Vacka

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lada Drifter
Příspěvky: 466
Registrován: 28. 11. 2006 17:39

Vacka

Příspěvek od Lada Drifter » 10. 12. 2007 18:36

caute chcem sa opytat a zaroven si vyvratit jednu vec pocul som nieco take zevraj vacka z dvojlitra je ostrejsia ako z 2,5ky je na tom nieco pravdy ze ak dam dvojlitrovu vacku do 2,5ky zevraj ziskam az 15koni ? myslim si ze je to hlupost no mozno na tom nieco pravdy je neviem no

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 10. 12. 2007 18:53

ze ziskas kone je nesmysl, pokud pouzijes vacku z e30 320 do 325 tak nepoznas nic
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Lada Drifter
Příspěvky: 466
Registrován: 28. 11. 2006 17:39

Příspěvek od Lada Drifter » 10. 12. 2007 18:54

ja si to tiez myslim no ja som to len pocul a chcem sa v tom uistit pretoze zas az take info o bmw az neviem

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 10. 12. 2007 20:36

Pokud vím, tak Francis (zdejší BMW Guru) měl ve svém 325ix vačku myslim z e21 320i a koně mu to přidalo, dokonce to měl podložený i grafem z brzdy. Více o tom asi na jeho stránkách.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 10. 12. 2007 20:45

E21 320i je 4valec :lol:

ne dobry hele, at zas nervete ze jen melu hovna vysmivam se, ale nedalo mi to...mam uz tu vacku ve tretim aute a jde o typ E21 320 m20b20 s dvoukomorovym karuratorem, totozna by snad mela bejt i v 323i...m20 s K_jetronicem, ale to nevim jiste

ta uz znat je ale jde o to co kdo od toho ceka...kone podle me ne, a jestli naky tak kdovi jaky...kazdopadne se zmeni prubeh otacek a auto ztrati kroutak na ukor zatahu ve vrchni casti spektra otacek
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Lada Drifter
Příspěvky: 466
Registrován: 28. 11. 2006 17:39

Příspěvek od Lada Drifter » 11. 12. 2007 07:56

tak ja som sa pytal jedneho kamosa on mi povedal ze nevie to povedat s urcitostou no zda sa mu ze dvojliter ma vyzsi krutak pri par 100 otackach a ze je mozne ze ta vacka je ostrejsia ako pri 2,5ke no s istotou by to vecdel povedat iba vtedy ak by ste mi tu supli casovanie ventilov pri 2,5ke a 2,0 on to nejak vypocita a bude to vediet povedat ako to skutocne je

Uživatelský avatar
Speedy
Příspěvky: 78
Registrován: 13. 04. 2005 09:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Speedy » 12. 12. 2007 18:06

neni jednodussi ji zmerit na hodinkach?
http://www.racing.mordpower.cz
BMW E36 M3 3.0, cca 320koni, 1110kg - mazec
BMW E36 M3 3,2 - srdeční záležitost - prodáno
BMW E36 M328i, LSD, 215koní, D2 racing: na dvojáka i trochu boky
BMW E36 323i, 190koní, LSD: šlo s tím dělat smyk

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 12. 12. 2007 18:12

Speedy píše:neni jednodussi ji zmerit na hodinkach?
... a ručičkový nebo digitálky?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 12. 12. 2007 18:20

...presejpacky :twisted:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 12. 2007 18:22

...slunecnima by to melo byt nejpresnejsi :twisted:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 12. 12. 2007 18:29

Max-Max píše:...slunecnima by to melo byt nejpresnejsi :twisted:
Lol


taky jde o to jakej mel na mysli dvoulitr, jestli neslo nahodou o Ljetronic, ten to ma diky bohatosti smesi a tomu ze ma vyfukovy potrubi spojeny dohromady za prevodovkou...to dela ten kroutak, jinak si myslim ze u motronicu je to spis naopak, 2,5 je proste celkove silnejsi
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Speedy
Příspěvky: 78
Registrován: 13. 04. 2005 09:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Speedy » 14. 12. 2007 00:23

Hanis píše:
Speedy píše:neni jednodussi ji zmerit na hodinkach?
... a ručičkový nebo digitálky?
Digitálky od ťongů budou stačit :-)
http://www.racing.mordpower.cz
BMW E36 M3 3.0, cca 320koni, 1110kg - mazec
BMW E36 M3 3,2 - srdeční záležitost - prodáno
BMW E36 M328i, LSD, 215koní, D2 racing: na dvojáka i trochu boky
BMW E36 323i, 190koní, LSD: šlo s tím dělat smyk

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Re: Vacka

Příspěvek od Klakson » 14. 12. 2007 08:13

Lada Drifter píše:caute chcem sa opytat a zaroven si vyvratit jednu vec pocul som nieco take zevraj vacka z dvojlitra je ostrejsia ako z 2,5ky je na tom nieco pravdy ze ak dam dvojlitrovu vacku do 2,5ky zevraj ziskam az 15koni ? myslim si ze je to hlupost no mozno na tom nieco pravdy je neviem no
no u M30 motorů to tak je, že vačka z 3,0i je ostřejší než u 3,5i, ale u M20 myslím že ne, už se to tady ale hodněkrát řešilo, tak zkus někde hledat :wink:
E30 325i

Odpovědět