Pozděj to hrneš přes předek v zatáčce Vlastní zkušenostHanis píše:Jo a jaký?Lukas325e píše:...na předku tam to má opodstatnění
Zadný odklon kolies
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
... a proto má M3 E30 přední odklon 30´ na to aby se kola v zatáčce náklápěla tak jak mají a pneu seděla nejlépe po celé své ploše má vliv záklon. Při jízdě rovně jsou přední "áčka" dobrý tak akorát na to aby se ti sjel vnitřek pneu a ještě k tomu to ztrácí citlivost na volant.Exclusive píše:Pozděj to hrneš přes předek v zatáčce Vlastní zkušenostHanis píše:Jo a jaký?Lukas325e píše:...na předku tam to má opodstatnění
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Jo pravda, nic není jen dobré, všechno má i své zápory, toto je jeden z nich
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Odklony jsou dobrý tak na okruh nebo na jiný závodění a hlavně na závodní auto. V běžným provozu je to k hovnu, akorát má auto menší styčnou plochu s vozovkou a kurvějí se gumy, to je celý.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Že když jedeš rovně, tak máš menší valivej odpor a vyvineš tak maximálku o 5km/h větší, což se ti u E30 a v běžným provozu strašně hodí.Hanis píše: No a k čemu je to dobrý?
Lidi proberte se, tohle se používá fakt jenom na okruhu, kde honěj každou tisícinu vteřiny, do normálního provozu je to fakt blbost, která jenom kurví gumy.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
To akoze ked mas kola do A a ides rovno tak to menej nici gumy ako ked nemas A ??BOOST píše: Lidi proberte se, tohle se používá fakt jenom na okruhu, kde honěj každou tisícinu vteřiny, do normálního provozu je to fakt blbost, která jenom kurví gumy.
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
Tak určitě to ty pneu ničí míň, protože tlak se rozloží do větší plochy. A navíc ti pneu vydrží mnohem déle, protože s áčkama ojedeš jednu hranu, prohodíš, ojedeš druhou hranu pneu a můžeš je vyhodit i když mají v prostředku vzorek ještě v cajku. Navíc když si nedáš pozor a neprohodíš je včas, tak je můžeš vyhodit hned a budou mít ojetou jenom jednu hranu.slubox píše: To akoze ked mas kola do A a ides rovno tak to menej nici gumy ako ked nemas A ??
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
Neviem ci sme sa rozumeli, ked ides rovno a mas A tak sa ti opotrebuva guma z jednej strany , a ked mas kolo rovno -nie do A tak guma ide celou plochou po ceste, cize vtedy je opotrebenie mensie.Tak som to myslelBOOST píše:Tak určitě to ty pneu ničí míň, protože tlak se rozloží do větší plochy. A navíc ti pneu vydrží mnohem déle, protože s áčkama ojedeš jednu hranu, prohodíš, ojedeš druhou hranu pneu a můžeš je vyhodit i když mají v prostředku vzorek ještě v cajku. Navíc když si nedáš pozor a neprohodíš je včas, tak je můžeš vyhodit hned a budou mít ojetou jenom jednu hranu.slubox píše: To akoze ked mas kola do A a ides rovno tak to menej nici gumy ako ked nemas A ??
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"