ix

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
KASPAR
Příspěvky: 1047
Registrován: 07. 09. 2007 10:38
Bydliště: PRAHA

ix

Příspěvek od KASPAR » 19. 01. 2008 19:35

jde motor m20b25 z ixa na klasickou převodovku z m20 je náký rozdíl mezi motorem ze 4kolky a zadohrabem :?:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 01. 2008 19:37

na prevodovku jde, do kastle bez upraveni ovsem ne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
KASPAR
Příspěvky: 1047
Registrován: 07. 09. 2007 10:38
Bydliště: PRAHA

gjj

Příspěvek od KASPAR » 19. 01. 2008 19:57

maxi mužeš to prosím nejak royvést :?: v čem sou rozdíly :?:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: gjj

Příspěvek od Max-Max » 19. 01. 2008 20:06

KASPAR píše:maxi mužeš to prosím nejak royvést :?: v čem sou rozdíly :?:
ix ma jinou vanu a logicky tedy i jinde umistneno olejove cerpadlo, ktere navic bezi opacnym smerem... je nutne tedy prohodit vanu, olej. cerpadlo a mam dojem ze i upravit jeden mazaci kanal v hlave
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 19. 01. 2008 21:14

a motor má taky jinej úhel uložení, ne? :oops:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 01. 2008 21:24

Flip píše:a motor má taky jinej úhel uložení, ne? :oops:
to myslim ne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 20. 01. 2008 14:09

Flip píše:a motor má taky jinej úhel uložení, ne? :oops:
je to mozny kazdopadne jeho drzaky k napravnici jsou jiny...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 01. 2008 22:48

adam320 píše:
Flip píše:a motor má taky jinej úhel uložení, ne? :oops:
je to mozny kazdopadne jeho drzaky k napravnici jsou jiny...
logicke, kdyz je napravnice jinde nez na zadohrabu
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 21. 01. 2008 07:50

Jak bylo psano, musi se pouzit vana, olejove cerpadlo ze zadohrabu.
Na hlave nic.
iX ma v bloku zavity M10 zadohrab M8, takze prevrtat diry v drzakach motoru.
To by melo byt vse, pokud dobre pamatuju ;-)

jiřina
Příspěvky: 388
Registrován: 28. 06. 2006 19:39
Bydliště: Klecany
Kontaktovat uživatele:

Re: ix

Příspěvek od jiřina » 22. 01. 2008 09:36

KASPAR píše:jde motor m20b25 z ixa na klasickou převodovku z m20 je náký rozdíl mezi motorem ze 4kolky a zadohrabem :?:
ulozeni(diry) v bloku pro olej.cerpadlo a ventil jsou uplne jinak,jde to upravit,ale je to o zrucnosti,ale jedna dira nevychazi.
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz

KS-RONNO
Příspěvky: 1
Registrován: 01. 09. 2009 16:33

Re: ix

Příspěvek od KS-RONNO » 30. 12. 2009 21:28

Mal by som aj ja nejaku otazku k tejto teme ak chcem 325 spravit na PRedny nahon teda na ix treba my prevodovku a co este motor ostava. poradite???

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: ix

Příspěvek od Venca » 30. 12. 2009 21:37

KS-RONNO píše:Mal by som aj ja nejaku otazku k tejto teme ak chcem 325 spravit na PRedny nahon teda na ix treba my prevodovku a co este motor ostava. poradite???
Z 325i udělat 325iX neznamená jen diferáky a kardan.

Liší se tolik věcí, že nemá smysl o takový přestavbě vůbec uvažovat.

Prohlídni si katalog - ani kastle není stejná:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... _skeleton/

.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ix

Příspěvek od Max-Max » 30. 12. 2009 22:22

KS-RONNO píše:Mal by som aj ja nejaku otazku k tejto teme ak chcem 325 spravit na PRedny nahon teda na ix treba my prevodovku a co este motor ostava. poradite???
zabudni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 31. 12. 2009 10:23

ciste teoreticky, slo by udelat 324tdx? :lol: tudle jsem nad tim premejslel a pokud by kleknul motor v ix, tak by se to podle me dalo nejakym zpusobem zmutovat :twisted:

otazkou je, jestli by to m21 utahlo..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 12. 2009 11:10

Tak to by byl mazec... :twisted:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 12. 2009 14:44

Iwan píše:ciste teoreticky, slo by udelat 324tdx? :lol: tudle jsem nad tim premejslel a pokud by kleknul motor v ix, tak by se to podle me dalo nejakym zpusobem zmutovat :twisted:

otazkou je, jestli by to m21 utahlo..
podle mne by to slo, pokud bys mel dobrou ix kastli a vanu z m20
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 31. 12. 2009 15:38

Bys to td přefoukal, dal IC a podobně a pak by to bylo velmi zajímavý... :twisted:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 31. 12. 2009 18:47

a co tam nacpat 2,5tds?? to na dostatečný parametry
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 07. 01. 2010 13:42

mm, na youtubu jsou celkem bezne odbrzdeny 324td kolem 160ps takze by to asi problem nebyl :twisted:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 07. 01. 2010 13:48

Max-Max píše:
Iwan píše:ciste teoreticky, slo by udelat 324tdx? :lol: tudle jsem nad tim premejslel a pokud by kleknul motor v ix, tak by se to podle me dalo nejakym zpusobem zmutovat :twisted:

otazkou je, jestli by to m21 utahlo..
podle mne by to slo, pokud bys mel dobrou ix kastli a vanu z m20
nema nahodou IX nahon na predni kardan z prevodovky ? tzn ze bys musel pouzit i prevodovku ?! mozna se se pletu kdyztak opravte :oops: :P :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Odpovědět