Zadný odklon kolies

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 05. 12. 2007 14:57

Hanis píše:
Lukas325e píše:...na předku tam to má opodstatnění
Jo a jaký?
Pozděj to hrneš přes předek v zatáčce :wink: Vlastní zkušenost
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 12. 2007 15:13

Exclusive píše:
Hanis píše:
Lukas325e píše:...na předku tam to má opodstatnění
Jo a jaký?
Pozděj to hrneš přes předek v zatáčce :wink: Vlastní zkušenost
... a proto má M3 E30 přední odklon 30´ na to aby se kola v zatáčce náklápěla tak jak mají a pneu seděla nejlépe po celé své ploše má vliv záklon. Při jízdě rovně jsou přední "áčka" dobrý tak akorát na to aby se ti sjel vnitřek pneu a ještě k tomu to ztrácí citlivost na volant.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 05. 12. 2007 15:31

Jo pravda, nic není jen dobré, všechno má i své zápory, toto je jeden z nich
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 05. 12. 2007 15:40

Hanis píše:...dobrý tak akorát na to aby se ti sjel vnitřek pneu a ještě k tomu to ztrácí citlivost na volant.
Tak traba cjazdit len po zakrutach :lol:
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 12. 2007 15:43

Jasně všichni tu jezděj na výlety a do práce po okruhu :D
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 05. 12. 2007 18:21

Hanis píše:
Lukas325e píše:...na předku tam to má opodstatnění
Jo a jaký?
Takový že na rovině to má menší plochu po který to jede a v taáčce naopak
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 05. 12. 2007 18:25

Odklony jsou dobrý tak na okruh nebo na jiný závodění a hlavně na závodní auto. V běžným provozu je to k hovnu, akorát má auto menší styčnou plochu s vozovkou a kurvějí se gumy, to je celý.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 12. 2007 18:33

Lukas325e píše:
Hanis píše:
Lukas325e píše:...na předku tam to má opodstatnění
Jo a jaký?
Takový že na rovině to má menší plochu po který to jede a v taáčce naopak
No a k čemu je to dobrý?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 05. 12. 2007 20:56

Hanis píše: No a k čemu je to dobrý?
Že když jedeš rovně, tak máš menší valivej odpor a vyvineš tak maximálku o 5km/h větší, což se ti u E30 a v běžným provozu strašně hodí. :twisted:

Lidi proberte se, tohle se používá fakt jenom na okruhu, kde honěj každou tisícinu vteřiny, do normálního provozu je to fakt blbost, která jenom kurví gumy. :roll:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 05. 12. 2007 21:12

no, tak mi rekni jak mam ty svoje zadni acka narovnat...Co nejelangtnejsi a nejlepsim zpusobem.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 05. 12. 2007 21:16

Dej origo pružiny :twisted:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 05. 12. 2007 22:17

BOOST píše: Lidi proberte se, tohle se používá fakt jenom na okruhu, kde honěj každou tisícinu vteřiny, do normálního provozu je to fakt blbost, která jenom kurví gumy. :roll:
To akoze ked mas kola do A a ides rovno tak to menej nici gumy ako ked nemas A ??
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 05. 12. 2007 22:21

slubox píše: To akoze ked mas kola do A a ides rovno tak to menej nici gumy ako ked nemas A ??
Tak určitě to ty pneu ničí míň, protože tlak se rozloží do větší plochy. A navíc ti pneu vydrží mnohem déle, protože s áčkama ojedeš jednu hranu, prohodíš, ojedeš druhou hranu pneu a můžeš je vyhodit i když mají v prostředku vzorek ještě v cajku. Navíc když si nedáš pozor a neprohodíš je včas, tak je můžeš vyhodit hned a budou mít ojetou jenom jednu hranu.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 05. 12. 2007 22:31

BOOST píše:
slubox píše: To akoze ked mas kola do A a ides rovno tak to menej nici gumy ako ked nemas A ??
Tak určitě to ty pneu ničí míň, protože tlak se rozloží do větší plochy. A navíc ti pneu vydrží mnohem déle, protože s áčkama ojedeš jednu hranu, prohodíš, ojedeš druhou hranu pneu a můžeš je vyhodit i když mají v prostředku vzorek ještě v cajku. Navíc když si nedáš pozor a neprohodíš je včas, tak je můžeš vyhodit hned a budou mít ojetou jenom jednu hranu.
Neviem ci sme sa rozumeli, ked ides rovno a mas A tak sa ti opotrebuva guma z jednej strany , a ked mas kolo rovno -nie do A tak guma ide celou plochou po ceste, cize vtedy je opotrebenie mensie.Tak som to myslel
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Estefanes
Příspěvky: 63
Registrován: 25. 08. 2006 22:05
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Estefanes » 05. 12. 2007 22:36

Skoda ze nemam foto starejch pneu, rikal sem si ze mam vzorek jeste v pohode a pak sem se jednou podival poradne zespoda a uvidel sem drat. Ja mam Acka fakt extremni a je to na nic, zvlast na mokru ale za to se to da lehce utrhnout asi jak kdybch tam mel pneu 145/80 :lol:

Obrázek
E30 325i Coupe - M-technic I

Uživatelský avatar
Estefanes
Příspěvky: 63
Registrován: 25. 08. 2006 22:05
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Estefanes » 05. 12. 2007 22:38

Ale mirne Acka urcite opodstatneni maji :wink:
E30 325i Coupe - M-technic I

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 05. 12. 2007 22:59

Fx píše:Dej origo pružiny :twisted:
snad na jare i s tlumicema...
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 12. 2007 23:51

Estefanes píše:Ale mirne Acka urcite opodstatneni maji :wink:
Ano to jistě, ale když auto sestřelíš o -60 tak už to bez úprav odklonu moc opodstatnění nemá.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Estefanes
Příspěvky: 63
Registrován: 25. 08. 2006 22:05
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Estefanes » 06. 12. 2007 07:57

No jasne, vsak u -60 uz to taky nejsou mirna Acaka ale brutalni Acka o kterejch z vlastni zkusenosti tvrdim ze jsou na nic :wink:
E30 325i Coupe - M-technic I

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 06. 12. 2007 09:53

Tak jinak, pro cokoliv níž než m-technic je lepší odklony upravit.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět