:04


creeze
Příspěvky: 63
Registrován: 31. 03. 2010 09:05

Příspěvek od creeze » 05. 10. 2012 15:55

Pinki píše:Možná by šel použít motor m50b25z 525ix e34 ,ne?
asi by to išlo ale ak ide o vykon a ked ma riešiť osadenie M50-ky, predneho difu a poloosii prečo nie turbo na M20? alebo M20B28?

RomanM3
Příspěvky: 16
Registrován: 19. 08. 2011 22:56

Příspěvek od RomanM3 » 05. 10. 2012 19:13

no právě, jde čistě o výkon a M50 je modernější motor než M20 a když se do M50B25 dá klika s pístama a ojkama z M54B30, tak z toho mas trilitr v litinovym bloku se ctyrma ventilama na valec, coz ma dalsi potencial k ladeni mnohem vetsi potencial nez M20. nejsem totiz moc zastance turbomotoru, i kdyz lidi co toto umi a delaji do znacne miry obdivuji, co z tak starych motoru dokazi vymacknout. a i kdyby - na takovy "M50B30" se porad da nejaky snek posleze doplnit, protoze je to porad robustni litinovy blok, co neco snese
jsou to vsechno jen teorie, ale jednou bych se rad do neceho podobneho pustil. takze jen sonduju, jestli to neni uplna utopie. no jak vidim tu S50 v ixu, tak to asi jde, ale uz to nebude nic jednoduchyho...

Odpovědět